آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۵۹ ق.ظ

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه عملی بر خلاف دستورالعمل های موتورهای جستجو است که برای کسب رتبه بالاتر سایت در نتایج جستجو استفاده می شود. این تاکتیک های غیراخلاقی برای جستجوگر حل نمی شود و اغلب به جریمه موتورهای جستجو ختم می شود. تکنیک‌های کلاه سیاه شامل پر کردن کلمات کلیدی، پنهان‌سازی و استفاده از شبکه‌های پیوند خصوصی است.

 

ظاهر شدن در نتایج جستجو برای رشد کسب و کار حیاتی است، اما راه درست و غلطی برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. هنر تاریک سئو کلاه سیاه راه اشتباهی است. سئو کلاه سیاه به جای حل کردن برای کاربر، به دنبال بازی الگوریتم های موتورهای جستجو است. سئو کلاه سیاه به جای کسب حق کسب رتبه بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو، از تاکتیک های مبهم برای رسیدن شما به آن استفاده می کند. استفاده مداوم از تکنیک های سئو کلاه سیاه احتمالاً به جای بهبود حضور شما در موتورهای جستجو آسیب می زند.

وب سایت خود را با سئو فنی موثر بهبود بخشید. با انجام این ممیزی شروع کنید. 

اگر در فضای جستجو تازه کار هستید، هدف موتورهای جستجو مانند گوگل ارائه بهترین نتایج زمانی است که شخصی یک جستجو را کامل می کند. آنها از مردم می خواهند که تجربه جستجوی عالی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که نتایجی که ارائه می دهند شامل هرزنامه نمی شود. آنها این کار را به طور خودکار از طریق الگوریتم ها یا اقدامات دستی انجام می دهند که هدف آن شناسایی و مجازات افرادی است که در سئو کلاه سیاه شرکت می کنند.

الگوریتم های موتورهای جستجو با گذشت زمان پیچیده تر شده اند، به همین دلیل است که باید به هر قیمتی از سئو کلاه سیاه خودداری کنید. سئو کلاه سفید روش بسیار بهتری برای بهینه سازی موتور جستجو است. این یک رویکرد اخلاقی تر است که از شرایط و دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کند. سئو کلاه سفید شامل ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری بهتر برای افرادی است که از سایت شما بازدید می کنند.

سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید

سئو کلاه سیاه برخلاف دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو است و آنها را برای کسب رتبه های بالاتر دستکاری می کند. می تواند منجر به حذف کامل از نتایج جستجو یا به دست آوردن موقعیت پایین تر شود. سئو کلاه سفید روشی اخلاقی تر برای انجام سئو با ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری خوب است.

این مقاله توضیح می‌دهد که تکنیک‌های سئو کلاه سیاه شامل چه مواردی می‌شود، بنابراین می‌توانید هنگام طراحی استراتژی جستجوی ارگانیک خود از آنها اجتناب کنید.

تکنیک های کلاه سیاه در سئو

کلید واژه پر کردن

پر کردن کلمات کلیدی به تمرین پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی نامربوط در تلاش برای دستکاری رتبه صفحه در صفحات نتایج جستجو اشاره دارد. افزودن انواع مختلف کلمات کلیدی در جایی که هیچ ارزشی اضافه نمی کنند، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما برای پرس و جوهای نامربوط رتبه بندی شود.

گوگل پر کردن کلمات کلیدی را اینگونه توضیح می دهد:

  • لیست شماره های تلفن بدون ارزش افزوده قابل توجه.
  • بلوک‌های متنی فهرست شهرها و وضعیت‌هایی که یک صفحه وب سعی در رتبه‌بندی برای آنها دارد
  • تکرار کلمات یا عبارات یکسان آنقدر زیاد که غیرطبیعی به نظر برسد.

در اینجا نمونه ای از پر کردن کلمات کلیدی برای وب سایتی است که نرم افزار بازاریابی خارجی را می فروشد:

ما در تجارت فروش نرم افزار بازاریابی خارجی هستیم . نرم افزار بازاریابی برون مرزی چیزی است که ما می فروشیم. اگر به فکر خرید نرم افزار بازاریابی خارجی هستید، با یکی از مشاوران نرم افزار بازاریابی برون مرزی ما تماس بگیرید .

فکر می کنم موافق باشید، این به نظر یک رکورد شکسته است. تشخیص آن بسیار آسان است و گوگل می‌تواند تشخیص دهد که محتوا غیرطبیعی به نظر می‌رسد.

ممکن است این جوک را شنیده باشید که «یک کپی‌رایتر SEO وارد یک بار، کباب‌پز، میخانه، خانه عمومی، ایرلندی، بارمن، نوشیدنی، آبجو، شراب، مشروب... می‌شود». این جوک در مورد پر کردن کلمات کلیدی است و نمونه کامل دیگری از این تمرین است. کلمات همگی شبیه به یکدیگر هستند، اما هیچ ارزشی ندارند زیرا حتی یک جمله را نمی‌نویسند.

شما می توانید برای یافتن اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید، اما استفاده بیش از حد از این کلمات کلیدی در محتوای شما ایده خوبی نیست. به جای پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی نامربوط، روی ایجاد محتوای مفید تمرکز کنید و بر روی موضوعات به جای کلمات کلیدی تمرکز کنید.

پنهان کاری

Cloaking شامل نمایش یک قسمت از محتوا به کاربران و یک محتوای متفاوت به موتورهای جستجو است. وب‌سایت‌هایی که سئو کلاه سیاه را انجام می‌دهند، این کار را به منظور رتبه‌بندی محتوا برای انواع اصطلاحات بی‌ربط به محتوایشان انجام می‌دهند. وب‌سایت‌های هرزنامه معمولاً این کار را انجام می‌دهند تا از یافتن محتوای هرزنامه توسط ربات موتور جستجو جلوگیری کنند.

مناسب سازی محتوای شما برای گروه های مختلف کاربران قابل قبول است. به عنوان مثال، ممکن است وقتی شخصی از یک دستگاه تلفن همراه بازدید می کند، اندازه وب سایت خود را کوچک کنید. همچنین می‌توانید زبان صفحه را بر اساس کشوری که شخصی از آن بازدید می‌کند، تغییر دهید. ناشری مانند Forbes یا Inc ممکن است تبلیغاتی را که در یک صفحه نمایش داده می‌شود به منظور تأمین مالی محتوای خود تغییر دهد. این نمونه ها کاملا قابل قبول هستند. تا زمانی که فقط محتوایی را که برای خزنده های موتورهای جستجو ظاهر می شود تغییر ندهید.

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی برای تعیین اینکه چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی غیرقابل قبول است وجود ندارد، بهترین توصیه من این است که از خود بپرسید، آیا کاری که قصد انجام آن را دارید برای کاربر حل می کند؟ اگر این کار را کرد، پس قابل قبول است. شما باید با ربات های موتور جستجو که سایت شما را می خزند مانند هر کاربر دیگری رفتار کنید.

اگر کنجکاو هستید که بدانید گوگل وب سایت شما را چگونه می بیند، می توانید از واکشی به عنوان ابزار گوگل استفاده کنید و آن را با آنچه کاربران می بینند مقایسه کنید.

تغییر مسیرهای یواشکی

ریدایرکت شامل ارسال شخصی به آدرس اینترنتی متفاوت از آدرسی است که در ابتدا روی آن کلیک کرده است. سئو کلاه سیاه از تغییر مسیرها خارج از هدفی که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده می کند. در امتداد همان خطوط پنهان، این ممکن است شامل هدایت یک خزنده موتور جستجو به یک صفحه و سایر کاربران به صفحه دیگر باشد.

مثال دیگر هدایت یک صفحه بسیار معتبر با بک لینک های زیاد به یک صفحه نامربوط دیگر است، فقط برای تقویت موقعیت آن در نتایج جستجو. تغییر مسیر 301 اکثریت اختیارات را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کند. این بدان معنی است که شخصی که سئو کلاه سیاه را تمرین می کند می تواند از تغییر مسیرها صرفاً برای دستکاری نتایج جستجو استفاده کند.

تغییر مسیرها فقط باید برای هدفی که طراحی شده اند استفاده شوند. این ممکن است در صورت تغییر دامنه وب سایت یا ادغام دو قسمت از محتوا باشد. همچنین استفاده از جاوا اسکریپت برای تغییر مسیر کاربران در برخی موارد قابل قبول است. به عنوان مثال، لینکدین شما را به نمایه کامل شخصی هدایت می کند، به جای اینکه در هنگام خروج از سیستم، نسخه عمومی نمایه کاربران را به شما نشان دهد. از سوی دیگر، باید از تغییر مسیرهای یواشکی اجتناب شود. آنها دستورالعمل های موتورهای جستجو مانند گوگل را نقض می کنند.

محتوای بی کیفیت

محتوای بی کیفیت که برای جستجوگر ارزشی ندارد نیز یک روش رایج در سئو کلاه سیاه است. این شامل محتوایی است که از یک وب سایت دیگر توسط یک ربات یا یک شخص حذف شده است. در یک نقطه موتورهای جستجو مانند گوگل در تشخیص محتوایی که از وب سایت های دیگر کپی شده بود خوب نبودند. آپدیت Google Panda در سال 2011 این مشکل را حل کرد. بسیاری از سایت‌های دارای محتوای تکراری در رتبه‌بندی جستجو سریعاً ضربه خوردند. از آن زمان، گوگل در تشخیص محتوای تکراری و بی کیفیت بسیار بهتر شده است.

افزودن کلمات کلیدی نامرئی به محتوای خود نیز یک عمل ممنوع است. برخی از وب سایت هایی که به سئو کلاه سیاه می پردازند این کار را با همرنگ کردن متن با پس زمینه صفحه انجام می دهند. این بدان معنی است که ممکن است صفحه در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی نامرئی ظاهر شود، حتی اگر محتوای قابل مشاهده ای در مورد آنها در صفحه وجود نداشته باشد. هنگامی که کاربر روی نتیجه کلیک می کند و فکر می کند که موضوع مربوط به موضوعی است که جستجو کرده است، هیچ یک از محتوای مورد نظر خود را پیدا نمی کند زیرا کلمات کلیدی نامرئی هستند. اگر برای کاربر حل می‌کنید، نیازی به پنهان کردن محتوا در وب‌سایتتان نیست.

"طعمه و سوئیچ" یکی دیگر از ابزارهای کلاه سیاه برای گمراه کردن موتورهای جستجو است. این شامل ایجاد محتوای پیرامون موضوعی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید. هنگامی که صفحه در نتایج این موضوع رتبه بندی می شود، محتوا با چیز دیگری جایگزین می شود. این یک تجربه منفی برای جستجوگران ایجاد می کند زیرا محتوایی که برای دیدن آنها کلیک می کنند دیگر وجود ندارد. این شیوه ها کاربران و موتورهای جستجو را فریب می دهند و راه خوبی برای انجام سئو نیستند.

نوشتن محتوای اصلی و با کیفیت بخش مهمی از سئو کلاه سفید است. نه تنها برای جلوگیری از جریمه موتورهای جستجو لازم است، بلکه وب سایت شما را متمایز می کند. ایجاد محتوای باکیفیت باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان هدف می شود و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

لینک های پولی

موتورهای جستجو مانند گوگل به شدت خرید و فروش لینک ها را ممنوع می کنند. آن‌ها در وب‌سایت خود بیان می‌کنند که «هر پیوندی که برای دستکاری رتبه صفحه یا رتبه‌بندی یک سایت در نتایج جستجوی Google باشد، ممکن است بخشی از یک طرح پیوند و نقض دستورالعمل‌های وبمستر Google در نظر گرفته شود .» این شامل ارسال محصولات رایگان یک وب سایت در ازای پیوند است. اگر از تبادل قابل قبول مطمئن نیستید، مت کاتز ، رئیس سابق تیم وب هرزنامه گوگل توصیه می کند به دستورالعمل های FTC توجه کنید.

شما باید از پرداخت هزینه به سایت های دیگر برای پیوند به محتوای خود اجتناب کنید. گوگل از کاربران می خواهد که مواردی از خرید یا فروش لینک ها را به آنها بگویند. آنها اظهار می دارند که هر دو خریدار و فروشنده پیوندها را به محض شناسایی عمل جریمه می کنند.

اگر در حال خواندن این مطلب با خرید لینک هستید بدون اینکه متوجه شوید این یک تاکتیک سئو کلاه سیاه است، باید در اسرع وقت آنها را حذف کنید. همچنین اگر نمی‌توانید از وب‌مسترها برای حذف پیوندها استفاده کنید، می‌توانید از ابزار پیوندهای رد کردن استفاده کنید. این به Google می‌گوید که هنگام محاسبه رتبه صفحه شما، پیوندهای پولی را نادیده بگیرد.

سوء استفاده از داده های ساختاریافته/قطعات غنی

داده‌های ساختاریافته به‌عنوان ریچ اسنیپت و طرحواره نیز شناخته می‌شوند. این به شما امکان می دهد نحوه نمایش محتوای خود را در صفحات نتایج موتور جستجو تغییر دهید. محتوای شما را از رقبا متمایز می کند و همچنین املاک بیشتری را در صفحات نتایج به شما می دهد. می‌توانید داده‌های ساختاریافته را به صفحه‌ای اضافه کنید که پادکست، دستور غذا، کتاب را در میان محصولات و خدمات دیگر نمایش می‌دهد. نشانه گذاری طرح بررسی ها احتمالا یکی از محبوب ترین انواع داده های ساخت یافته است.

سئو کلاه سیاه شامل ارائه اطلاعات نادرست در داده های ساختاریافته برای فریب دادن موتورهای جستجو و کاربران است. به عنوان مثال، شخصی که سئو کلاه سیاه را تمرین می کند ممکن است به خود پنج ستاره از یک سایت بررسی جعلی بدهد و داده های ساختاریافته را اضافه کند تا در صفحات نتایج جستجو برجسته شود. این یک عمل بسیار خطرناک است زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل کاربران را تشویق می کنند تا وب سایت هایی را که از داده های ساختاریافته سوء استفاده می کنند گزارش دهند .

 

 

این نباید شما را از نشانه گذاری اطلاعات واقعی و دقیق در صفحات وب خود منصرف کند. در واقع، من به شدت توصیه می کنم داده های ساختار یافته را به روش کلاه سفید اضافه کنید. ما نشانه گذاری بررسی را به صفحات محصول HubSpot اضافه کردیم و شاهد افزایش 10 درصدی کلیک روی آن صفحات بودیم.

اگر اطلاعات واقعی و مفیدی را برای کاربران ارائه دهید، هیچ نگرانی ندارید. گوگل قوانین مربوط به اضافه کردن داده های ساختار یافته به وب سایت شما را مستند کرده است و همچنین ابزار مفیدی برای آزمایش داده های ساخت یافته شما دارد.

هرزنامه نظرات وبلاگ

همانطور که از نام آن پیداست، این تکنیک کلاه سیاه شامل قرار دادن پیوند به وب سایت شما در نظرات وبلاگ است. این عمل امروزه کمتر اتفاق می افتد زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل الگوریتم خود را به روز کرده اند تا پیوندهای موجود در نظرات وبلاگ را کاهش دهند. اکثر وبلاگ های معتبر اکنون لینک هایی را در نظرات وبلاگ به صورت پیش فرض nofollow می کنند. این بدان معناست که موتورهای جستجو مانند گوگل از پیوند پیروی نمی کنند و از هیچ مرجعی عبور نمی کنند.

علیرغم کاهش تعداد افرادی که در این تمرین شرکت می کنند، هنوز هم تعداد زیادی از افراد را در سرویس های نظرات وبلاگ تبلیغاتی Fiverr پیدا خواهید کرد. اظهار نظر در وبلاگ، با پیوندهایی به وب سایت شما، یک راه هرزنامه برای دریافت پیوند به وب سایت شما است و ما به شدت توصیه می کنیم از این عمل خودداری کنید.

اگر صاحب یک نشریه، انجمن یا انجمنی هستید که اجازه نظرات را می دهد، باید مراقب باشید که بخش نظرات شما توسط ربات ها یا افراد هرزنامه ارسال نشود. موتورهای جستجو مانند گوگل صفحات حاوی هرزنامه را از نتایج جستجو حذف یا به طور کامل حذف می کنند. استفاده از ابزارهای ضد هرزنامه مانند ابزار رایگان reCAPTCHA گوگل یکی از راه‌های کاهش خطر محتوای هرزنامه تولید شده توسط کاربر است.

پیوند مزارع

مزرعه پیوند یک وب سایت یا مجموعه ای از وب سایت ها است که صرفاً با هدف ایجاد پیوند ایجاد شده است. هر وب سایتی به سایت یا سایت هایی که می خواهند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند پیوند می زند. موتورهای جستجو وب سایت ها را با مشاهده تعداد لینک هایی که به وب سایت اشاره می کنند و سایر عوامل رتبه بندی می کنند. سئوی کلاه سیاه با استفاده از مزارع پیوند برای افزایش تعداد بک لینک های یک سایت خاص از این امر سوء استفاده می کند.

مزارع پیوند اغلب دارای محتوای با کیفیت پایین و تعداد زیادی لینک هستند. پیوندها معمولاً حاوی کلمه کلیدی هستند که می‌خواهند سایت برای آن در انکر تکست رتبه بندی کند. موتورهای جستجو مانند گوگل به راحتی می توانند مزارع پیوند را شناسایی کنند و باید از استفاده از آنها خودداری شود. در عوض، باید از تاکتیک‌های سئو کلاه سفید مانند ایجاد محتوای شگفت‌انگیز، نمودارها، داده‌ها، مصاحبه‌ها یا هر محتوای دیگری که به شما اجازه می‌دهد به‌طور طبیعی در طول زمان بک لینک‌ها را به دست آورید، استفاده کنید.

شبکه های وبلاگ خصوصی

یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های معتبر است که فقط برای ایجاد لینک استفاده می‌شوند. آنها شبیه مزارع پیوند هستند زیرا هر دو هدفشان اغراق در تعداد پیوندهایی است که به یک وب سایت اشاره می کنند. هر سایت PBN به سایتی که می‌خواهد در نتایج جستجو افزایش یابد پیوند می‌دهد اما به یکدیگر پیوند نمی‌دهد.

سئوکاران کلاه سیاه که مایل به ایجاد یک شبکه خصوصی هستند معمولاً دامنه های منقضی شده ای را خریداری می کنند که قبلاً اعتبار ایجاد کرده اند. آنها محتوایی مشابه آنچه قبلاً در دامنه قبل از انقضا وجود داشت می نویسند و پیوندهایی به سایت خود اضافه می کنند. آنها امیدوارند که موتورهای جستجو متوجه نشوند که آنها شبکه ای از وب سایت ها را کنترل می کنند و وب سایت اصلی خود را بسیار بالاتر در نتایج جستجو قرار دهند.

موتورهای جستجو در شناسایی PBN ها هوشمند شده اند و اگر از PBN برای بهبود حضور جستجوی خود استفاده می کنید، سایت شما ممکن است با جریمه شدیدی مواجه شود. به جای تلاش برای ایجاد وب سایت های جعلی، بر ایجاد محتوای با کیفیت در دامنه خود تمرکز کنید. نگه داشتن محتوای خود زیر یک سقف به این معنی است که سایت شما بسیار معتبر خواهد بود زیرا همه به یک دامنه پیوند می دهند.

نمونه هایی از سئو کلاه سیاه

طعمه و سوئیچ گروپون

گروپون توسط تورهای جامع سانفرانسیسکو متهم به انجام طعمه و سوئیچ شد . شرکت تور یک تبلیغ را با Groupon اجرا کرد، اما وب سایت کوپن مدت ها پس از پایان آن تبلیغ را در گوگل تبلیغ می کرد. هنگامی که جستجوگران روی صفحه Groupon کلیک کردند، هیچ تخفیفی برای یافت نشد زیرا محتوا مبادله شده بود. این طعمه و سوئیچ در تبلیغات PPC اتفاق افتاد اما اغلب در نتایج ارگانیک نیز اتفاق می‌افتد.

پیوندهای کلاه سیاه JC Penney

JC Penney برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی از "شلوار جین تنگ" تا "دکور خانه" در بالای نتایج جستجو قرار گرفت . عملکرد استثنایی خرده فروش در نتایج جستجو کاملاً در فصل تعطیلات زمان بندی شده بود. این عملکرد فوق‌العاده در نتایج جستجو به لطف تکنیک‌های ساخت لینک سئو کلاه سیاه بود که زیر نظر گوگل افتاد.

بیش از 2000 بک لینک توسط داگ پیرس کشف شد . این پیوندها حاوی متن لنگر با همان کلیدواژه هایی بودند که JC Penney می خواست در موتورهای جستجو رتبه بندی کند. بسیاری از پیوندها در وب سایت هایی یافت شدند که هیچ ارتباطی با JC Penney نداشتند. موضوعات این وب سایت ها از کازینو گرفته تا اتومبیل متغیر بود. جی سی پنی هیچ مسئولیتی در قبال پیوندهایی که در مصاحبه با نیویورک تایمز پیدا شد را بر عهده نگرفت .

گوگل تأیید کرد که اقدامات JC Penney بر خلاف دستورالعمل‌های وب‌مستر آنها بوده و فاش کرد که آنها همچنین دستورالعمل‌های وب‌مستر را در سه مورد قبلی نقض کرده‌اند. جی سی پنی یک جریمه گوگل دریافت کرد که باعث شد آنها نزدیک به هفتاد موقعیت در گوگل را به دلیل اصطلاحاتی مانند "مبلمان اتاق نشیمن" کاهش دهند.

اسپم تولید شده توسط کاربر Sprint

در سال 2013، کاربری به نام Redleg x3 در انجمن وب مستر مرکزی گوگل پست کرد و توضیح داد که Sprint یک اخطار از طرف گوگل در مورد هرزنامه های تولید شده توسط کاربر در وب سایت خود دریافت کرد. مت کاتس از گوگل در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و گفت که می تواند ببیند اکثر اسپم ها از وب سایت حذف شده اند. او توضیح داد که شرکت باید "... سعی کند هرزنامه ها را کمی سریعتر دریافت کند یا ببیند آیا راه هایی وجود دارد که پست کردن تعداد زیادی پیام در صفحات انجمن را برای هرزنامه ها کمی سخت تر کند."

لینک های فروش فوربس

شخصی که به نظر می رسد از فوربس است در انجمن مرکزی وب مستر Google پست کرده و در مورد اخطار نقض پیوند درخواست کمک می کند. در این اطلاعیه از فوربس خواسته شده بود که پیوندهای غیرطبیعی را از محتوای سایت خود حذف کند.

مت کاتس از گوگل در این موضوع اظهار داشت که چندین بار تایید کرده است که پیوندهای پولی که رتبه صفحه را می گذرانند. کاتز توصیه کرد که فوربس پیوندهای پولی را که رتبه صفحه را پاس می کنند حذف کند تا جریمه معکوس شود. TechCrunch گزارش داد که فوربس در سال 2011 پس از دریافت جریمه شروع به حذف پیوندهای پولی کرد.

پیوند پولی گوگل کروم

حتی گوگل هر از گاهی سئوی خود را به هم می زند. در یک مورد آنها یک پیوند دنبال کردن را در یک پست حمایت شده در مورد Google Chrome قرار دادند. این موضوع تحت سئو کلاه سیاه قرار می گیرد زیرا پیوند به عنوان بخشی از محتوای حمایت شده که توسط شرکت پرداخت شده است گنجانده شده است. تیم وب هرزنامه گوگل جریمه ای را برای www.google.com/chrome اعمال کرد و رتبه صفحه آن را برای مدت شصت روز کاهش داد. علامت سیاه در برابر گوگل کروم باعث شد آنها در نتایج جستجو برای عبارت "مرورگر" قرار بگیرند.

چرا باید از سئو کلاه سیاه اجتناب کنید؟

در حالی که سئو کلاه سیاه غیرقانونی نیست، دستورالعمل های وب مستر تعیین شده توسط موتورهای جستجو را نقض می کند. به عبارت دیگر، هنوز بر خلاف قوانین است. این به این معنی است که اگر در سئو کلاه سیاه شرکت می کنید، باید به عنوان تنبیه، جریمه بدی دریافت کنید. دریافت جریمه از موتورهای جستجو باعث می شود وب سایت شما در نتایج جستجو سقوط کند یا بدتر از آن، می تواند به طور کامل حذف شود. این بدان معناست که وب سایت شما ترافیک کمتر و در نهایت مشتریان کمتری به دست خواهد آورد.

موتورهای جستجو در تشخیص تکنیک های سئو کلاه سیاه بهتر و بهتر شده اند. امروزه گرفتار شدن برای انجام سئو کلاه سیاه تقریباً اجتناب ناپذیر است. سئو کلاه سیاه نه برای جستجوگر حل می کند و نه برای موتور جستجو حل می کند. در حالی که ممکن است در طول زمان شاهد دستاوردهای کوتاه مدت از سئو کلاه سیاه باشید، موتورهای جستجو راه هایی را که به حضور شما در جستجو آسیب می زند، متوجه می شوند.

خطوط مبهم سئو کلاه خاکستری

شما سئوی کلاه خاکستری را در وسط آهنگ رابین تیک پیدا نخواهید کرد، اما آن را جایی در وسط سئو کلاه سیاه و سفید خواهید یافت. اگر یک تاکتیک سئو وجود دارد که به سختی می توانید آن را به عنوان سئو کلاه سیاه یا سفید طبقه بندی کنید، احتمالاً یک تکنیک کلاه خاکستری است.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری از تاکتیک های سئوی کمی سایه دار تشکیل شده است. در حالی که آنها مخالف اقدامات ممنوعه موتورهای جستجو نیستند، کمی غیراخلاقی هستند و ممکن است در آینده ممنوع شوند.

موضوعات سئو کلاه خاکستری نزدیک به خط سئو کلاه سیاه است. تاکتیک‌های کلاه خاکستری معمولاً در دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت به‌عنوان شیوه‌های ممنوع ذکر نشده‌اند، اما کمی مشکوک هستند. بسیاری از روش‌های کلاه خاکستری به مرور زمان به روش‌های کلاه سیاه تبدیل شده‌اند، زمانی که موتورهای جستجو در مورد آن‌ها پی بردند.

چگونه از سئو کلاه سیاه جلوگیری کنیم؟

بدون شک سئو کلاه سیاه یک تجارت پرخطر است که ارزش شرکت در آن را ندارد. در اینجا بهترین روش ها برای جلوگیری از سئو کلاه سیاه وجود دارد:

  • با جستجوگر و موتورهای جستجو به همین صورت رفتار کنید. با هدایت کردن خزنده‌های موتور جستجو به صفحه‌ای دیگر، از "پوشش" یا فریب دادن آنها خودداری کنید. شما همیشه باید تلاش خود را بر روی حل برای جستجوگر متمرکز کنید و یک تجربه کاربری عالی از موتور جستجو به سایت ایجاد کنید.
  • فقط محتوای اصلی با کیفیت خوب بنویسید که از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کند. هرگز محتوایی را که متعلق به دیگران است خراشیده، تکراری یا بازنویسی نکنید. دستورالعمل‌های محتوای Google و کیت ایجاد محتوای ما ممکن است مفید باشد.
  • هنگام اضافه کردن داده های ساختاریافته به وب سایت خود از قوانین پیروی کنید. مطمئن شوید هر نشانه‌گذاری طرحواره‌ای که اضافه می‌کنید دقیق است و برای کاربران گمراه‌کننده نیست.
  • هرگز لینک ها را نخرید یا نفروشید و به یاد داشته باشید، این فقط پول نیست که یک مبادله کلاه سیاه در نظر گرفته می شود. ارائه محصولات رایگان در ازای لینک نیز ممنوع است. اگر مطمئن نیستید که مبادله ممکن است غیراخلاقی باشد، به دستورالعمل های تأیید FTC تکیه کنید و از این پست وبلاگ مفصل در مورد پیوندهای پولی از Google استفاده کنید.
  • از راه اندازی یک شبکه وبلاگ خصوصی به منظور دریافت لینک خودداری کنید. وب سایت و محتوای خود را متمایز کنید تا مردم به طور طبیعی به شما پیوند دهند تا زمانی که شما آن را جعلی نکنید. که هرگز به خوبی پایان نمی یابد.
  • در دستورالعمل‌های وب‌مستر به‌روز باشید تا بتوانید از تاکتیک‌های کلاه سیاه ممنوع شده توسط موتورهای جستجو اجتناب کنید. در اینجا دستورالعمل های وب مستر برای گوگل و  یاهو آمده است.

جستجوی بعدی خود را انجام ندهید "چگونه از پنالتی گوگل خلاص شوم؟" اگر نیاز به سوال دارید که آیا چیزی کلاه سیاه است یا خیر، احتمالاً اینطور است. استراتژی سئو کلاه سفید رویکرد بسیار بهتری برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. در درازمدت، سود سهام را به همراه خواهد داشت و می‌توانید شب‌ها بخوابید و بدانید که هرگز به دلیل جریمه‌ای بد در رتبه‌بندی خود افت نخواهید کرد. بنابراین برای عشق به موتورهای جستجو، هرگز سئو کلاه سیاه را انجام ندهید. از این گذشته، آنها کسانی هستند که ما سئوکاران را در تجارت نگه می دارند. 

  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی