سئو

سئو

سئو

سئو

آخرین نظرات
شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ق.ظ

سئو در سال 2020

روند شماره 2: تحقیقات کلمات کلیدی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود
گوگل از موتور جستجوی خود به موتور پاسخگویی تبدیل شده است. اگرچه شیوه استفاده از کلمات کلیدی در صفحات وب برای بهبود ارتباط تغییر کرده است ، بنیان استراتژی سئو شما هنوز بر تحقیقات کلمات کلیدی استوار است.

 

سئو در سال 2020

 

مهم نیست که آیا جستجوها با وارد کردن متن یا استفاده از صدا انجام می شوند ، کلمات کلیدی یک عامل اصلی برای رتبه بندی الگوریتم ها هستند. کلیک کنید تا TWEET
در اینجا نکاتی وجود دارد که برای ارتقاء استراتژی تحقیق در مورد کلید واژه خود باید در سال 2020 استفاده کنید:

برای تهیه لیست اصلی کلید واژه های خود مانند Google Keyword Planner ، SEMrush ، Ahrefs ، Answer The Public و UberSuggest از ترکیبی از ابزارها استفاده کنید.
به جای "کلمات کلیدی" مستقیم ، "مباحث" را فکر کنید زیرا این به شما کمک می کند کلمات کلیدی ثانویه خود را از یک دانه اصلی کلمه کلیدی مشخص کنید. همانطور که برایان دین در این مقاله توضیح می دهد ، مجموعه ای از مباحث را مشخص کنید و سپس آنها را یک به یک در Google وارد کنید (برای مشاهده خودکار Google) و به YouTube (برای دیدن نسخه جدید خودکار YouTube) وارد کنید:
autosuggest
خودکار اتومبیل YT
کلمات کلیدی پیدا کنید که منجر به کلیک بیشتر از جستجوهایی شود که در این مقاله توسط نیک یوبانز بحث شده است. این به شما کمک می کند کلمات کلیدی را که جستجوگرها روی بیش از یک نتیجه کلیک می کنند ، شناسایی کنید:
تصویر چسبیده 0 29
Dive Deeper: چرا باید در کمپین SEO خود از کلید واژه های بلند استفاده کنید

روند شماره 3: اینفلوئنسرها معیارهای نامزدی سایت شما را بهبود می بخشند
معیارهای نامزدی میزان تأثیر محتوای شما را تعیین می کنند. اگرچه به طور مستقیم توسط گوگل اعلام نشده است ، غول موتور جستجو معیارهای نامزدی سایت شما را برای ارزیابی بهتر کیفیت محتوای شما و سپس رتبه بندی آن در نتایج جستجو اندازه گیری می کند.

معیارهای نامزدی که نقش مهمی در رتبه بندی دارند عبارتند از:

نرخ گزاف گویی: به درصد بازدید کننده هایی که از وب سایت شما بازدید می کنند مراجعه می کند و سپس بدون بازدید از سایر صفحات در سایت شما ترک می کند.
زمان دوول: مدت زمانی که شخص بر روی یک نتیجه جستجو کلیک می کند و هنگام ترک آن صفحه.
زمان در صفحه: میزان زمانی که بازدید کننده می خواند خواندن یک صفحه واحد در وب سایت شما.
بازدیدهای برگشت: تعداد بازدیدکنندگانی که پس از بازدید از سایت ، دوباره در سایت شما فرود می آیند.
برای تماس کلیک کنید: تعداد درخواست های کلیک برای تماس برای ایجاد ارتباط با مشاغل شما ساخته شده است.
نظرات: تعداد نظریاتی که افراد در مورد شغل یا محتوای شما می گذارند.
سهام اجتماعی: تعداد سهام اجتماعی است که محتوای شما دریافت می کند.
آنچه در حال تغییر است این است که تأثیر گذاران نقش اساسی در تقویت استراتژی کلی سئو برای کسب و کار شما دارند.

در سال 2020 ، محتوا یا مارک هایی که یک تأثیرگذار تأیید می کند ، از نظر نظرات و زمان در صفحه ، سهم بیشتری از سهام اجتماعی و تعامل بیشتری دریافت می کنند. کلیک کنید تا TWEET
با بهره‌گیری از قدرت تأثیرگذار ، تأثیر مستقیم و مثبتی بر معیارهای نامزدی خواهد داشت ، به این معنی که Google کسب و کار شما را قابل اعتماد خواهد دید ، در نتیجه منجر به رتبه‌بندی بالاتر ، ترافیک و تبدیل خواهد شد.

شیرجه رفتن عمیق تر:

9 گرایش بازاریابی آنفلوآنزا که نمی توانید در سال 2020 نادیده بگیرید
چگونه می توان تجارت خود را با بازاریابی اینفلوئنسر و مشارکت های تجاری توسعه داد
 چگونه با بازاریابی اینفلوئنسر شروع کنیم
برای بارگیری مجانی آن ، اینجا را کلیک کنید!
روند شماره 4: بهینه سازی جستجوی صوتی (VSEO) حاکم خواهد شد
این آمار جستجوی صوتی را در نظر بگیرید:

پیش بینی می شود خرید مبتنی بر صدا در سال 2022 به 40 میلیارد دلار برسد.
تا سال 2024 ، بازار جهانی بلندگوهای هوشمند مبتنی بر صدا می تواند به ارزش 30 میلیارد دلار باشد.
60٪ از کاربران تلفن های هوشمند حداقل 12 بار در 12 ماه گذشته جستجوی صوتی را امتحان کرده اند.
55٪ از نوجوانان روزانه از جستجوی صوتی استفاده می کنند.
بیش از 20٪ از پرس و جوهای جستجوی صوتی با ترکیبی از این 25 کلمه کلیدی ایجاد می شوند:
تصویر چسبیده 0 29
به دلیل فناوری مبتنی بر صدا ، جستجوها در قالب سؤالات مستقیم ، نقش اساسی در SEO را در سال 2020 بازی خواهند کرد:

"بین جستجوی معنایی و کلمات کلیدی سؤال رابطه مهمی وجود دارد. Google می تواند با کمک جستجوی معنایی موجودیت های موجود در کلمات کلیدی سؤال را شناسایی کند. "

تعریف "معنایی" به سادگی به معنای "ارتباط با معنا در زبان یا منطق" است و از این معیارها استفاده می کند:

عوامل معنایی-جستجو
سه نوع سؤال توسط Google پاسخ داده شده است:

سؤال های پاسخ مستقیم (DAQ): این کلمات کلیدی سؤال با چه ، کدام ، کجا ، چه کسی و غیره شروع می شود به عنوان مثال: "اسم کهکشان ما چیست؟"
سؤال های کوتاه پاسخ (SAQ): این سؤال ها با چرا ، می تواند و غیره شروع می شود به عنوان مثال: "چرا اقیانوس آبی است؟"
سؤالات پاسخ طولانی (LAQ): این سؤالات نیاز به یک پاسخ طولانی تر ، اغلب آموزشی دارند. مثال: "ماکارونی را چگونه می پزیم؟"
به این ویدیو از اریک سو نگاهی بیندازید که در آن توضیح می دهد که چگونه می توانید برای جستجوی صوتی بهینه شوید و از نشانه گذاری طرحواره برای تسلط بر جعبه های پاسخ در SERP ها توضیح دهید:


Dive Deeper: VSEO: چگونه جستجوی صوتی و هوش مصنوعی در حال تغییر SEO هستند

روند شماره 5: "محبوبیت سازمان" و "تعامل نهاد" برای سئوی محلی مهم خواهد بود
46٪ از جستجوها در Google از قبل قصد محلی دارند و اختیارات مشاغل محلی همچنان یک عامل اصلی برای رتبه های بالاتر در سال 2020 خواهد بود.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال پیتزا در نیویورک هستید ، آنگاه جو پیتزا r

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۸
رضا یزدان پرست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی