ایندکس

ایندکس

ایندکس

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۰۲ ق.ظ

افرادی که در سئو موفق می شوند، کسانی هستند که بهترین  تکنیک های سئو را شناسایی می کنند که به آنها کمک می کند ترافیک بیشتری داشته باشند. ثانیا، آنها 100٪ تلاش و منابع را برای اجرای بهترین تکنیک های SEO به کار می گیرند.

آیا آماده‌اید ترافیک جستجوی خود را دو برابر کنید؟

 

ما می‌خواهیم یافتن بهترین تکنیک‌های سئو که واقعاً برای کسب‌وکار شما کار می‌کنند را برای شما آسان کنیم.

سئو را می توان به سئو داخلی و سئو خارج از صفحه تقسیم کرد.

SEO On-Page کاری است که می توان در وب سایت خود انجام داد تا رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید.

تکنیک‌های سئوی خارج از صفحه، کارهایی هستند که مستقیماً از وب‌سایت شما برای بهبود رتبه جستجوی شما انجام می‌شوند. استفاده از ابزار رتبه‌بندی مناسب مانند  Linkio  می‌تواند به افزایش رتبه‌بندی شما و افزایش ترافیک ارگانیک به وب‌سایت شما کمک کند.

تکنیک های پیشرفته سئو خارج از صفحه

در اینجا چند تکنیک پیشرفته سئو خارج از صفحه وجود دارد که می تواند بازدیدکنندگان سایت، ترافیک جستجو و نرخ تبدیل را افزایش دهد.

1. چارچوب سایت

وب سایت اولین چیزی است که مشتریان را جذب می کند و آنها را حفظ می کند.

چارچوب سایت خود را بررسی کنید و دریابید که چرا ترافیک کافی برای سایت خود دریافت نمی کنید.

عملکرد سایت خود را بررسی کنید و بر اساس بررسی های خود تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید.

هنگام بررسی سایت خود نکات زیر را در نظر داشته باشید

  • تگ های عنوان باید به درستی ایجاد شوند
  • بهینه سازی تگ های عنوان می تواند ترافیک بیشتری ایجاد کند
  • سرفصل های مناسب باعث می شود مردم مطالب شما را بهتر درک کنند.

2. وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار آنلاین شماست. وبلاگ ها مزایای زیر را به شما می دهند.

  • باعث می شود بازدیدکنندگان به سایت شما بازگردند
  • این به شما در به روز رسانی مطالب کمک می کند
  • موتورهای جستجو بیشتر به سایت شما می خزند
  • این به شما کمک می کند تا رتبه بهتری در صفحات رتبه بندی موتورهای جستجو (SERP) کسب کنید.

اگر در نوشتن مهارت ندارید، یک وبلاگ نویس مهمان استخدام کنید. از آنها بخواهید که محتوای منحصر به فرد بنویسند تا از مزایای بیشتری از وبلاگ شما برخوردار شوند.

3. صفحات فرود بهینه شده

صفحه فرود شما باید به خوبی طراحی شده باشد و برای بهبود سرنخ های شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. صفحات فرود دروازه های بیشتری را برای ترافیک جستجوی شما باز می کنند، بنابراین، به نوبه خود درآمد را افزایش می دهند. بسیاری از شرکت های B2B قدرت صفحات فرود را درک نمی کنند.

صفحات فرود دارای ارزش سئوی خوبی هستند و از طریق بیانیه های مطبوعاتی و بازاریابی محتوا منجر به جذب سایت شما می شوند.

چگونه از صفحات فرود استفاده موثر داشته باشیم؟

  • یک کلمه کلیدی دم بلند را برای ایجاد صفحات فرود خود انتخاب کنید
  • برچسب های عنوان مناسب، توضیحات متا و کلمات کلیدی را اضافه کنید
  • محتوای تازه را به صفحه خود اضافه کنید
  • طرح پادشاه است . طراحی صفحه شما باید منحصر به فرد و مرتبط با کسب و کار شما باشد.
  • به صفحه فرود خود پیوند ایجاد کنید. اگر لینک های مناسبی نداشته باشید، صفحه شما رتبه بندی نمی شود.

4. شبکه خرید اجتماعی

ارائه محصولات خود به شبکه های خرید آنلاین مانند جستجوی محصولات گوگل، خرید آنلاین یاهو و سایر سایت ها یکی از بهترین تکنیک های سئو برای تبلیغات محصول شما در صورتی است که یک سایت تجارت الکترونیک دارید.

مردم محصولات شما را راحت تر پیدا می کنند.

5. یک سایت کاربر پسند و موبایل پسند ایجاد کنید

با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از تلفن های همراه هوشمند در بین مردم عادی افزایش یافته است.

کاربران تلفن همراه خریداران آنلاین پرشوری هستند زیرا می توانند از جایی که نشسته اند خرید کنند.

این امر به وضوح نشان می‌دهد که با موبایل‌پسند ساختن سایت شما باعث افزایش ترافیک و افزایش فروش شما می‌شود.

یکی دیگر از دلایل ایجاد سایت سازگار با موبایل این است که گوگل سایت هایی را که موبایل فرندلی نیستند ایندکس نمی کند.

دوره های پیشنهادی

6. اینفوگرافیک ایجاد کنید

ایجاد اینفوگرافیک ساده ترین و ساده ترین راه برای هدایت ترافیک به سایت شما است.

اینفوگرافیک ها نتایج بهتری را ارائه می دهند زیرا اطلاعات بصری توجه بیشتری را از مشتریان جلب می کند.

اطلاعات و گرافیک با کیفیت بالا در اینفوگرافیک ترافیک جستجو را افزایش می دهد.

اینفوگرافیک ها محبوب هستند زیرا مغز انسان داده های بصری را سریعتر یاد می گیرد.

ایجاد اینفوگرافیک در مراحل ساده زیر توضیح داده شده است

  • از ابزار Infographics برای ایجاد اینفوگرافیک در مورد یک ایده یا موضوع در حال ظهور استفاده کنید که افراد بیشتری را درگیر کند
  • از محتوای منحصر به فرد و جذاب استفاده کنید
  • از لینک های با کیفیت برای حفظ رتبه خود استفاده کنید
  • اینفوگرافیک های خود را خودتان به تعداد زیادی دایرکتوری ارسال کنید یا شخصی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد

7. لینک های شکسته را بسازید

یافتن لینک های شکسته کار آسانی نیست. از رشته جستجوی ساده در جستجوی گوگل استفاده کنید و Ctrl+f را فشار دهید تا پیوندهای مرده را پیدا کنید. ابزارهای خاصی وجود دارد که به شما در یافتن پیوندهای مرده در ویکی پدیا کمک می کند. پس از یافتن پیوند مرده، منبع مرده را در ویکی پدیا با پیوند مناسب خود دوباره ایجاد کنید.

8. نمایه سازی معنایی پنهان (LSI)

گوگل به طور مکرر الگوریتم رتبه بندی خود را به روز می کند و اگر کسی نتواند خود را با چنین تغییراتی وفق دهد، نمی تواند در دنیای بازاریابی آنلاین زنده بماند .

یکی از عواملی که گوگل در زمان های اخیر مورد توجه قرار می دهد، نمایه سازی معنایی پنهان است.

او به معنای هر کلمه است

  • نهفته به معنای پنهان و قادر به ظهور است
  • معنایی به معنای مفاهیم است
  • نمایه سازی به معنای سازماندهی اطلاعات

LSI از یک فرمول ریاضی برای شناسایی دنباله در هر پاراگراف استفاده می کند و معنای کلمات کلیدی را کشف می کند.

هدف از استفاده از LSI این است که به عنکبوت گوگل کمک کند تا محتوای شما را بر اساس هدف شما فهرست کند.

 اگر گوگل محتوای شما را بفهمد و مرتبط با موضوع جستجو باشد، LSI به شما کمک می کند رتبه خود را بهبود ببخشید .

نکته اصلی که در این تکنیک سئو باید در نظر گرفته شود، اجتناب از پر کردن کلمات کلیدی است. به جای تکرار بیشتر کلمات کلیدی در یک پاراگراف، فقط کلمات جایگزین کلمه کلیدی را مشخص کنید، و همه چیز اکنون تنظیم می شود.

دستورالعمل برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی LSI

  • کلمات کلیدی جایگزینی را برای کلمه کلیدی اصلی پیدا کنید که با املای متفاوت معنی یکسانی دارند.
  • در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید.
  • مطالب را با لحن بسیار طبیعی بنویسید تا گوگل به راحتی موضوع را بفهمد و آن را ایندکس کند.

9. ارسال دایرکتوری

ارسال دایرکتوری واقعاً مرده نیست. این صرفا بر اساس انتخاب دایرکتوری های موثر برای ارسال است. بهتر است در دایرکتوری های طاقچه ارسال کنید. ارسال دایرکتوری همیشه نتایج تاخیری به همراه دارد، اما ارزش انجام آن را دارد.

10. مراقب کلمات کلیدی رقبا باشید

آیا می دانید رقیب شما از بهترین تکنیک های سئو استفاده می کند؟

در مورد رقبای خود تحقیق کنید. این یک حرکت هوشمندانه برای یافتن کلمات کلیدی است که رقبای شما برای کسب بالاترین رتبه از آنها استفاده می کنند. سعی کنید از چنین کلماتی در هنگام تولید محتوا برای سایت خود استفاده کنید تا سرنخ های بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

در اینجا چند نکته برای پیدا کردن کلمات کلیدی زنده رقیب شما وجود دارد

  • به ابزار SEM بروید و آدرس سایت رقیب خود را وارد کنید
  • کلمات کلیدی زنده، موقعیت آنها و حجم جستجوی ماهانه آنها را تجزیه و تحلیل کنید
  • کلمات کلیدی و موقعیت آنها را با تایپ کردن آنها در کادر جستجوی موتورهای جستجو بررسی کنید
  • همچنین، وبلاگ ها، دایرکتوری ها و سایر سایت هایی که سایت رقیب شما در آنها لینک شده است را بیابید. با استفاده از بهترین تکنیک های سئو می توانید به این موضوع پی ببرید.
  • مقاله خود را در همان وبلاگ ها، دایرکتوری ها و سایت ها ارسال کنید و به سایت خود لینک بدهید. این همچنین به ایجاد سرنخ برای سایت شما کمک می کند.

11. بازاریابی انجمن

انجمن های آنلاین مرتبط با کسب و کار یا محصول خود را پیدا کنید و در آن انجمن شرکت کنید. نظرات را ارسال کنید، به سوالات اعضای انجمن پاسخ دهید، مشاوره بدهید، به یک موضوع پاسخ دهید. همه اینها به ایجاد شهرت در آن جایگاه کمک می کند. علاوه بر این، می توانید پیوندی به وب سایت خود در امضای خود قرار دهید که به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را به راحتی پیدا کنند.

12. شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی عامل اصلی دریافت ترافیک بیشتر و بالاترین رتبه در موتورهای جستجو هستند.

از پلتفرم های اجتماعی معتبر برای افزایش رتبه خود استفاده کنید. شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و وبلاگ ها فقط مشارکت را افزایش می دهند و به طور مستقیم بر رتبه شما تأثیر نمی گذارند. در حالی که پلتفرم‌های اجتماعی معتبر ترافیک جستجو و رتبه‌بندی را افزایش می‌دهند.

یکی از نمونه‌های چنین پلتفرم اجتماعی Slideshare است .

13. به اشتراک گذاری عکس و بازاریابی ویدئویی

عکس‌های کسب‌وکار خود را در سایت‌هایی مانند Flickr ، Picasa ، Photo bucket و غیره به اشتراک بگذارید. افراد به عکس‌های شما نگاه می‌کنند و در مورد آن‌ها نظر می‌دهند یا اگر به آنها علاقه بیشتری داشته باشند، آنها را به اشتراک می‌گذارند. این باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود.

اگر ویدیویی برای کسب و کار یا سایت خود ایجاد کرده اید، آن را در سایت هایی مانند YouTube، Vimeo و سایر سایت های اشتراک گذاری ویدیو به اشتراک بگذارید. این یکی از راه های جذب مشتری با به اشتراک گذاری محتوای خود به شکل دیگری است.

14. پیوند به صفحات داخلی

از لینک های لنگر برای اتصال به سایر صفحات سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. دادن لینک برای صفحات داخلی، بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا در سایر صفحات سایت به غیر از صفحه اصلی شما فرود بیایند.

برای افزایش ارزش سئو و بهبود رتبه، صفحات دیگر سایت خود را به هم پیوند دهید.

دلایل لینک دادن به صفحات داخلی به شرح زیر است

  • پیوندهای داخلی اعتبار صفحه را بهبود می بخشد. مطالب تازه برای موتورهای جستجو جذاب تر است.
  • در تحقیقات اخیر مشخص شد که گوگل به مطالب بر اساس تاریخ انتشار امتیاز می دهد.
  • اگر صفحات داخلی خود را بیشتر پیوند دهید، گوگل به سرعت صفحات فرود شما را ایندکس می کند.

15. فهرست های محلی

به جای جهانی شدن در مرحله اولیه، ابتدا شروع به فهرست کردن کسب و کار خود در سایت های محلی مانند Google Local، Maps، Yellow Pages و سایرین کنید. جهانی شدن کسب و کار شما منجر به رقابت بزرگی خواهد شد. در حالی که لیست های محلی به شما کمک می کند تا به راحتی به مخاطبان هدف برسید و می توانید کسب و کار خود را ارتقا دهید.

16. روی صفحات آرشیو خود تمرکز کنید

قدرت بیشتری به صفحات آرشیو خود اضافه کنید. اگر در چند ماه گذشته وبلاگ می نوشتید، بهترین زمان برای تمرکز بر صفحات آرشیو است.

اگر برخی از پست‌های شما که از طریق شبکه‌های اجتماعی یا نظرات به اشتراک گذاشته‌اید، باعث ایجاد ترافیک ارگانیک در سایت شما می‌شوند، پس بیشتر روی چنین پست‌هایی تمرکز کنید.

هنگامی که بهترین صفحه آرشیو را شناسایی کردید، با به روز رسانی مطالب بر اساس روندهای اخیر، توسعه آن را شروع کنید.

این در نهایت باعث افزایش ترافیک جستجو در سایت شما می شود.

این مراحل ساده را برای بازخوانی صفحات آرشیو خود دنبال کنید

  • عنوانی بنویسید که توجه کاربران را به خود جلب کند و کنجکاوی آنها را برانگیزد که به نوبه خود باعث می شود پست شما را به اشتراک بگذارند.
  • برخی از داده ها و آمار را در محتوای خود بگنجانید. شامل گزارش های تحقیقاتی و مطالعه مرتبط با موضوع شما، مشتریان را برای مدت طولانی در پست شما حفظ می کند و تاثیر پست شما را افزایش می دهد.

17. نشانه گذاری اجتماعی

نشانک گذاری اجتماعی یکی دیگر از روش های عالی برای تبلیغ سایت شما است.

وبلاگ ها و صفحات خود را به محبوب ترین سایت های نشانه گذاری اجتماعی مانند StumbleUpon، Digg و دیگران ارسال کنید.

موتورهای جستجو بیشتر جذب چنین سایت هایی می شوند زیرا مطالب در چنین سایت هایی به طور مرتب به روز می شوند.

شما باید با دقت محتویات چنین سایت هایی را مدیریت کنید زیرا پست های شما را در یک شبکه گسترده پخش می کند.

برچسب های مناسب بنویسید زیرا مشتریان بیشتری را جذب می کند و در نتیجه ترافیک وب سایت را افزایش می دهد.

18. بررسی

شروع به نوشتن نظرات درباره کسب و کارهای دیگری کنید که به کسب و کار شما مرتبط هستند. همچنین ممکن است از دوستان یا مشتریان خود بخواهید که در برخی از سایت های بررسی کسب و کار نظری درباره کسب و کار شما بنویسند. این امر باعث جذب مشتریان بیشتری به کسب و کار شما می شود.

تکنیک های سئو روی صفحه

چند تکنیک سئو داخلی وجود دارد که به شما کمک می کند رتبه صفحه خود را افزایش دهید.

  • عنوان صفحه – هر صفحه و پست باید یک عنوان منحصر به فرد داشته باشد که شامل کلمه کلیدی آن صفحه یا پست باشد.
  • توضیحات متا – این توضیحات بسیار مهم هستند که شامل کلمات کلیدی مرتبط برای محتوای شما می شود. این توضیحات زمانی استفاده می شود که صفحه شما از طریق یک موتور جستجو فهرست می شود.
  • متا تگ ها – برای هر صفحه، متا تگ ها را شامل شود که مجموعه ای از کلمات کلیدی هستند
  • ساختار URL - URL های مناسب برای جستجو و URL های کوتاه را تعریف کنید زیرا موتورهای جستجو بهتر روی چنین URL هایی می خزند
  • برچسب‌های بدنه - مطالب خود را به بخش‌ها و پاراگراف‌های کوچک‌تر تقسیم کنید که خواندن و درک آن آسان باشد.
  • کلمه کلیدی – استفاده از کلمات کلیدی در محتوای شما تکنیک سئو بسیار ضروری است زیرا به موتور جستجو کمک می کند تا محتوای شما را درک کند. از کلمه کلیدی بیش از حد استفاده نکنید. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی سایت شما را مسدود می کند
  • تصاویر – تصاویر راهی عالی برای جذاب‌تر کردن سایت شما هستند. برای گنجاندن تصاویر در محتوای خود این به بهبود ترافیک سایت شما کمک می کند.

به این نتیجه می رسیم که این بهترین تکنیک های سئو ساده ترین نیستند اما قطعا موثرترین تکنیک های سئو هستند. برای پیاده سازی این بهترین تکنیک های سئو و دوبرابر کردن ترافیک جستجوی شما فقط به تلاش بیشتری نیاز دارد.

مقالات پیشنهادی

در اینجا چند مقاله وجود دارد که به شما کمک می کند تا جزئیات بیشتری در مورد بهترین تکنیک های سئو کسب کنید، بنابراین فقط از طریق پیوند مراجعه کنید.

  1. تکنیک های سئو
  2. تکنیک های کلاه سیاه در سئو
  3. افسانه های سئو
  4. کسب و کار موفق بازاریابی ویدئویی
  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی