آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۱۰ ق.ظ

محتوای سنگ بنا بخش مهمی از وب سایت شما است. می تواند به شما کمک کند ترافیک بیشتری را افزایش دهید، تعامل کاربر را افزایش دهید و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود بخشید. خوشبختانه، تولید و بهینه سازی این محتوا زمانی می تواند آسان باشد که مراحل درست را دنبال کنید.

در این پست، نحوه برنامه ریزی، ایجاد و بهینه سازی مقالات سنگ بنای خود را به شما نشان خواهیم داد. ما همچنین برخی از استراتژی های اصلی سئو را پوشش خواهیم داد. بیایید شروع کنیم!

محتوای سنگ بنا چیست؟

محتوای Cornerstone به مهم ترین مقالات در وب سایت شما اشاره دارد. اینها معمولاً پست های طولانی و آموزنده ای هستند که به خوانندگان نشان می دهد که چه چیزی می توانید ارائه دهید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید. در حالت ایده آل، این محتوا باید حاوی پیوندهای داخلی به سایر صفحات مرتبط در وب سایت شما باشد.

به عنوان مثال، فرض کنید یک وبلاگ در زمینه بازاریابی دیجیتال راه اندازی می کنید. قطعه سنگ بنای شما می تواند راهنمای جامعی برای مبتدیان باشد که حوزه هایی مانند سئو، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد. این مقاله همچنین شامل پیوندهایی به صفحات و پست های خاص تر در آن موضوعات است.

محتوای سنگ بنا فرصتی برای نشان دادن تخصص خود و ایجاد قدرت در جایگاه خود است. به علاوه، این یک راه عالی برای جذب خوانندگان به میزان زیادی در محتوای شما و تشویق آنها برای ماندن طولانی تر است.

مقالات سنگ بنای برنامه ریزی

قبل از اینکه بتوانید مقالات سنگ بنای خود را برنامه ریزی کنید، ممکن است بخواهید درباره مخاطبان خود تحقیق کنید . به عنوان مثال، می توانید سعی کنید نقاط درد و علایق آنها را شناسایی کنید. این می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که موضوعات سنگ بنای شما برای خوانندگان شما مرتبط و مفید خواهد بود.

هنگامی که تصمیم گرفتید در مورد چه چیزی بنویسید، باید برنامه ریزی کنید که چگونه آن را ارائه می کنید. قطعات سنگ بنا معمولاً مقالات عمیقی هستند که انبوهی از اطلاعات را ارائه می دهند و خوانندگان را به سایر پست های مفید در سایت شما هدایت می کنند. بنابراین، ممکن است نوشتن یک راهنمای کامل در مورد یک موضوع خاص را در نظر بگیرید:

نمونه ای از محتوای سنگ بنا

اگر قبلاً مقاله‌ای در مورد موضوع سنگ بنای انتخابی خود ایجاد کرده‌اید، می‌توانید آن را بنا کنید و آن را به یک مقاله جامع‌تر تبدیل کنید. همچنین ممکن است کار را به یک نویسنده حرفه ای برون سپاری کنید.

یکی دیگر از مراحل مهم در فرآیند برنامه ریزی، انتخاب کلمات کلیدی برای قطعه شما است. این برای سئوی سنگ بنای شما بسیار مهم است، زیرا به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما رتبه بالایی برای جستجوهای مرتبط دارد.

می توانید از ابزاری مانند برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای مقالات سنگ بنای خود استفاده کنید:

برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل

سپس، می توانید عنوانی چشم نواز برای قطعه خود فرموله کنید، و مطمئن شوید که کلمه کلیدی مورد نظر خود را (یا تغییری از آن) درج کرده اید. همچنین ممکن است بخواهید یک طرح کلی از مقاله خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما می خواهید درباره سرفصل ها، موضوعات یا مراحلی که می خواهید پوشش دهید فکر کنید. از آنجایی که محتوای سنگ بنا معمولاً بسیار طولانی است، ساختاربندی واضح و مؤثر آن ضروری است.

حتی می توانید لیستی از صفحات و پست هایی که می خواهید از قطعه سنگ بنای خود به آنها پیوند دهید ایجاد کنید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید عکس‌ها یا ویدیوها را در پست‌های خود بگنجانید، ممکن است اکنون زمان خوبی برای تهیه آن محتوا باشد.

ایجاد مقالات سنگ بنا

اکنون که ایده روشنی از آنچه قرار است بنویسید دارید، زمان آن رسیده است که کار روی قطعه خود را شروع کنید. در حالی که ممکن است قبلاً ده ها پست برای سایت خود نوشته باشید، باید به مقاله سنگ بنای خود کمی متفاوت نگاه کنید.

برای شروع، مقاله سنگ بنای شما باید حوزه تخصص شما را برجسته کند. بنابراین، باید معتبر و بسیار آموزنده باشد.

علاوه بر این، قطعه سنگ بنای شما باید به خوانندگان یک دید کلی از موضوع بدهد . به جای محدود کردن تمرکز خود، همانطور که ممکن است با پست های معمولی انجام دهید، می خواهید هر موضوع مهم و نکات بحث و گفتگوی مرتبط با موضوع را پوشش دهید، و جزئیات دقیق را برای محتوای دیگری که از پیوندهای داخلی برای نشان دادن استفاده می کنید، ذخیره کنید. .

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که هر اطلاعاتی که ارائه می دهید دقیق است. به یاد داشته باشید که قطعه سنگ بنای شما بازتابی از برند شماست، بنابراین باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد. به همین دلیل، ممکن است بخواهید حقایق را دوباره بررسی کنید و از منابع معتبر استفاده کنید. در واقع آنها را سه بار بررسی کنید. این برای محتوای سنگ بنا بسیار مهم است.

علاوه بر این، باید مراقب اشتباهات گرامری و تایپی باشید. هنگام نوشتن مقالات طولانی، به راحتی می توان اشتباهات را نادیده گرفت. بنابراین، ممکن است بخواهید از یک جستجوگر املا و دستور زبان مانند همینگوی یا گرامرلی استفاده کنید :

وب سایت اپلیکیشن همینگوی

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، مقالات سنگ بنا ممکن است کمی بیشتر از پست های معمولی نیاز داشته باشند. بیایید فهرستی از مراحل را بررسی کنیم تا به شما در ساده‌سازی فرآیند کمک کند:

  1. مقاله خود را بنویسید و مطمئن شوید که کلمات کلیدی انتخابی خود را در آن گنجانده اید.
  2. پیوندهایی را به پست ها و صفحات مرتبط در وب سایت خود اضافه کنید.
  3. پست تمام شده خود را برای خطا بررسی کنید.
  4. مطمئن شوید که تمام نکات مرتبط را پوشش داده اید و قصد کاربر را برآورده کرده اید.

هنگامی که پست خود را تمام کردید، ممکن است بخواهید آن را برای چند روز کنار بگذارید و با چشمانی تازه به آن بازگردید. این به شما کمک می کند تا مشکلاتی را که ممکن است بار اول از دست داده اید، تشخیص دهید. همچنین هوشمندانه است که شخص دیگری آن را بخواند یا حتی یک مصحح حرفه ای را استخدام کند. باز هم، محتوای سنگ بنا بخش اصلی ساخت سایت شما است، بنابراین مراقبت اضافی به مرور زمان نتیجه خواهد داد.

بهینه سازی مقالات سنگ بنا

البته، شما می خواهید مقاله سنگ بنای خود را مانند هر پست دیگری بهینه کنید. این به معنای نوشتن تگ های عنوان قانع کننده و توضیحات متا است که حاوی کلمات کلیدی شما باشد.

با این حال، محتوای سنگ بنای شما ممکن است به بهینه سازی بیشتری نیاز داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید فهرستی از مطالب را اضافه کنید :

فهرست مطالب در یک پست وبلاگ

از آنجایی که مقالات سنگ بنای اصلی طولانی هستند و دارای بخش های متعددی هستند، فهرست مطالب می تواند حرکت خوانندگان را در پست شما آسان تر کند. همچنین آنها را قادر می سازد تا مطالب را در یک نگاه درک کنند.

علاوه بر این، داشتن یک ToC به گوگل کمک می کند تا آنچه در مقاله است را تعیین کند و شانس بیشتری برای دریافت یک قطعه برجسته در SERP ها داشته باشد.

مقالات طولانی معمولاً حاوی تصاویر بیشتری نسبت به مقالات معمولی هستند تا متن را شکسته و علاقه بصری ایجاد کنند. این فایل‌های رسانه‌ای می‌توانند منجر به کاهش زمان بارگذاری شوند که می‌تواند بازدیدکنندگان را دور کند. بنابراین، فشرده سازی تمام عکس هایی که آپلود می کنید در مقالات سنگ بنای خود بسیار مهم است. همچنین باید به سئوی تصویر توجه کنید تا رتبه خود را افزایش دهید.

در نهایت، مهم است که مطمئن شوید محتوای سنگ بنای شما به راحتی قابل دسترسی است. برای مثال، ممکن است آن را در منوی پیمایش اصلی خود قرار دهید . همچنین می توانید این مقاله مهم را در صفحه اصلی یا صفحه وبلاگ خود برجسته کنید.

اگر سایتی به سبک مجله دارید، آن را به بالای صفحه اصلی خود "پین" کنید. (به عنوان مثال، Substack این قابلیت را ارائه می دهد و ویرایشگر بلاک وردپرس قبل از انتشار گزینه «چسبیدن به بالای وبلاگ» را دارد.)

استراتژی های سئو برای محتوای Cornerstone

از آنجایی که برای محتوای سنگ بنای خود تلاش زیادی کرده اید، باید مطمئن شوید که مردم می توانند آن را پیدا کنند. اگر از Yoast SEO استفاده می کنید، می توانید از ویژگی های سنگ بنای آن استفاده کنید. ابتدا، باید با فعال کردن دکمه جابجایی، آن را به عنوان محتوای سنگ بنا علامت گذاری کنید:

دکمه جابجایی محتوای سنگ بنا در Yoast SEO

سپس یک تجزیه و تحلیل سئوی سنگ بنا دریافت خواهید کرد که شامل الزامات بیشتری نسبت به تحلیل پیش فرض Yoast است. به عنوان مثال، این قطعه باید حداقل 900 کلمه داشته باشد و دارای پیوندهای داخلی بیشتری نسبت به پست های معمولی باشد.

اگر به Yoast SEO premium ارتقا دهید، به ویژگی های اضافی دسترسی خواهید داشت. اینها شامل یک ابزار پیشنهادات پیوند داخلی و فیلتر محتوای سنگ بنای قدیمی است که به شما کمک می کند صفحات و پست های مهم را به روز نگه دارید. (این‌ها  ابزارهای فوق‌العاده مفیدی هستند که از تجربه صحبت می‌کنیم، و ما فکر می‌کنیم که ارتقا برای کار بر روی مقالات سنگ بنا ارزش آن را دارد.)

علاوه بر این، می توانید محتوای سنگ بنای خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید. به عنوان مثال، می توانید دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به پست خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید توییت‌های قابل کلیک را اضافه کنید یا گرافیک‌های زیبا برای Pinterest ایجاد کنید :

نمونه ای از یک توییت قابل کلیک

در نهایت، توصیه می کنیم که یک Call To Action (CTA) مربوطه را اضافه کنید . برای مثال، ممکن است از کاربران بخواهید که برای دریافت به‌روزرسانی‌ها در خبرنامه شما ثبت‌نام کنند.

اگر دوره یا کتابی را در مورد همان موضوع ایجاد کرده اید که در قطعه سنگ بنای خود به آن پرداخته شده است، این مکان عالی برای تبلیغ آن است. به این ترتیب، می‌توانید از مقاله سنگ بنای خود برای افزایش نرخ تبدیل استفاده کنید، چه بخواهید محصولی را بفروشید یا فهرست ایمیل خود را افزایش دهید . و بالعکس نیز -

نتیجه

محتوای سنگ بنا می تواند به شما کمک کند تا در جایگاه خود اقتدار ایجاد کنید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. این مقالات طولانی و عمیق طراحی شده اند تا به خوانندگان کمک کنند تا درباره برند شما و نحوه کمک به آنها بیشتر بیاموزند.

مقالات سنگ بنای شما باید معتبر و دقیق باشند. شما همچنین می خواهید کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما هدف کاربر را برآورده می کند. برای نتایج بهتر، می‌توانید یک CTA قدرتمند و دکمه‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را برای افزایش تبدیل اضافه کنید.

نظرات (۱)

خیلی مووفیذ بود ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی