سئو

سئو

سئو

سئو

آخرین نظرات

آیا می خواهید SEO خود را تقویت کنید؟ برای اندازه گیری ، این لیست از تکنیک های عملی و قابل فهم آسان SEO را امتحان کنید.
بیشتر لیست های تکنیک های سئو کاملاً مبهم است:

 

تکنیک های سئو |

مطالب عالی بنویسید (؟)

جدیدترین روش های سئو

ساخت برخی از بک لینک (؟)
برای Rankbrain بهینه سازی کنید (…؟ ؟؟؟!)

19 تکنیک سئو
...
بله ، درست است ... * به دکمه برگشت *

در این پست ، ابهامات خود را از دست می دهیم و روی تعداد کمی از تکنیکهای عملی SEO که به نتیجه می رسند تمرکز می کنیم. بیا بریم.

1. بهبود عناوین و توضیحات برای تقویت CTR
سئو فقط مربوط به رتبه بندی نیست. * بنزین *

بیایید بگوییم که با هزاران جستجو ماهانه رتبه 1 را برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی می کنید. شما ترافیک دریافت نخواهید کرد مگر اینکه افراد در واقع در صفحه جستجو روی صفحه شما کلیک کنند.

به همین دلیل مهم است که بهینه سازی کلیک کنید. اما چطور؟

دو مورد اصلی بر میزان کلیک شما (CTR) تأثیر می گذارد:

برچسب عنوان
توضیحات متا
این دو برچسب HTML هستند که در نتایج جستجو نشان داده می شوند ...

توضیحات عنوان متا

... و همه شما باید برای برنده شدن کلیک کنید.

بنابراین شما باید آنها را تا حد ممکن جذاب کنید:

از جمله کلمات "قدرت"
پاک کردن USP خود؛
نشان دادن منافع واضح؛
تراز کردن آنها با هدف جستجو
اما این مسئله است: مهم نیست که چقدر تلاش می کنید این حق را به دست بیاورید ، همه چیز همیشه نتیجه نخواهد گرفت.

بعضی اوقات افراد فقط در نتایج جستجو روی سایت شما کلیک نمی کنند. و در آن فرصت نهفته است:

کلمات کلیدی را برای آنها در صفحه اول پیدا کنید
به دنبال مواردی باشید که CTR کمتری دارند
برچسب ها و توضیحات صفحات مرتبط را بهبود بخشید
برای این کار از گزارش کلمات کلیدی Organic در سایت اکسپلورر Ahrefs استفاده کنید.

Explorer Site> وارد دامنه خود شوید> کلید واژه های ارگانیک

کلمات کلیدی ارگانیک سایت ahrefs

این گزارش کلمات کلیدی را که سایت شما در آن قرار دارد نشان می دهد.

کمی بیش از 60،000 در این مورد.

اکنون ، ما فقط به رتبه بندی صفحه اول علاقه مندیم زیرا این جایی است که تلاش های ما بیشترین تأثیر را داشته باشد. بنابراین قبل از انجام هر کار دیگری ، اجازه دهید گزارش را برای رتبه های صفحه اول فیلتر کنیم.

بیایید برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی 200 یا بیشتر نیز فیلتر کنیم.

گزارش کلمات کلیدی آلی فیلتر شده است

این امر باعث می شود کلمات کلیدی با پتانسیل ترافیکی کم و زیاد کاهش یابد.

SIDENOTE این تعداد تا حدودی دلخواه است. در استفاده از آستانه بالاتر یا پایین تر احساس راحتی کنید.
سرانجام ، ما تمام ویژگی های SERP متعلق را حذف نمی کنیم.

ویژگی های سرو متعلق به

در مرحله بعد ، داده ها را به CSV صادر کنید.

صادرات

اکنون یک نسخه از این صفحه Google را تهیه کرده و آن CSV را در برگه با عنوان "وارد کردن اینجا" وارد کنید.

به برگه "نتایج" بروید و باید چنین چیزی را ببینید:

ctr گوگل ورق

این صفحاتی را نشان می دهد که می توانید با بهبود CTR بیشترین سود را کسب کنید.

اینها مواردی هستند که شما باید در جهت بهبود آنها هدف بگیرید.

SIDENOTE حتی اگر ویژگیهای SERP را از این امر مستثنی کردیم ، توجه به این نکته مهم است که وجود ویژگیهای SERP (به عنوان مثال قطعه های برجسته) در SERP می تواند CTR نتایج ارگانیک "معمولی" را تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این ، محاسبات موجود در صفحه گسترده بر اساس میانگین CTR است. به این ترتیب ، همیشه نتایج را با یک نمک نمک بگیرید و قبل از تنظیم عناوین و توضیحات بیشتر تحقیق کنید. ممکن است یک دلیل مشروعیت برای پایین تر از CTR های متوسط ​​از جمله وجود ویژگی های SERP یا واقعیت برند بودن این کلمه کلیدی وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید که CTR بر اساس کلمه کلیدی کلیدی متفاوت است.
خواندن توصیه شده: چگونه می توان برچسب عنوان ایده آل SEO را طراحی کرد (روند 4 مرحله ای ما)

این آثار چگونه است
در اینجا کارهایی که در برگه انجام می شود به طور خلاصه است:

به CTR فعلی برای کلمات کلیدی نگاه می کند
با توجه به موقعیت رتبه بندی ، افراد با CTR پایین تر از متوسط ​​را می یابد
اگر به میانگین CTR ضربه بزنید ، افزایش بالقوه ترافیک را محاسبه می کند
برای مثال آوردن تصور کنید که ما صفحه ای داریم که فقط برای دو کلمه کلیدی رتبه بندی شده است:

"کلید واژه 1" (1000 جستجو در ماه) - موقعیت شماره 1
"کلید واژه 2" (500 جستجو در ماه) - موقعیت شماره 2
در حال حاضر ، ما یک CTR 10٪ در "کلید واژه 1" و CTR 5٪ در "کلمه کلیدی 2." دریافت می کنیم.

(10٪ * 1000) + (5٪ * 500) = 125 بازدید در ماه

اما این مورد وجود دارد: میانگین CTR برای موقعیت شماره 1 برای کلمات کلیدی بدون مارک در ایالات متحده 27٪ و برای موقعیت شماره 2 15٪ است.

بنابراین ما در اینجا عملکردی پایین تر از حد متوسط ​​داریم.

اگر بتوانیم CTR را به طور متوسط ​​بهبود ببخشیم ، ریاضیات بیشتر شبیه این است:

(27٪ * 1000) + (15٪ * 500) = 345 بازدید / ماه

این افزایش 176٪ ترافیکی است!

2. صفحات زیر را با پیوندهای داخلی تقویت کنید
پیوندهای داخلی از سایر صفحات در همان وب سایت بک لینک هستند.

کلمات آبی در این جمله یک لینک داخلی به راهنمای متن لنگر ما است.

چرا آنها مهم هستند؟ زیرا آنها به جریان "اقتدار" در اطراف وب سایت شما کمک می کنند.

بسیاری همچنین معتقدند که مجریان پیوند داخلی (کلمات قابل کلیک) در رتبه بندی گوگل تأثیر می گذارد. این چیزی است که جان مولر گوگل همه آنرا در چند مورد تأیید کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۴
رضا یزدان پرست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی