ایندکس

ایندکس

ایندکس

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۰۶ ق.ظ

محتوا و سئو دست به دست هم می دهند – حداقل در مورد بازاریابی برند و کپی رایتینگ. نوشتن برای سئو فرآیند تهیه، ایجاد و بهینه سازی محتوا به منظور رتبه بندی در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. دانستن نحوه نوشتن محتوای سئو برای موفقیت بلندمدت برند شما بسیار مهم است.

اکنون، قطعاً محتوای برندی وجود دارد که برای اهداف سئو نوشته نشده است. این کاملاً خوب است، مخصوصاً از نظر ارائه آنچه به مخاطبان خود نیاز دارند بدون اینکه همیشه نگران سئو باشید.

همچنین می توانید محتوای سئو داشته باشید که لزوماً یک مقاله یا پست وبلاگ نباشد. به عنوان مثال، یک صفحه فرود یا صفحه محصول را می توان با در نظر گرفتن سئو نوشت - این همان کپی رایتینگ است، نه نوشتن ویژگی همانطور که در این مقاله بحث می کنیم.

با این حال، زمانی که بدانید چگونه محتوای سئو بنویسید، افراد برای یافتن مقالات شما بسیار راحت تر خواهند بود. و هنگامی که آنها به آنچه شما نوشتید راه پیدا کردند، در جای خود خواهند ماند زیرا محتوای شما بسیار عالی است. بدون سئو، محتوای شما واقعا نمی تواند در صفحه اول رتبه بندی شود. و بدون محتوای خوب، احتمالاً نمی تواند آنجا بماند.

در این مقاله، ما از تکنیک‌های فنی سئو فراتر می‌رویم و در مورد اینکه چگونه محتوای خود را با کیفیت بالا و سئو بهینه‌سازی کنید، صحبت می‌کنیم. بیایید وارد آن شویم!

وبلاگ خود را تحت نام دامنه خود میزبانی کنید

این به نوعی یک نکته قبل از شروع است، اما ذکر آن مهم است. اگر وب سایت موجودی دارید که می خواهید وبلاگی را در آن اضافه کنید، وب سایت دیگری برای آن ایجاد نکنید. (به عنوان مثال، نصب دیگری از وردپرس با یک URL جداگانه و در عین حال مشابه.) در عوض، از یک ساختار دایرکتوری استفاده کنید تا وبلاگ شما در وب سایت فعلی شما زندگی کند، مانند yourwebsite.com/blog .

اولاً، اگر وب سایت اصلی و مرکز محتوای شما موجودیت های جداگانه ای باشند، برای کاربران گیج کننده خواهد بود. (تنها مواردی که گاهی اوقات این کار انجام می شود روی پلتفرم هایی مانند Medium یا Substack است، جایی که مخاطبان شما به صورت نیمه ساخته شده در خود پلتفرم هستند.) دوم، اگر از قبل ترافیکی به سمت سایت شما جریان دارد، می توانید از آن برای دریافت استفاده کنید. به محتوای جدید سئوی خود توجه کنید.

1. فهرستی از ایده های محتوا را شروع کنید

وقتی صحبت از نحوه نوشتن محتوای سئو می‌شود، باید موضوعاتی را انتخاب کنید که مخاطبان شما به آن‌ها اهمیت می‌دهند، نه لزوماً موضوعاتی که فقط شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید. به عنوان مثال، شما به عنوان یک متخصص در زمینه خود، بسیار فراتر از یک مبتدی هستید. اما اگر بخشی از مخاطبان شما را افراد مبتدی تشکیل می دهند، همچنان باید آن موضوعات سطح ابتدایی را پوشش دهید. این لیست همیشه در حال تغییر خواهد بود و هرگز کامل نخواهد شد، اما داشتن آن به عنوان پایه ای برای نوشتن سئو شما بسیار ارزشمند است.

راه های مختلفی برای ارائه ایده هایی وجود دارد که باعث خوشحالی مخاطبان هدف شما می شود:

در ویکی‌پدیا یک نمای کامل از موضوع دریافت کنید

وقتی موضوعی را در ویکی‌پدیا جستجو می‌کنید و به صفحه موضوع می‌روید، فهرستی از مطالب را به سمت بالا می‌بینید. این می تواند به شما ایده ای از مسیرهای زیادی که محتوای شما می تواند برود و موضوعات فرعی که می توانید به آنها بپردازید به شما بدهد. به عنوان مثال، این فهرست مطالب صفحه طراحی داخلی ویکی پدیا است:

نحوه نوشتن محتوای سئو

اینها زیرمجموعه‌های گسترده‌تری از یک موضوع اصلی حتی گسترده‌تر هستند، اما می‌توانند به شما جهت دهند که در چه حوزه‌ای می‌خواهید بیشتر به آن بپردازید. و از آنجا، می توانید به سمت پایین ادامه دهید. در حالی که نمی خواهید این ساختار را کپی کنید، دیدن آن می تواند ایده ای از انواع محتوایی که کاربران به دنبال آن هستند به شما بدهد.

در Reddit و Quora جستجو کنید

هر دو سایت معدن طلای اطلاعات در مورد هر موضوعی زیر آفتاب هستند. به عنوان مثال، من "چگونه یک آپارتمان کوچک را تزئین کنیم" را در Reddit جستجو کردم. برخی از نتایج به این شرح می باشد:

نحوه نوشتن محتوای سئو

فرض کنید مخاطبان من متشکل از ساکنان آپارتمان یا ساکنان خانه های کوچک هستند که باید از فضای خود حداکثر استفاده را ببرند و می خواهند فضاهای خود را زیبا کنند. از سه نتیجه برتر در Reddit، من به این ایده های محتوا رسیده ام:

  • دکوراسیون آپارتمان با طرح باز
  • چگونه به هر خانه ای رنگ بیشتری اضافه کنیم
  • مبلمان مدرن اواسط قرن با کمتر از 50 دلار
  • نکاتی برای ایجاد فضای استراحت بالکن بدون توجه به اندازه آن

این فقط یک شروع است. اگر در بخش نظرات پست‌ها جستجو کنید، ایده‌های بیشتری را به دست خواهید آورد.

یک موضوع را به AnswerThePublic وصل کنید

AnswerThePublic داده‌های به‌روز را از جستجوهای Google جمع‌آوری می‌کند تا به شما نشان دهد مردم به چه چیزی مرتبط با یک موضوع علاقه دارند. برای مثال، من "طراحی داخلی" را جستجو کردم و اینها برخی از نتایج هستند:

نحوه نوشتن محتوای سئو

از آنجایی که اینها قبلاً از نظر SEO بهینه شده اند، زیرا مستقیماً از جستجوهای Google می آیند، می توانید از آنها همانطور که هست برای عنوان مقاله خود استفاده کنید. یا، می توانید از یکی به عنوان بخشی از عنوان طولانی تر استفاده کنید. به عنوان مثال، سوال آیا طراحی داخلی می تواند خودآموز باشد؟ می تواند عنوان شود آیا طراحی داخلی می تواند خودآموز باشد؟ 10 منبع آنلاین مورد نیاز

2. تحقیقات کلیدواژه را انجام دهید

شما نمی توانید بفهمید که چگونه بدون استفاده از کلمات کلیدی، محتوای سئو برای برند خود بنویسید. اینجاست که تحقیقات کلمات کلیدی وارد می شود و سنگ بنای نحوه نوشتن محتوای سئو است. ما مقالات زیادی در مورد تحقیق کلمات کلیدی داریم. در اینجا سه ​​مورد برای شروع شما آورده شده است:

ابزارهای کلمات کلیدی زیادی وجود دارد، و ما شما را تشویق می کنیم که چند مورد را امتحان کنید تا ببینید کدام یک را بهترین دوست دارید. یکی از بهترین ها Keyword Planner گوگل است که استفاده از آن رایگان است. آنها همچنین یک راهنمای با همه چیزهایی که باید در مورد آن بدانید، از جمله نحوه استفاده از آن، دارند. ما همچنین طرفداران بزرگ SEMRush و Ubersuggest هستیم .

3. Thought را در عنوان و توضیحات متا قرار دهید

عنوان مقاله شما بسیار مهم است، و باید قبل از نوشتن طرح کلی یا اولین پیش نویس، آن را بیابید. عنوان شما محتوای شما را راهنمایی می‌کند ، و شما به طور مداوم به آن مراجعه می‌کنید تا مطمئن شوید که در موضوع باقی می‌مانید و آنچه را که قول داده‌اید انجام می‌دهید.

تنها تعداد انگشت شماری از کلمات در یک عنوان وجود دارد و شما باید از آنها استفاده کنید تا در عین استفاده از سئو، تاثیر خوبی داشته باشید. عنوان مقاله باید به صورت زیر باشد:

  • واضح: محتوا را دقیق توصیف کنید - خواننده را گمراه نکنید! به این سوال پاسخ دهید "این در مورد چیست؟"
  • جالب: خواننده را ترغیب کنید تا برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کند. تیتر باید به اندازه کافی ارائه شود تا خواننده بداند چه چیزی به دست می آورد، اما نه آنقدر که هیچ رمز و رازی وجود نداشته باشد. این یک تیزر است تا خواننده نتواند بیشتر بداند.
  • SEO-Optimized: از کلمه کلیدی اصلی برای معرفی موضوع استفاده کنید.
  • خاص: در صورت امکان از اعداد یا آمار در عنوان خود استفاده کنید، مانند "10 روش برای ..." یا "چگونه در 3 ماه 20 هزار دلار درآمدم توسط..."
  • مختصر: عنوان خود را به 65 کاراکتر محدود کنید تا کل عنوان در نتایج موتورهای جستجو دیده شود.

علاوه بر این، توضیحات متا نیز باید جالب و مفصل در مورد موضوع محتوا باشد. توضیحات متا استفاده می شود

  • با استفاده از کلمات کلیدی به رتبه بندی محتوا کمک کنید
  • با توضیح آنچه در محتوا است، خواننده را ترغیب کنید تا روی پیوند کلیک کند.

از نظر طول، شما می خواهید توضیحات متا را بین 150 تا 160 کاراکتر نیز نگه دارید. اگر از وردپرس استفاده می کنید، استفاده از افزونه ای مانند Yoast یا Rank Math به شما یک تعداد کاراکتر و نمره در گنجاندن کلمه کلیدی برای این موارد می دهد.

4. قبل از شروع، مطالب را مشخص کنید

هر زمان که موضوعات و کلمات کلیدی خود را دارید، باید شروع به چیدمان مقاله کنید. اگر توصیه دیگری برای نوشتن محتوای سئو به شما نداریم، این است که ایجاد یک طرح کلی قبل از شروع نوشتن یکی از مفیدترین - اگر نه مفیدترین - کارهایی است که می توانید انجام دهید. انجام این کار به شما امکان می دهد:

  • محتوا را به گونه ای سازماندهی کنید که برای خواننده مفید باشد و برای موتورهای جستجو فهرست بندی آسان باشد.
  • از یک موضوع فرعی به موضوع بعدی به گونه ای حرکت کنید که منطقی و مفید باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام نکات لازم برای درک را پوشش می دهید.

همچنین، در حین نوشتن، داشتن طرح کلی به شما کمک می کند تا در یک نگاه متوجه شوید که کدام بخش ها اطلاعات زیادی دارند و کدام بخش ها هنوز نازک هستند. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ایده‌ای را مطرح کنید، آیا آن بخش واقعاً مورد نیاز نیست، یا می‌خواهید موضوعات را ترکیب کنید یا بخشی ایجاد کنید که در زیر یکی دیگر قرار دارد.

هدف جستجو را در نظر بگیرید

در این مرحله نیز باید چیزی بسیار مهم را در ذهن داشته باشید: هدف جستجو . وقتی صحبت از نحوه نوشتن محتوای سئو می شود، خود کلمات کلیدی تنها یک مورد توجه هستند. علاوه بر این که بدانید مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند، باید بدانید که چرا آنها جستجو می کنند و به آنها توجه کنید.

به عنوان مثال، شخصی که برای "رژیم غذایی سرخپوشان" جستجو می کند، به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه غذا خوردن پالئو است. با این حال، جستجو برای "کتاب های آشپزی Paleo" به این معنی است که فرد قصد خرید دارد. در نظر گرفتن نیت کاربر می تواند به طرز چشمگیری زاویه ای را که از آن طرف به یک موضوع برخورد می کنید تغییر دهد.

5. محتوای طولانی بنویسید

در ابتدایی ترین حالت، محتوای طولانی آن چیزی است که به نظر می رسد: یک مقاله یا پست وبلاگ با کلمات زیاد . این با یک پست وبلاگ کوتاه که فقط تعداد انگشت شماری از پاراگراف است مخالف است. مقالات طولانی معمولاً بیش از 1000 کلمه هستند و اغلب به تعداد کلمات 2K، 3K یا حتی 4K+ می رسند. اما جدای از طول واقعی مقاله خود، باید کامل بودن آن را نیز در نظر بگیرید. زیرا ارزش واقعی محتوای طولانی مدت در جامع بودن آن است.

محتوای طولانی با کیفیت بالا به منظور افزایش تعداد کلمات، پرکننده و کرک اضافه نمی کند. در عوض، به طور جامع یک موضوع را پوشش می دهد. این به همه شاخه های آشکار یک موضوع و همچنین موارد کمتر آشکار می رود. به عنوان مثال، مقاله ای با عنوان 10 نکته ترکیب بندی برای عکاسی با موبایل اصول اولیه فرم را پوشش می دهد، مانند نورپردازی، قانون یک سوم، خطوط پیشرو و غیره. اما ممکن است در مورد بهترین تلفن ها برای عکاسی با موبایل، برنامه های ویرایشی برای استفاده صحبت کند. و عکس های خود را کجا بفروشید.

یک مقاله کوتاه ممکن است تنها یک جنبه از آن را در اساسی ترین اصطلاحات پوشش دهد، به جای یک راهنمای جامع، به عنوان یک راهنما یا مقدمه ایده عمل کند.

چگونه از پر کردن مطالب طولانی با اطلاعات بی فایده اجتناب کنیم

به یاد داشته باشید که در مقاله خود یک موضوع را پوشش می دهید. مگر اینکه این یک راهنمای نهایی یا سبک مشابه مقاله سنگ بنا باشد، باید جزئیات را در مقاله به طور مستقیم با تمرکز محدود آن پست خاص مرتبط نگه دارید.

از آنجایی که نمی توانید در مورد هر موضوع فرعی که بحث می کنید وارد جزئیات شوید، از پیوندهای داخلی و خارجی نیز استفاده کنید. لینک دادن به سایر محتوای ارزشمند، به ویژه در وب سایت های معتبر، برای بهینه سازی سئو مفید است. بخشی از ایجاد یک محتوا که یک موضوع را به طور کامل پوشش می دهد، هدایت خوانندگان به منابع قابل اعتماد دیگر است.

به این فکر کنید که شخصی که این قطعه را می‌خواند می‌خواهد فراتر از چیزهای واضح بداند. ابزارهایی که در مرحله ایده پردازی استفاده کردید، و همچنین کادر «افراد همچنین می پرسند» گوگل کمک خواهد کرد. هنگامی که با Google جستجو می کنید، یک کادر PAA اغلب در بالای نتایج با سؤالات ارسال شده توسط کاربر ظاهر می شود. این پرسش‌ها می‌توانند محتوای شما را راهنمایی کنند، یا با ارائه ایده‌های سرفصل/بخش یا با هدایت شما به محتوای مشابهی که می‌توانید از آن برای تجزیه و تحلیل پوشش رقبای خود استفاده کنید.

6. محتوا را جدا کنید و از تگ های سربرگ استفاده کنید

بلوک های طولانی متن برای خوانندگان شما جذاب نیستند و برای SEO خوب نیستند. محتوای قابل هضم ارائه شده در تکه های کوچکتر برای افراد بسیار آسان تر است که بخوانند و آنچه را که می خواهند پیدا کنند. حتی اگر بخواهند کل مقاله را بخوانند، شکستن متن از نظر بصری جذاب‌تر است و عبور از آن را خسته‌کننده‌تر می‌کند.

سرفصل ها روشی عالی برای تقسیم متن، سیگنال دادن به خواننده در مورد اطلاعات بعدی و بهبود کلی تجربه کاربر هستند. سپس، وقتی از تگ‌های هدر همراه با آن سرفصل‌ها استفاده می‌کنید، برای موتورهای جستجو آسان‌تر می‌شود که محتوا را بخزند و معنای آن را تعیین کنند، که ایندکس‌سازی را بهبود می‌بخشد و می‌تواند موقعیت محتوای شما را در SERP ها تقویت کند.

برای مثال، این بخش از این مقاله دارای عنوان است . و این عنوان با تگ های H2 احاطه شده است که شبیه مثال زیر است.

نمونه تگ h2

شما نمی توانید آنها را در مقاله منتشر شده ای که اکنون می خوانید مشاهده کنید (زیرا مرورگر HTML را ارائه می دهد)، اما آنها وجود دارند. عنکبوت های موتورهای جستجو می توانند آنها را ببینند، و این چیزی است که مهم است. هنگام نوشتن، می توانید کد HTML را خودتان اضافه کنید یا یک سبک عنوان را از منوی کشویی در ویرایشگر خود انتخاب کنید.

نحوه نوشتن محتوای سئو

در حالی که می‌توانید کلمات کلیدی را در صورتی که به طور طبیعی با هدرهای خود مطابقت داشته باشند، به آنها اضافه کنید، لازم نیست آنها را در جایی که کار نمی‌کنند فشار دهید. اگر از افزونه‌ای مانند Yoast استفاده می‌کنید که به شما پیشنهاد می‌کند کلمات کلیدی بیشتری را به سربرگ‌های خود اضافه کنید، همیشه می‌توانید سرصفحه‌های H3 را در زیر بخش‌های H2 ایجاد کنید که اطلاعات را بیشتر تجزیه کنند و در عین حال فرصت‌های بیشتری برای استفاده از کلمات کلیدی فراهم کنند. می توانید در هر یک از زیرعنوان های این مقاله در زیر بخش های اولیه شماره گذاری شده مشاهده کنید.

برای جزئیات کامل در مورد نحوه استفاده صحیح از سرفصل های HTML، ما یک راهنمای جامع در مورد استفاده از آنها داریم که پیشنهاد می کنیم آن را بررسی کنید.

7. بهترین شیوه های نوشتن را دنبال کنید

تعداد انگشت شماری از بهترین شیوه های آزمایش شده و واقعی وجود دارد که باید هنگام یادگیری نحوه نوشتن محتوای سئو (یا هر محتوا) رعایت کنید. این واقعاً یک سری روش‌های کپی‌رایتینگ است که باید آن‌ها را درونی کنید تا کیفیت نوشتار خود را به طور کلی بالا ببرید.

برای مخاطبان خود بنویسید

اگر برای مخاطب هدف خود نمی نویسید، برای چه کسی می نویسید ؟ در مورد علایق آنها و سؤالاتی که می پرسند فکر کنید. رقبای خود را بررسی کنید و ببینید که این برندها چگونه محتوای خود را می نویسند - به خصوص وقتی صحبت از شکاف هایی است که هنوز آنها را پر نکرده اند .

همچنین می‌خواهید مطمئن باشید که با سبک و لحن دلخواه آنها نیز می‌نویسید. صدایی که در مقالات خود استفاده می کنید بر اساس افرادی که برای آنها می نویسید متفاوت خواهد بود. BuzzFeed سبک و لحن متفاوتی نسبت به فوربس دارد، حتی اگر موضوع یکسانی را پوشش دهد. زیرا قرار است نوع دیگری از مخاطبان آن را بخوانند.

جملات خود را کوتاه کنید

قطعاً مواقعی وجود دارد که یک جمله طولانی لازم است. یا فقط از نظر سبک عالی. اما در اکثر موارد، جملات کوتاه تر برای خواندن و درک آسان تر هستند. محتوای خود را از طریق برنامه رایگان و مبتنی بر مرورگر همینگوی اجرا کنید تا به سرعت جملاتی را که خواندن آنها سخت است، که معمولاً طولانی هستند، انتخاب کنید.

نمونه برنامه hemingway

در نهایت، شما شروع به تنظیم خودکار نوشتار خود به سبکی کوتاه تر و مختصر خواهید کرد.

تصاویر و سایر رسانه های غنی را اضافه کنید

تصاویر (و اینفوگرافیک ها، فیلم ها، و غیره) محتوای شما را برجسته می کنند. رسانه‌های غنی همچنین اشتراک‌گذاری محتوای شما را در سایت‌هایی مانند Pinterest آسان‌تر می‌کند. به علاوه، اگر کسی بخواهد مقاله شما را در صفحه فیس بوک خود پست کند، اگر تصویری همراه با آن داشته باشد، از نظر زیبایی شناسی جذاب تر است. همچنین، هنگامی که تصاویر را اضافه می کنید، می توانید متادیتا و متن جایگزین نیز اضافه کنید ، که به شما این شانس را می دهد که کلمات کلیدی خود را ترکیب کنید و سئو را بهبود بخشید.

8. کلمات کلیدی را در سراسر مقاله بپاشید

برای ایجاد یک مقاله بهینه شده برای سئو، باید سعی کنید از کلمات کلیدی در سراسر متن استفاده کنید. اما اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید ، خوانندگان (و Google) را خاموش خواهید کرد. و اگر از تعداد بسیار کمی استفاده کنید، تا حد ممکن تاثیر زیادی در سئو نخواهید داشت. به عنوان یک راهنما، کلمه کلیدی شما باید در URL، عنوان، مقدمه (150 کلمه اول مقاله) و یک H2 باشد.

از ابزاری استفاده کنید تا به شما کمک کند تعیین کنید چه تعداد از کلمات کلیدی را باید استفاده کنید و چه زمانی باید متوقف شوید. اگر با وردپرس کار می کنید، افزونه Yoast به شما این امکان را می دهد که یک کلمه کلیدی اصلی را تنظیم کنید و به شما توصیه کند که چه زمانی باید نمونه های بیشتری از آن اضافه کنید یا آن را کاهش دهید. همچنین نرم‌افزاری مانند Surfer وجود دارد که به شما می‌گوید کلمات کلیدی متعددی را باید استفاده کنید و چند نمونه از هر کدام را شامل می‌شود.

چگونه محتوای سئو بنویسیم: آیا تراکم کلمات کلیدی مهم است؟

خوب… نوعی. یکی دو بار اولی که از کلمه کلیدی استفاده می کنید بیشترین اهمیت را دارد، زیرا این چیزی است که به گوگل می گوید محتوای شما در مورد چیست. پس از آن، استفاده از کلمه کلیدی به صورت تدریجی کمک می کند، اما نه بیشتر از آن. و در نهایت می توانید به نقطه ای برسید که از یک کلمه کلیدی آنقدر استفاده کنید که شروع به لطمه زدن به رتبه شما کند.

به گفته گوگل ، در حالی که باید حداقل یک یا دو بار کلمه کلیدی خود را وارد کنید، پس از آن، فقط زمانی از آن استفاده کنید که به طور طبیعی با آن مطابقت داشته باشد. اینجاست که مهارت های نوشتاری به وجود می آید - یک نویسنده خوب می داند چه چیزی طبیعی به نظر می رسد و چه چیزی نه. اگر برای شما سخت است که بگویید چه چیزی بیش از حد است یا یک جمله غیرطبیعی به نظر می رسد (مخصوصاً برای انگلیسی زبانان غیر بومی)، در نهایت احساسی نسبت به کپی رایتینگ قوی و نحوه جریان محتوا خواهید داشت.

به علاوه، به همین دلیل است که ابزارهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، در صورت استفاده بیش از حد از یک کلمه کلیدی، شما را علامت گذاری می کنند. مانند نجار که از یک مربع گوشه استفاده می کند، نویسندگان نیز ابزارهایی دارند که کار آنها را آسان تر می کند.

نظرات نهایی در مورد نحوه نوشتن محتوای سئو

نوشتن محتوای بهینه شده برای سئو که موتورهای جستجو و خوانندگان را به طور یکسان تحت تاثیر قرار می دهد امری دشوار است. شما به صبر و حوصله برای تحقیق در مورد موضوعاتی که مخاطبان شما مرتبط‌تر می‌دانند، به دانش فنی برای جستجوی کلمات کلیدی مناسب و مهارت‌های نوشتاری برای تولید محتوای ارزشمند نیاز دارید. و اگر می خواهید به طور منظم محتوا را منتشر کنید، باید حداقل هفته ای یک بار این کار را انجام دهید.

غرق نشو همانطور که محتوای سئو بیشتری می نویسید، ابزارهایی را که دوست دارید پیدا می کنید و استراتژی ایجاد می کنید که مدیریت کل فرآیند را آسان تر می کند. و هنگامی که رتبه بندی محتوای خود را به لطف کار سختی که انجام می دهید مشاهده می کنید، الهام بیشتری برای حفظ آن خواهید داشت.

  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی