آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۰۱ ق.ظ

هر کسب و کاری که در مورد بازاریابی دیجیتال جدی است، یک استراتژی سئو دارد. اما نحوه اجرای آن همیشه یکسان نیست. به عنوان مثال، سئوی تجارت الکترونیک با سئوی سایت‌های محلی متفاوت به نظر می‌رسد، و هر دو با SEO برای مشاغل فناوری B2B متفاوت به نظر می‌رسند.

با این حال، برخی از تکنیک‌های سئو وجود دارد که صرف نظر از اینکه چه چیزی را می‌فروشید یا در چه صنعتی هستید، همیشه یک مکمل قدرتمند برای استراتژی شما هستند. در اینجا، ما 25 مورد را گردآوری کرده ایم که نمی توانید از دست بدهید.

رتبه بندی را به درآمد تبدیل کنید

سئوی هدفمند می تواند درآمد ترافیک جستجو را تا 700 درصد افزایش دهد. چقدر درآمد را از دست می دهید؟

1. SERP ها را برای هدف جستجو مطالعه کنید

اگر نتایج موتورهای جستجو را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که صفحاتی که در بالای SERP ها رتبه بندی می شوند، همیشه آنهایی نیستند که دارای بالاترین بک لینک یا اعتبار دامنه هستند. بیشتر و بیشتر، آنها کسانی هستند که به بهترین نحو هدف جستجو را برآورده می کنند.

هدف جستجو به چیزی اشاره دارد که جستجوگر هنگام جستجوی یک عبارت در گوگل می خواهد پیدا کند. آیا آنها یک پست وبلاگ می خواهند؟ ویدئو؟ صفحه محصول؟ لیست 10 نفر برتر؟ باید بلند باشه یا کوتاه؟ آیا باید اطلاعاتی باشد یا معاملاتی؟

اینها سوالاتی هستند که باید بپرسید تا مشخص کنید چه نوع محتوایی را باید برای یک جستجوی خاص ایجاد کنید. عبارت را در گوگل وارد کنید و نتایج برتر را در صفحه اول مطالعه کنید. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. صفحات برتر کلمات کلیدی هدف را کجا قرار می دهند؟ به قطعه برجسته و ماژول "مردم نیز سوال می کنند" را نیز نگاه کنید. SERP جایی است که تمام پاسخ های خود را در مورد ایجاد محتوا برای هدف جستجو پیدا خواهید کرد.

صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل برای "تکنیک های سئو".

به‌طور فزاینده‌ای، برندهای جدیدتر با منابع کمتر توانسته‌اند با استراتژی‌هایی که عمدتاً بر هدف تمرکز دارند، از رقبای تثبیت‌شده پیشی بگیرند. به همین دلیل سئوی هدف را توسعه دادم – چارچوبی برای تمرکز مجدد بهینه سازی موتور جستجو بر روی کاربر. با گرفتن راهنمای صفحه اصلی ما بیشتر بیاموزید .

2. حلقه را ببندید

مطالعه نتایج جستجو برای هدف تنها شروع است. هنگامی که بدانید مردم به دنبال چه چیزی هستند، باید آن را ایجاد کنید. و شما باید آن را بهتر از سایر نتایج برتر کنید.

اما «بهتر» به چه معناست؟

هنگامی که آنها به یک SERP گوگل می رسند، بسیاری از جستجوگران روی یک صفحه کلیک می کنند، آن را مصرف می کنند، سپس به SERP برمی گردند و به صفحه دیگری کلیک می کنند، آن را مصرف می کنند، سپس دوباره برمی گردند و روی صفحه دیگر کلیک می کنند. این کار ادامه می یابد تا زمانی که آنها تمام اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند. در SEO این به عنوان "حلقه" شناخته می شود.

طبق استانداردهای گوگل، بهترین نتایج "حلقه را می بندد"، به این معنی که بازدیدکنندگان آنها را مصرف می کنند و نیازی به بازگشت به SERP برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحه دیگر ندارند. آنها هر چیزی را که به دنبالش هستند در یکی پیدا می کنند.

برای بستن حلقه، صفحات شما به محتوای باکیفیت و جامع نیاز دارند. توجه داشته باشید، جامع بودن لزوماً به معنای طولانی نیست.

به عنوان مثال: اگر شخصی «تعریف SEO» را جستجو کند، واضح است که به دنبال یک تعریف است، نه لزوماً یک راهنمای 4000 کلمه ای در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو. با درک قصد، می‌توانید یک استراتژی محتوا ایجاد کنید که به بازدیدکنندگان هر آنچه را که می‌خواهند در اولین کلیک بدونند، ارائه دهد. به این صورت است که حلقه را می بندید و گوگل را وادار می کنید تا شما را با SERP های خود افزایش دهد.

3. آن را بگویید، آن را نمایش ندهید

بله، یک تصویر اغلب می‌تواند مؤثرتر از متن ارتباط برقرار کند. اما این تنها در صورتی است که تصویر شما به ارزش اضافه کند. به عنوان مثال، تصاویر سهام اغلب ارزش افزوده ای ندارند. از خود بپرسید: آیا این تصویر چیزی را به بازدیدکننده منتقل می کند؟ آیا هدفی دارد؟ یا اینجا به عنوان جانشین است؟

عکس استوک شیک که تاجران را در یک جمع و جور نشان می دهد.

اگر یک مکان نگهدار است، آن را حذف کنید. اگر چیزی را منتقل می کند، از خود بپرسید که آیا این ارتباط موثرتر از چند خط متن است. دلیل آن این است که تصاویر می توانند وزن زیادی به صفحه اضافه کنند و سرعت بارگذاری صفحه را کاهش دهند و نرخ پرش آن را افزایش دهند. در یک مطالعه، گوگل دریافت که تصاویر بزرگترین منبع کاهش سرعت صفحه برای صفحات فرود هستند. سرعت به عنوان یک عامل رتبه‌بندی رسمی، واقعاً می‌تواند به شانس شما برای صعود به SERP آسیب برساند.

4. با قدیمی ها کنار بیایید و با جدیدها کنار بیایید

جاوا اسکریپت (JS) تعامل قوی در صفحات وب شما را فعال می کند. دکمه ها، فرم ها، ابزارهای بازاریابی و غیره همگی از JS برای انجام کارها به طور موثر استفاده می کنند.

مشکل اینجاست که صفحات زیادی با JS وجود دارد که دیگر به آنها نیازی ندارند. خواه از ابزارهای قدیمی یا منبع دیگری باشد، JS اضافی می تواند سرعت بارگذاری صفحه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اگرچه بسیاری از وب‌مسترها فکر می‌کنند خلاص شدن از جاوا اسکریپت قدیمی نیاز به مهارت فنی دارد، اما در واقع می‌توان آن را به راحتی با ابزاری مانند Google Tag Manager انجام داد. و ارزشش را دارد. دیده‌ایم که گوگل سرعت بارگذاری صفحه را با برنامه‌هایی مانند AMP در اولویت قرار می‌دهد. بنابراین اگر گوگل آن را در اولویت قرار داده است، اگر می خواهید در نتایج موتور جستجوی آنها رتبه بالایی کسب کنید، شما نیز باید این کار را انجام دهید.

5. نقشه محتوای خود را به گوگل بدهید

میلیون‌ها صفحه وب در اینترنت وجود دارد و Googlebot وظیفه دارد همه آنها را بخزد. و Googlebot کامل نیست. گاهی اوقات صفحات را از دست می دهد. وقتی نمی تواند صفحات شما را پیدا کند، محتوای شما از نتایج موتورهای جستجو حذف می شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، نقشه سایت XML را به گوگل ارسال کنید. این فایلی است که مانند نقشه راه برای موتورهای جستجو است. به گوگل می‌گوید دقیقاً کجا همه صفحات شما را پیدا کند تا وقتی Googlebot در حال جستجوی اینترنت در تلاش برای رتبه‌بندی محتوا است، از دست نرود.

6. یک صفحه ناوبری برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید

گاهی اوقات انسان ها برای یافتن صفحات شما نیز به کمک نیاز دارند. هنگامی که ساختار صفحه شما ممکن است آنطور که فکر می کنید ساده نباشد، کاربران به دنبال راه دیگری برای یافتن محتوای مورد نظر خود می گردند. برای سهولت هر چه بیشتر این کار، گوگل توصیه می کند یک صفحه نقشه سایت ساده برای کاربران ایجاد کنید.

صفحه نقشه سایت یک طرح کلی از تمام پیوندهای شما است. به بازدیدکنندگان شما این امکان را می‌دهد که تمام محتوای سایت شما را به ساده‌ترین و در دسترس‌ترین شکل ممکن ببینند. اگرچه به نظر نمی رسد که این چیزی به سئو کمک کند، اما گوگل توصیه می کند که در راهنمای سئو خود یکی ایجاد کنید. این یک یادآوری خوب است که سئو در نهایت برای کاربر است، نه برای موتور جستجو.

7. URL های خود را ساده نگه دارید

هنگامی که آنها به URL های شما نگاه می کنند، بازدیدکنندگان شما باید ایده ای داشته باشند که وقتی روی آنها کلیک می کنند چه چیزی را می بینند. این URL ها باید کوتاه اما توصیفی باشند و با اعداد و کاراکترهای زیاد پیچیده نباشند. نشانی‌های اینترنتی کوتاه و توصیفی همچنین به Googlebot کمک می‌کنند تا محتوای شما را درک کند، که امکان رتبه‌بندی کارآمدتر را فراهم می‌کند. برای مثال آدرس این پست را در نظر بگیرید:

برگه ای که ساختار URL ساده را نشان می دهد

8. محتوای خود را به صورت داخلی پیوند دهید

پیوند داخلی پیوندی از یکی از صفحات وب شما به یکی دیگر از صفحات وب شما است. اینها به کاربران کمک می کند تا سایر صفحات مرتبط شما را در سایت شما کشف کنند. اما آنها فقط برای کاربران نیستند. از آنجایی که Googlebot از پیوندهای داخلی برای یافتن صفحات سایت شما استفاده می کند، پیوند داخلی به طور موثر می تواند اطمینان حاصل کند که محتوای شما از موتورهای جستجو حذف نمی شود.

علاوه بر این، می‌توانید با پیوند دادن داخلی به صفحات SERP، رتبه‌بندی را از یکی از صفحات با رتبه بالاتر خود به صفحاتی که نیاز به پشتیبانی دارند ارسال کنید. هنگامی که متن لنگر پیوندی ایجاد می کنید، قوانین مشابه نوشتن URL ها هستند. متن را کوتاه، توصیفی و دقیق نگه دارید.

9. به موتورهای جستجو کمک کنید تا تصاویر شما را پیدا کنند

نقشه های سایتی برای کمک به Googlebot برای یافتن صفحات، کمک به کاربران برای یافتن صفحات و همچنین نقشه هایی برای کمک به موتورهای جستجو برای یافتن تصاویر شما وجود دارد. نقشه سایت تصویری می تواند به گوگل کمک کند تا تصاویر شما را در نتایج موتور جستجوی تصویر پیدا، پردازش و دسته بندی کند، که می تواند منبع دیگری از ترافیک جستجو در صفحات شما باشد.

10. مطمئن شوید که سایت های تلفن همراه شما می توانند به طور دقیق ایندکس شوند

از آنجایی که کاربران ترجیح می دهند با دستگاه تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی داشته باشند، گوگل جستجوی موبایل را در اولویت قرار می دهد. آنها متعهد به استفاده از نمایه سازی موبایل اول هستند که در آن نسخه موبایل سایت قبل از دسکتاپ ایندکس می شود.

برای اطمینان از اینکه سایت تلفن همراه شما می تواند ایندکس شود، باید مطمئن شوید که منابع شما قابل خزیدن هستند، مطمئن شوید که داده های شما در تلفن همراه همانطور که روی دسکتاپ است ساختار یافته است، به مرورگر بگویید چگونه محتوا را تنظیم کند، همراه با چند روش رایج دیگر که توسط توصیه می شود. گوگل _

11. در ابتدا فقط به سئو اتکا نکنید

مدتی طول می کشد تا به نقطه ای برسید که در آن یک جریان ثابت از ترافیک ارگانیک ایجاد کنید. برای سرعت بخشیدن به روند کسب بازدیدکنندگان، بک لینک ها و سایر سیگنال هایی که گوگل در هنگام ارزیابی سایت شما به دنبال آنها است، ایده خوبی است که سایت خود را با تاکتیک های دیگری مانند PPC، بازاریابی ایمیلی، وبلاگ نویسی مهمان، بازاریابی تأثیرگذار و رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. . محتوای خود را توییت کنید از LinkedIn برای برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهای صنعت و وبلاگ نویسان استفاده کنید. اگرچه گوگل گفته است که رسانه های اجتماعی به خودی خود رتبه بندی را افزایش نمی دهند، تحقیقات نشان داده است که بین پست های رسانه های اجتماعی و بک لینک ها ارتباط وجود دارد.

نموداری که رابطه بین توییت ها و پیوندها را نشان می دهد.

نموداری که رابطه بین اشتراک‌گذاری‌ها و پیوندهای فیسبوک را نشان می‌دهد.

12. به گوگل بگویید چگونه صفحات شما را بخزد

اگر نقشه‌های سایت XML به Googlebot می‌گویند که کجا صفحات شما را بخزد، فایل‌های robots.txt به آن می‌گویند که چگونه آنها را بخزد. اگر دستورالعمل‌های خاصی برای Google در مورد یک صفحه خاص دارید، باید در فایل robots.txt تهیه شوند. گوگل می گوید که این باید عمدتا برای جلوگیری از بارگیری بیش از حد سایت شما با درخواست ها و نه برای دور نگه داشتن صفحات شما از SERP استفاده شود.

13. یک برچسب عنوان قانع کننده و توضیحات متا بنویسید

تگ عنوان عنصر HTML است که موضوع کلی محتوای صفحه شما را توصیف می کند. می‌توانید آن‌ها را در برگه‌های باز خود، در شبکه‌های اجتماعی هنگام اشتراک‌گذاری محتوایتان و در صفحات نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنید. اینها باید کوتاه اما توصیفی باشند و با در نظر گرفتن کاربران و موتورهای جستجو نوشته شوند. اگر می‌توانید کلیدواژه‌های مرتبط را در این موارد بگنجانید، این کار را انجام دهید، اما آن را مجبور نکنید. این می تواند منجر به بازنویسی محتوای شما توسط گوگل شود.

توضیحات متا در صفحات نتایج موتورهای جستجو در زیر عنوان صفحه نمایش داده می شود. آنها اطلاعات بیشتری در مورد یک صفحه برای جستجوگرانی که تصمیم می گیرند روی آن کلیک کنند ارائه می دهند. از آنجایی که محدودیت کاراکتر بیشتری دارید، می توانید عنوان صفحه خود را در اینجا توضیح دهید و به بازدیدکنندگان ایده دقیق تری از آنچه در صفحه شما پیدا می کنند ارائه دهید.

اگرچه تگ‌های عنوان و توضیحات متا (که به عنوان متا تگ شناخته می‌شوند) یک فاکتور رتبه‌بندی مهم نیستند، اما بر نرخ کلیک (CTR) SERP تأثیر دارند که می‌تواند بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

14. داده های خود را ساختار دهید

نشانه گذاری طرحواره کدی است که می توانید به محتوای خود اضافه کنید تا خزیدن و درک آن آسان تر شود. همچنین می‌تواند نتایج جستجوی شما را با قطعه‌های غنی متنوع‌تر کند، که به شما امکان می‌دهد نظرات، رتبه‌بندی‌ها، اطلاعات تماس، پیوندهای عمیق و موارد دیگر را در یک نتیجه جستجو نشان دهید. این نه تنها گزینه های بیشتری را به بازدیدکنندگان می دهد، بلکه با بزرگتر کردن نتیجه جستجوی شما، توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

 

تکنیک های سئو شخصی سازی شده را دریافت کنید

آیا می خواهید استراتژی های سئو ثابت شده متناسب با کسب و کار خود را داشته باشید؟ با یک متخصص سئو صحبت کنید.

15. محتوای خود را به روز کنید

گوگل می خواهد مرتبط ترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهد. و تازگی بخش بزرگی از ارتباط است. محتوای خود را حسابرسی کنید آیا اطلاعات موجود در آن به روز است؟ به روز کردن صفحات شما می تواند به بهبود ارتباط آنها کمک زیادی کند. و ارتباط به رتبه بندی بهتر ترجمه می شود.

16. محتوای خود را با HTML دقیق سازماندهی کنید

سازماندهی محتوای شما به خزنده ها کمک می کند تا آن را درک کنند و بازدیدکنندگان شما به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. در محتوای خود فقط یک بار از تگ عنوان استفاده کنید و کلمه کلیدی خود را در آن قرار دهید.

در زیر آن، از H2 ها برای ارائه ایده های گسترده استفاده کنید، و H3 و H4 را در زیر آنها قرار دهید تا مفاهیم خاص تری را در آنها ارائه دهید. حتی خارج از عنوان صفحه، از جمله کلمات کلیدی در سرفصل ها به گوگل اطلاع می دهد که صفحه شما در مورد یک موضوع کلمه کلیدی خاص است.

در این زیر عنوان‌ها، از گلوله‌ها، کلمات پررنگ، مورب و/یا خطوط زیر برای جلب توجه به مفاهیم مهمی استفاده کنید که به اندازه کافی برای داشتن عنوان خاص مهم نیستند. این عناصر باعث می شوند تا محتوای شما به راحتی قابل مشاهده باشد.

17. تصاویر خود را بهینه کنید

هنگامی که تصاویر خود را به با ارزش ترین آنها محدود کردید، بهینه سازی آنها می تواند ارزش سئو را با کار بسیار کمی فراهم کند. برای دریافت بیشترین ارزش سئو از تصاویر خود:

  • تگ alt تصویر خود را چیزی توصیفی نامگذاری کنید.
  • متن مهم را درون تصاویر قرار ندهید. خزنده ها نمی توانند آن را بخوانند.
  • تصاویر خود را در نزدیکی متن مرتبط قرار دهید تا درک متنی آنها آسان تر شود.
  • در نظر بگیرید که مهمترین تصویر را در بالای صفحه قرار دهید.
  • نام فایل تصویری خود را کوتاه و توصیفی بگذارید و کلمه کلیدی را در آن قرار دهید. مانند متن جایگزین می تواند به سئو کمک کند.
  • از تصاویر برای منوی پیمایش خود استفاده نکنید، از متن استفاده کنید زیرا قابل خزیدن است.

در اینجا یک نمونه از متن جایگزین تصویر خوب برای یک تصویر مرتبط با طراحی وب آورده شده است.

نمونه ای از متن جایگزین تصویر برای یک تصویر در طراحی وب.

18. با احتیاط ارتباط برقرار کنید

وقتی صحبت از استفاده از پیوندها برای تعیین اعتبار و اعتماد به میان می آید، گوگل فقط به لینک های ورودی نگاه نمی کند. همچنین به این موضوع نگاه می کند که به چه کسی پیوند می دهید.

وقتی بازدیدکنندگان خود را به سایت‌های دیگر می‌فرستید، باید از افراد معتبری باشند. این به Google نشان می دهد که شما به خوبی شرکت می کنید و به اطلاعاتی که به مخاطبان خود می دهید اهمیت می دهید. و می تواند منجر به افزایش رتبه بندی جستجو شود.

19. لینک های ورودی هرزنامه را حذف کنید

به طور کلی، هرچه بک لینک های بیشتری به محتوای خود داشته باشید، بهتر است. اما چند استثنا وجود دارد. یکی از این موارد زمانی است که بک لینک های محتوای شما توسط گوگل "هرزنامه" یا بی کیفیت تلقی می شوند. همانطور که لینک دادن به سایت های معتبر می تواند به شما کمک کند، دریافت لینک های ورودی از سایت های کمتر معتبر نیز می تواند به شما آسیب برساند.

گوگل می‌داند که در نهایت شما کنترل کمتری بر روی افرادی که به شما لینک می‌دهند نسبت به افرادی که به آنها لینک می‌دهید دارید، بنابراین شما را برای چند لینک ورودی نامطلوب جریمه نمی‌کنند. اگر پیوندی را از کسی دریافت کردید که نمی‌خواهید با او ارتباط داشته باشید، سعی کنید با او تماس بگیرید و مؤدبانه بخواهید آن را حذف کنید. اگر این کار جواب نداد، گوگل چند راه برای کاهش ارزش لینک ها در اختیار شما قرار می دهد .

20. پیوندهای مرده را احیا کنید

لینک های مرده در وب سایت ها به تجربه کاربر آسیب می زند. آنها کاربران را به یک صفحه 404 هدایت می کنند و آنها را مجبور می کنند صفحه دیگری را جستجو کنند تا بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند به دست آورند.

در تقاطع بهبود تجربه کاربر و کسب بک لینک، احیای پیوند مرده وجود دارد. با تماس با صاحبان وب سایت با پیوندهای مرده به صفحاتی که برای آنها محتوا دارید، می توانید به طور بالقوه بک لینک به دست آورید و در عین حال به آنها کمک کنید تا تجربه مرور را برای بازدیدکنندگان خود بهبود بخشند.

راه های زیادی برای یافتن لینک های مرده وجود دارد. برنامه‌ها، توابع جستجو در گوگل وجود دارد، و ویکی‌پدیا حتی فهرستی از پیوندهای مرده را که نیاز به بررسی دارند، نگه می‌دارد. همه اینها فرصت هایی را برای شما نشان می دهد که با ایجاد محتوای جایگزین لینک های مرده در صفحات دیگر، بک لینک کسب کنید.

21. نام تجاری خود را بدون پیوند شناسایی کنید

هنگامی که مردم در مورد برند شما صحبت می کنند، آداب نوشتن محتوا معمولاً به آنها حکم می کند که به وب سایت شما پیوند دهند. اما همیشه این اتفاق نمی افتد.

نام برند خود را جستجو کنید. اگر نام تجاری خود را در محتوایی مشاهده می کنید که به سایت شما پیوند نمی دهد، با مدیر وب سایت تماس بگیرید و ببینید آیا آنها پیوندی به سایت شما اضافه می کنند یا خیر . بیشتر اوقات آنها فقط فراموش کرده اند که برند شما را لینک کنند و در صورت درخواست مشکلی برای انجام آن نخواهند داشت. این یک روش بسیار آسان برای ایجاد لینک است که بسیاری از وب مسترها آن را نادیده می گیرند.

22. پیوندهای ورودی مرده را جایگزین کنید

لینک های ورودی رتبه جستجو را افزایش می دهند. اما این پیوندها ممکن است مانند پیوندهایی که ممکن است در صفحات دیگر جایگزین کنید، از بین بروند. وقتی صفحه‌ای را منتقل می‌کنید که لینک‌هایی به آن می‌رود، یا شخصی که به شما پیوند می‌دهد صفحه‌اش را به یک URL دیگر منتقل می‌کند، ناپدید شدن این پیوندها بسیار آسان است. و وقتی آنها این کار را انجام دهند، شما قدرت جستجو را از دست می دهید.

ابزارهایی وجود دارد که می توانید از آنها برای پیدا کردن لینک های شکسته در سایت خود استفاده کنید. و هنگامی که آنها را پیدا کردید، چندین روش برای بازگرداندن آن پیوندها وجود دارد ، از جمله دسترسی، استفاده از تغییر مسیر 301 یا ایجاد محتوای جدید.

23. برای آنچه می دانید محتوا ایجاد کنید

گوگل رتبه بندی خود را به شدت بر اساس این است که آیا شما منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و معتبری هستید یا خیر. آنها می خواهند بدانند که آیا شما در زمینه تولید محتوا متخصص هستید یا خیر زیرا آنها فقط می خواهند کاربران خود را به بهترین منابع اطلاعاتی بفرستند.

یکی از راه‌هایی که تشخیص می‌دهند شما متخصص هستید یا خیر، نگاه کردن به محتوایی است که منتشر می‌کنید تا ببینید آیا همه آن‌ها مرتبط هستند یا خیر. آیا موضوع مشترکی وجود دارد؟ آیا واضح است که شما برای یک مخاطب خاص محتوا تولید می کنید یا وب سایت شما یک مرکز پراکنده اطلاعات تصادفی است؟

برای وبلاگ های شخصی، موضوعات تصادفی خوب هستند. اما برای وب سایت برند خود، باید یک استراتژی بازاریابی محتوای متمرکز و مستند داشته باشید.

24. سرعت بارگذاری صفحه را در اولویت قرار دهید

گوگل آنقدر متعهد است که مطمئن شود کاربران به سرعت به آنچه می خواهند می رسند به طوری که سرعت بارگذاری صفحه را به یک فاکتور رتبه بندی رسمی تبدیل کرده است. داده ها واضح است. حتی افزایش چند ثانیه ای سرعت بارگذاری صفحه می تواند به معنای از دست دادن بیشتر ترافیک شما باشد. بنابراین چگونه مطمئن می شوید که صفحات شما تا آنجا که می توانند سریع هستند؟

ما قبلاً دو مورد را پوشش داده ایم: جاوا اسکریپت را کوچک کنید و تصاویر اضافی را حذف کنید/تصاویر را فشرده کنید. راه حل محبوب دیگر برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه AMP است. AMP که توسط گوگل آغاز شده است، یک پلتفرم منبع باز است که به طراحان امکان می دهد صفحاتی با نسخه ای از زبان های کدنویسی سنتی ایجاد کنند. با این کد سبک وزن، صفحات AMP تقریباً بلافاصله بارگیری می شوند.

AMP gif که زمان بارگذاری آنی را نشان می دهد.

البته راه های دیگری نیز برای سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری صفحه شما وجود دارد مانند استفاده از بارگذاری ناهمزمان، شبکه تحویل محتوا، کش مرورگر یا خلاص شدن از شر افزونه های بلااستفاده وردپرس. به عنوان یکی از اجزای سئو فنی، ممکن است به کمک یک متخصص سئو برای کمک به بهبود سرعت بارگذاری نیاز داشته باشید. مهم نیست که چگونه این کار را انجام می دهید، می توانید پیشرفت خود را با PageSpeed ​​Insights Google بررسی کنید .

25. برای بهبود کمپین های خود روی ابزارهای سئو سرمایه گذاری کنید

برخی از تکنیک‌های بازاریابی، مانند نوشتن کپی‌رایتینگ، برای انجام خوب نیازی به ابزار ندارند. سئو یکی از آن تکنیک ها نیست. برای مدیریت حضور جستجوی خود، حداقل به کنسول جستجوی Google نیاز دارید. این به شما امکان می دهد داده ها را به و از Google جمع آوری و ارسال کنید.

شما همچنین باید از ابزار تجزیه و تحلیل رایگان و قدرتمند گوگل، گوگل آنالیتیکس، استفاده کنید تا پس از کلیک بر روی وب سایت شما، در مورد بازدیدکنندگان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. داده هایی که جمع آوری می کنید به شما کمک می کند تا صفحات خود را بهبود ببخشید، که به شما در بهبود رتبه جستجو کمک می کند.

برخی دیگر از ابزارهای محبوب SEO که توسط حرفه ای ها استفاده می شود عبارتند از Ahrefs، Moz، Screaming Frog، Yoast و SEMrush.

از این تکنیک های SEO برای افزایش رتبه جستجوی خود در هر صنعتی استفاده کنید

برخی از تاکتیک های سئو فقط برای مشاغل و صنایع خاص اعمال می شود. با این حال، اینها می توانند در هر صنعتی برای شکست دادن رقبای شما در گوگل و بینگ استفاده شوند. و برای اجرای اکثر آنها نیازی نیست که یک متخصص سئو باشید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه با سئو کار می کنید؟ در زیر یک حسابرسی فوری دریافت کنید. یا، یک مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید تا ببینید چگونه سئوی هدفمند می تواند درآمد ترافیک را تا 700٪ افزایش دهد.

  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی