آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۰۶ ق.ظ

خیلی ساده، نظر دادن در وبلاگ همان چیزی است که به نظر می رسد: گذاشتن نظر در یک پست وبلاگ، معمولاً همراه با نام کاربری و پیوندی به سایت شما. وقتی به درستی انجام شود، کامنت گذاری وبلاگ برای سئو یک روش غیر اسپم برای رتبه بالاتر در SERP است. اما در صورت نادرست بودن ، اظهار نظر در وبلاگ می تواند به شهرت و حضور آنلاین شما آسیب برساند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه از قدرت کامنت گذاری وبلاگ استفاده کنید تا بتوانید ترافیک را افزایش دهید و شبکه خود را پرورش دهید.

نظرات وبلاگ چگونه به سئو کمک می کند؟

کامنت گذاری در وبلاگ می تواند سئوی شما را از طرق مختلفی بهبود بخشد، چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم:

  • آگاهی از برند: با اظهار نظر مداوم در وبلاگ های صنعتی، در جایگاه خود قابل تشخیص خواهید بود.
  • ایده‌پردازی: تبادل ایده‌ها، نظرات و افکار با دیگران به شما نشان می‌دهد که واقعاً مردم در مورد یک موضوع چه احساسی دارند - و شاید چه چیزی را می‌توانید در محتوای خود پوشش دهید.
  • روابط: با بحث در مورد موضوع مقاله، می توانید شروع به ایجاد ارتباط با نویسنده و سایر خوانندگان کنید. حتی ممکن است به وبلاگ مهمان در وب سایت دعوت شوید.
  • ترافیک: گذاشتن یک نظر ارزشمند در مورد یک مقاله مرتبط با صنعت می تواند خوانندگان را ترغیب کند تا درباره شخصیت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و آنها را به وب سایت شما هدایت کند.

با این حال، تنها راه برای سودمند کردن نظرات وبلاگ برای سئو این است که بدانید چه کاری باید انجام دهید - و چه کاری انجام نمی دهید.

نکته ای در مورد بک لینک ها

قبل از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، می خواهیم به بک لینک ها اشاره کنیم. کامنت‌گذاری وبلاگ در ابتدا یک استراتژی ایجاد بک لینک بود . امروزه به دلایلی دیگر اینطور نیست. علاوه بر این که موتورهای جستجو از ترفندهای کامنت‌گذاران هرزنامه آگاه می‌شوند، اکثر وبلاگ‌ها لینک‌ها را در نظرات به‌عنوان لینک‌های nofollow تنظیم می‌کنند. این بدان معنا نیست که یک خواننده نمی تواند یا نمی تواند روی یک لینک کلیک کند و راه خود را به سایت شما باز کند، فقط آن لینک ها بک لینک به معنای سئو محور نیستند. گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار نیست آن پیوند را در بخش نظرات تصادفی وبلاگ به عنوان رای اعتماد در نظر بگیرند. اگرچه کاربران به خوبی ممکن است.

نظرات وبلاگ برای بهترین روش های سئو

  • به جای نام تجاری یا کلمه کلیدی از نام کامل (و واقعی) خود استفاده کنید. اگر نیاز به استفاده از نام تجاری خود دارید، مطمئن شوید که همچنان از نام کامل خود در کنار آن استفاده کنید. نظرات هرزنامه اغلب به سادگی از یک نام تجاری استفاده می کنند، و شما می خواهید تا حد امکان غیر هرزنامه ظاهر شوید.
  • برای نمایش تصویر کوچک در کنار نظرات خود در Disqus یا Gravatar ثبت نام کنید.
  • اولین نفری باشید (یا حداقل در بین اولین نفر) که نظر می گذارد. ابزارهایی مانند Google Alerts برای یافتن سریع پست های مرتبط با کلمات کلیدی مفید هستند. نظر شما در بالای صفحه باقی می ماند و اغلب توسط بازدیدکنندگان دیده می شود.
  • نام نویسنده را برای شخصی سازی نظر خود ذکر کنید.
  • به مکالمه پایبند باشید. اگر کسی به نظر شما پاسخ داد، او را بنویسید.
  • راستی یه چیزی بگو در حالی که شنیدن "متشکرم، مقاله عالی!" از یک خواننده، که مکالمه را شروع یا ادامه نمی دهد. نکته ای را در مقاله پیدا کنید که به طور خاص مورد بحث قرار گیرد.

سخنی در مورد نظرات Dofollow

برای انتقال ارزش لینک (link juice) - زمانی که پیوندها اعتبار و ارزش را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کنند - نظرات باید به جای nofollow پیوندهای dofollow داشته باشند . یافتن چنین وبلاگ هایی می تواند بسیار سخت باشد، و برخی از وبلاگ هایی که می گویند پیوندهای dofollow دارند در واقع اینطور نیست. بنابراین، بهترین توصیه ما این است که کمی زمان بگذارید تا ببینید آیا می توانید در این سایت ها پیشرفت کنید یا خیر، اما دیوانه نشوید. دلایل بسیار بیشتری وجود دارد که چرا کامنت گذاری وبلاگ برای سئو فراتر از ایجاد بک لینک مفید است.

چگونه وبلاگ هایی را برای اظهار نظر پیدا کنیم

شما می‌خواهید در مورد پست‌های وبلاگ باکیفیت که مربوط به جایگاه شما هستند، نظر بدهید و شامل وبلاگ‌های صنعتی و وبلاگ‌های بزرگتر و اصلی‌تر می‌شود. با این حال، چگونه آنها را پیدا می کنید؟ اگر منتظر بمانید تا به یکی از آنها برخورد کنید، تقریباً به اندازه کافی برای سئوی وبلاگ به طور منظم نظر نخواهید داشت. در اینجا نحوه فعال بودن در مورد جستجوی وبلاگ هایی که می توانید در مورد آنها نظر دهید آورده شده است:

با آخرین سرفصل ها همراه باشید

مطمئناً، می توانید در هر منبع خبری پیشرو مشترک شوید و آخرین اخبار را در صندوق ورودی خود دریافت کنید. یا می‌توانید به AllTop بروید ، که سرفصل‌های برتر را از منابع اصلی برای شما جمع‌آوری می‌کند، همه از صفحه اصلی قابل مشاهده است. برخی از مقاله‌ها به زمان حساس خواهند بود و برخی دیگر همیشه سبز خواهند بود، که به شما مجموعه مناسبی از مقالات محبوب را می‌دهد تا بتوانید در مورد آنها نظر دهید.

نظر دادن وبلاگ برای سئو

جستجوی وب سایت با استفاده از رشته گوگل

فرض کنید می خواهید در مورد پست های وبلاگ در وب سایتی که موضوعات مختلف زیادی را پوشش می دهد، نظر بدهید. جایگزینی برای جستجوی داخلی در وب سایت، استفاده از رشته جستجوی گوگل است. به عنوان مثال، جستجوی سایت نوشتن:elegantthemes.com تمام محتوای مربوط به نوشتن را در وب سایت Elegant Themes برمی گرداند:

شما می توانید این کار را با هر وب سایتی انجام دهید. در گوگل کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را جستجو کنید و سپس سایت: و آدرس وب سایت را جستجو کنید. اطلاعات را به این وصل کنید: KEYWORD site:URL .

از آنجا، بر اساس مدت زمان فیلتر کنید تا با محتوای قدیمی‌تر خود را خسته نکنید. به عنوان مثال، هنگام استفاده از Google در Safari، به Tools > Any Time بروید و سپس چیزی مانند ماه گذشته را انتخاب کنید .

نظر دادن وبلاگ برای سئو

از یک ابزار مدیریت محتوا مانند Feedly استفاده کنید

Feedly (و ابزارهایی مانند آن) محتوای مورد علاقه شما را جمع آوری می کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر فقط یک توقف داشته باشید. شما منابعی مانند وبلاگ خاصی را که می خواهید دنبال کنید یا کلمه کلیدی مرتبط با جایگاه شما اضافه می کنید. هر زمان که مطلب جدیدی منتشر شود، Feedly محتوا را برای شما جمع آوری و سازماندهی می کند. همه چیز را در مورد نحوه عملکرد Feedly در اینجا بیاموزید .

نظر دادن وبلاگ برای سئو

منبع: Feedly

Google Alerts را تنظیم کنید

اگر می‌خواهید Feedly را یک بار در روز یا چند بار در هفته بررسی کنید، ممکن است در لحظه انتشار اطلاعات از فشار دادن اطلاعات مطلع نشوید. هنگامی که می خواهید بتوانید به محض بالا آمدن آخرین اخبار یا مطالب نظر دهید، به روشی سریعتر برای اطلاع از آن نیاز دارید. Google Alerts را می توان به گونه ای تنظیم کرد که هنگام ارسال محتوا، ایمیلی دریافت کنید. (به هر حال، می توانید همان نوع هشدار را در Feedly نیز ایجاد کنید.)

اینفلوئنسرها را در توییتر با Followerwonk پیدا کنید

Followerwonk به شما امکان می دهد به دنبال کاربران توییتر بگردید، خواه قبلاً به آنها متصل شده باشید یا نه، که تأثیرگذار هستند و پروفایل های فعال با دنبال کنندگان قوی دارند. می‌توانید بر اساس نمایه توییتر یا بیو توییتر و همچنین مکان، تعداد دنبال‌کنندگان، تعداد توییت‌ها و موارد دیگر جستجو کنید. با یافتن اینفلوئنسرها در جایگاه خود در توییتر، می‌توانید روی وب‌سایت‌های آن‌ها کلیک کنید تا به دنبال وبلاگ‌هایی بگردید که ارزش اظهار نظر را دارند.

نظر دادن وبلاگ برای سئو

خطرات کامنت گذاری وبلاگ برای سئو

در یک نقطه، نظرات وبلاگ راهی برای دریافت بک لینک بود. و در حالی که هنوز یکی از تکنیک‌های متعددی است که در استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می‌شود، اما قدرت بک لینک سابق نیست. چرا؟ مردم از سیستم سوء استفاده کردند و موتورهای جستجو هوشمند شدند.

موتورهای جستجو چگونه پاسخ دادند

هنگامی که کشف شد که نظرات وبلاگ بک لینک ایجاد می کند، شرکت هایی که خدمات نظردهی وبلاگ را می فروشند ظاهر شدند. در نتیجه، حتی پست‌های وبلاگ فوق‌العاده با انبوه نظرات هرزنامه و نامربوط ختم می‌شود. بسیاری از این نظرات به وب سایت های با کیفیت پایین پیوند داده شده اند.

در پاسخ، گوگل تغییراتی را اعمال کرد. یکی از نتایج این بود که بک لینک‌ها در نظرات نامربوط برای سایت‌هایی که به آنها پیوند می‌دادند بی‌ارزش شدند. به علاوه، محتوای تولید شده توسط کاربر مانند نظرات وبلاگ در کل ارزش کمتری پیدا کرد.

امروزه تنها بک لینک های معتبر و مرتبط برای سئو مفید هستند. اگر گوگل متوجه شود که نظرات به منابع مشاجره برمی گردد، آن وب سایت ها را جریمه می کند. بنابراین اگر یک وب‌سایت با کیفیت پایین اجرا می‌کنید و یک نظر هرزنامه در یک پست وبلاگی که گوگل بررسی می‌کند بگذارید، وب‌سایت شما ممکن است با رتبه‌بندی بسیار پایین‌تر در SERP جریمه شود.

هر چند این همه خبر بد نیست. این واقعیت که نظرات وبلاگ نسبت به گذشته از گوگل اولویت کمتری دارند، به این معنی نیست که اولویت آنها صفر است. دانستن اینکه چه کاری را نباید انجام دهید - و در برخی موارد، چه کاری باید انجام دهید - باعث می شود که وبلاگ شما برای تلاش های سئو اظهار نظر کند.

نظرات وبلاگ بیشتر برای خطرات سئو

جدای از ناراحتی گوگل، دلایل متعددی وجود دارد که می توان به روشی هوشمندانه به اظهار نظر در وبلاگ برای سئو پرداخت. شکستن بهترین شیوه ها می تواند:

  • شما را از سرویس‌هایی مانند Disqus (یک شبکه و سرویس نظردهی وبلاگ) محروم یا در لیست سیاه قرار می‌دهد.
  • شهرت خود را با افراد حرفه ای که شانس همکاری با آنها را داشتید و افرادی که می توانستند به بازدیدکنندگان وب سایت و حتی مشتری تبدیل شوند، از بین ببرید.
  • اگر انرژی زیادی صرف گذاشتن نظرات ارزان روی صدها وبلاگ می کنید که شما را به جایی نمی رساند، وقت خود را تلف کنید.

هیچ کدام از اینها ارزش ندارد! نظرات وبلاگ برای سئو یک استراتژی بازاریابی نسبتا آسان و حتی لذت بخش است. با پایبندی به روش های کلاه سفید در جایگاه خوبی نزد مخاطبان خود باقی بمانید .

نظرات وبلاگ: چه کاری را نباید انجام داد

تعداد انگشت شماری از عادات نظر دادن در وبلاگ وجود دارد که افراد را در طول سال ها با مشکل مواجه کرده است، خواه این به معنای منع شدن از نظر دادن باشد یا فقط باعث آزار سایر خوانندگان شود تا جایی که آنها آنچه را که شما می گویید نادیده می گیرند.

سیاست های وب سایت را نادیده نگیرید

برخی از وب سایت ها دستورالعمل هایی دارند که می گوید نمی توانید پیوندی را در نظر وبلاگ خود وارد کنید. نادیده گرفتن این قوانین می تواند شما را ممنوع کند، و احتمالا نظر شما نیز حذف خواهد شد، بنابراین از سیاست های هر سایت پیروی کنید. بسیاری از وبلاگ ها حتی تمام نظراتی که شامل لینک در متن هستند را فیلتر کرده و مستقیماً در پوشه اسپم قرار می دهند.

اگر نمی‌توانید پیوندی اضافه کنید، می‌توانید از اظهار نظر در مورد یک پست وبلاگ خودداری کنید، یا همچنان می‌توانید به امید شروع گفتگو یا جلب توجه سایر کاربران که وب‌سایت شما را به روش دیگری پیدا می‌کنند، مانند گوگل کردن نام کسب‌وکارتان، نظر بدهید. اگر در کامنت ذکر کنید

از خواندن پست وبلاگ غافل نشوید

اگر   حتی پست وبلاگ را نخوانده باشید، نمی توانید یک نظر متفکرانه و مناسب بنویسید. وقتی واقعاً چیزی را که در مورد آن صحبت می کنید نخوانده اید کاملاً واضح است. زمانی که فقط عنوان را خوانده‌اید و شاید سرصفحه‌های بخش را مرور کرده باشید، ماندن در موضوع یا گفتن چیزی که سطحی نیست دشوار است. و همچنین اتلاف وقت نویسنده این است که آنها نظری را بخوانند که به وضوح به محتوا مربوط نیست.

نظرات کوتاه و عمومی ارسال نکنید

همانطور که در بالا ذکر کردیم، نظری مانند "پست وبلاگ عالی!" شما را به جایی می رساند؟ جواب منفی. چطور ممکن است؟ چنین نظراتی در صورتی که اصلاً توسط صاحب وبلاگ تأیید شوند، از بین می روند. هیچ کس قرار نیست با شما در گفتگو درگیر شود یا مجبور شود وب سایت شما را بررسی کند.

در عوض، نظری بنویسید که روشنگر باشد. به اطلاعاتی که از قبل وجود دارد، ارزش اضافه کنید. شاید تجربه مرتبطی را که داشته اید به اشتراک بگذارید. در مورد چیزهایی که برایتان جالب یا مفید بود صحبت کنید. حتی می‌توانید سؤالی بپرسید و راهنمایی را ارسال کنید که مردم را به سمت سایت شما سوق دهد، مانند: «من همیشه از نکته 5 برای مشتریانم استفاده می‌کنم! آیا به نظر شما اگر XYZ کمک کند؟

نظر را به عنوان یک میکرو وبلاگ نویسی در نظر بگیرید. می تواند به اندازه چند جمله کوتاه باشد، اما اگر دو تا سه پاراگراف (تقریباً 200 تا 300 کلمه) باشد، حتی بهتر است.

همیشه به یک صفحه پیوند ندهید

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که پیوند دادن به صفحه اصلی شما بیشترین ارتباط را داشته باشد. اما در اغلب موارد، احتمالاً صفحه فرود یا پست وبلاگی خواهید داشت که با محتوایی که در مورد آن نظر می دهید هماهنگی بیشتری دارد. در این موارد، به جای آن به آن پیوند دهید. این می‌تواند شانس افرادی را که روی آن کلیک می‌کنند افزایش دهد، و همچنین در صورت یافتن اطلاعات مربوط به احتمال زیاد در آن صفحه باقی می‌مانند.

از ابزار ارسال مانند ScrapeBox استفاده نکنید

این ابزارها به صورت شبانه روزی کار می کنند تا نظرات عمومی و هرزنامه را در پست های وبلاگ ارسال کنند که توسط گوگل جریمه می شود. فقط نکن.

چگونه وبلاگ خود را دعوت کننده برای نظرات سئو کنیم

راه های زیادی برای جذاب تر کردن وبلاگ شما برای نظرات سئو وجود دارد. اساساً، شما می‌خواهید نظر کاربران را آسان کنید و باید فضایی دلپذیر ایجاد کنید که احساس کنند می‌خواهند نظر بدهند.

با لحن محاوره ای بنویسید. نظر وبلاگ مانند ادامه یک گفتگو است. اگر می‌خواهید خوانندگان احساس کنند نظرشان را می‌نویسند، از طریق محتوای خود با آنها به روشی محاوره‌ای صحبت کنید.

در CTA نظر بخواهید. در پایان پست وبلاگ خود، از فراخوان برای اقدام (CTA) برای درخواست بازخورد از خوانندگان یا به اشتراک گذاشتن نظرات یا تجربیات خود استفاده کنید. پرسیدن سوال به ویژه مفید است، زیرا افراد را به پاسخ ترغیب می کند.

موانع را بردارید. جدای از اینکه نام و آدرس ایمیل خواننده را می‌خواهید، آنها را مجبور نکنید تا از طریق هر حلقه‌ای بپرند تا نظر بگذارند. مگر اینکه وب سایت شما دارای یک انجمن انحصاری باشد، هیچ کس نباید برای گذاشتن نظر وارد سیستم شود. با این حال، داشتن ابزاری مانند Disqus به عنوان یک گزینه مشکلی ندارد، زیرا افرادی که از آن استفاده می کنند می توانند از طریق بخش نظرات شما وارد شوند و نظرات خود را غنی کنند.

به اظهار نظر در مورد مقالات همیشه سبز ادامه دهید. وقتی صحبت از مقالات همیشه سبز به میان می آید، امید این است که مردم همچنان به خواندن آنها با گذشت ماه ها یا حتی سال ها ادامه دهند. در این صورت، به طور خودکار بخش نظرات را در مورد مقالاتی که مدت زمان مشخصی از تاریخ آنها می گذرد، نبندید.

نظرات نهایی درباره کامنت گذاری وبلاگ برای سئو

در حالی که کامنت گذاری وبلاگ برای سئو ممکن است مانند گذشته موثر نباشد، به خصوص زمانی که صحبت از تولید بک لینک های با کیفیت به میان می آید، هنوز هم یک استراتژی است که باید به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی بزرگتر از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید، لازم نیست از تک تک نکات نظرات وبلاگ به طور همزمان استفاده کنید. با یک یا دو شروع کنید، ببینید چگونه برای شما کار می کند، سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یکی دو مورد دیگر را امتحان کنید و نتایج خود را دنبال کنید.

  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی