آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۲۶ ق.ظ

اگر می خواهید مشتریان بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، مهم است که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را در اولویت قرار دهید. با این حال، این فرآیند گسترده شامل تکنیک‌های مختلفی است که برخی از آنها دور از سایت شما اتفاق می‌افتد. هنگامی که مفهوم سئو خارج از صفحه را درک کردید و چند روش برتر را دانستید، موقعیت بهتری برای بهینه سازی سایت خود و افزایش دید آن خواهید داشت.

در این پست توضیح خواهیم داد که سئو خارج از صفحه چیست و چرا اهمیت دارد. سپس فهرستی از نکات و بهترین روش‌ها را برای نحوه انجام سئوی خارج از صفحه به شما ارائه می‌کنیم و در مورد تفاوت آن با سئوی درون صفحه بحث می‌کنیم. بیایید بپریم داخل!

سئو خارج از صفحه چیست؟

سئوی خارج از صفحه که به آن سئوی خارج از سایت نیز گفته می شود، شامل اقداماتی است که شما از وب سایت خود حذف می کنید تا رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را افزایش دهید. هنگامی که اکثر مردم به سئوی خارج از صفحه فکر می کنند، روی بک لینک ها تمرکز می کنند. در حالی که ساخت لینک بخش عمده ای از سئوی خارج از صفحه است، با این حال، این تنها جنبه نیست.

بیشتر سئوی خارج از صفحه شامل بهبود نحوه درک سایت شما از نظر کیفیت، اعتبار، محبوبیت و غیره است.

فعالیت‌هایی که در وب‌سایت خود انجام می‌دهید می‌تواند بر نحوه درک Google و سایر موتورهای جستجو از محتوای شما تأثیر بگذارد. وقتی به درستی انجام شوند، می توانند به سایت شما کمک کنند که قابل اعتمادتر و معتبرتر به نظر برسد ، که گوگل به آن پاداش می دهد.

سئو خارج از صفحه چه تفاوتی با سئو داخلی دارد؟

در حالی که هر دو فرآیند می توانند دید موتورهای جستجو را افزایش دهند، تفاوت های کلیدی بین سئو خارج از صفحه و سئو داخلی وجود دارد. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، سئو داخلی به اقداماتی اشاره دارد که در وب سایت خود برای بهینه سازی آن انجام می دهید.

این شامل:

روش دیگری که سئو خارج از صفحه با سئو داخلی متفاوت است این است که شما کنترل کاملی بر روی دومی دارید. سئوی درون صفحه شامل ایجاد تغییرات مستقیم در وب سایت شما است که می توانید هر زمان که بخواهید انجام دهید. از سوی دیگر، سئوی خارج از صفحه شامل اقداماتی مانند دسترسی به یک وبلاگ شخص ثالث و درخواست از آنها برای به اشتراک گذاشتن پیوند به سایت شما است.

چرا سئو خارج از صفحه مهم است؟

سئوی خارج از صفحه مهم است زیرا می تواند بر رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. الگوریتم گوگل هنگام تصمیم گیری درباره نحوه نمایش وب سایت ها به جستجوگران مربوطه، بک لینک ها و سایر سیگنال های خارج از سایت را در نظر می گیرد. این سیگنال ها عبارتند از:

  • ارتباط و ارزش محتوا (چقدر با هدف کاربر مطابقت دارد)
  • متن لنگر
  • سیگنال های اجتماعی
  • نام تجاری اشاره می کند
  • مرجع مرجع دامنه

قرار دادن سئوی خارج از صفحه بخشی از استراتژی بهینه سازی شما می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد و نرخ تعامل و تبدیل شما را افزایش دهد. همچنین می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند و دستیابی به مخاطبان جدید کمک کند.

نحوه انجام سئو خارج از صفحه (7 نکته)

اکنون که متوجه شدید سئوی خارج از صفحه چیست و چرا مهم است، زمان آن رسیده است که بررسی کنید چگونه می توانید شروع کنید. در زیر هفت نکته و بهترین روش برای پیاده سازی سئوی خارج از صفحه در سایت خود آورده شده است.

1. بک لینک های با کیفیت از سایت های معتبر به دست آورید

لینک بیلدینگ قلب سئوی خارج از صفحه است. اگر وب‌سایت‌های معتبر زیادی وجود داشته باشد که به سایت شما پیوند می‌دهند، به Google می‌گوید که محتوای مرتبط و باکیفیتی را ارائه می‌دهید که مردم از آن لذت می‌برند.

در واقع، تحقیقات نشان داده است که صفحاتی که دارای بک لینک زیاد هستند، رتبه بهتری نسبت به صفحات بدون لینک دارند. به طور متوسط، رتبه اول در نتایج گوگل تقریباً چهار برابر بک لینک های زیر آن است.

به عبارت دیگر، بک لینک ها اساسا یک رای اعتماد هستند. اگر می خواهید امتیاز اعتبار سایت خود را برای لینک ها بررسی کنید، می توانید از ابزاری مانند بک لینک آنالیتیکس Semrush استفاده کنید :

ابزار Semrush Backlink Analytics.

البته، به دست آوردن لینک از سایت های معتبر آسان تر از انجام دادن است. زمانی که شما به طور منظم محتوای با ارزش و با کیفیت ایجاد و منتشر می کنید، احتمال کسب آنها افزایش می یابد . اگر این کار را انجام دهید، ناشران و برندها ممکن است محتوای شما را به صورت ارگانیک ذکر کرده و به آن لینک دهند.

با این حال، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های شخص ثالث و درخواست یک پیوند یا ذکر، رویکردی فعال‌تر برای ایجاد پیوند داشته باشید. به عنوان مثال، می‌توانید با اینفلوئنسرها شریک شوید تا محتوای شما را تبلیغ کنند و به آن لینک دهند. این یک شکل از اینفلوئنسر مارکتینگ است که به زودی در مورد آن با جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد.

وقتی صحبت از ساخت لینک به میان می آید، توصیه می کنیم بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که از تاکتیک های سئو کلاه سفید استفاده می کنید. بهتر است از اعمال هرزنامه و کلاه سیاه مانند پیوند دادن بیش از حد به محتوای خود در انجمن ها و بخش های نظرات خودداری کنید.

2. ایجاد و اشتراک گذاری محتوای منحصر به فرد و جذاب

بازاریابی محتوا یکی دیگر از جنبه های کلیدی سئو خارج از صفحه است. همانطور که اشاره کردیم، ارائه محتوای منحصر به فرد، جالب و جذاب می تواند به شما کمک کند تا به طور طبیعی اعتبار پیوند ایجاد کنید.

علاوه بر محتوای سئوی درون صفحه خود، مانند پست های وبلاگ خود، می توانید از سایر اشکال بازاریابی محتوا نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید وبلاگ‌های مهمان را برای وب‌سایت‌های خارجی بنویسید و یک لینک زیر خطی یا درون متنی به سایت خود اضافه کنید. این همچنین یک راه عالی برای ارائه محتوا و برند خود در مقابل مخاطبان جدید است.

انواع دیگر دارایی هایی که می توانید ایجاد و به اشتراک بگذارید عبارتند از:

اگر محتوایی با کیفیت و آموزنده ایجاد کنید، مردم طبیعتاً مایلند آن را پیوند داده و به اشتراک بگذارند. محتوای طولانی به طور خاص می تواند مفید باشد. یک مطالعه نشان داد که محتوای طولانی 75 درصد بیشتر از قطعات کوتاهتر بک لینک دریافت می کند.

همچنین، توصیه می کنیم داده ها و آمار را در محتوای خود بگنجانید. محتوای مبتنی بر تحقیقات می تواند به تولید بک لینک کمک کند، زیرا ناشران ممکن است آن را به عنوان منبع ذکر کنند.

3. یک حساب Google My Business ایجاد کنید

«Google برای کسب‌وکار من» یک حساب نمایه کسب‌وکار رایگان است که می‌توانید با Google ایجاد کنید:

وب‌سایت «Google برای کسب‌وکار من».

این نمایه‌ها در نتایج جستجوی Google برای درخواست‌های محلی، مانند «رستوران ایتالیایی نزدیک من» ظاهر می‌شوند. ایجاد و بهینه‌سازی نمایه «Google برای کسب‌وکار من» می‌تواند به افزایش رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک شما کمک کند.

برای شروع، می‌توانید از وب‌سایت «Google برای کسب‌وکار من» دیدن کنید و اکنون مدیریت را انتخاب کنید . هنگامی که اطلاعات ضروری خود را اضافه کردید، می توانید پیوندی به وب سایت، عکس ها و موارد دیگر اضافه کنید.

مشتریان همچنین می‌توانند رتبه‌بندی و نظرات را در نمایه شما بگذارند. این می تواند راه دیگری برای تقویت سئوی خارج از صفحه شما در طول زمان باشد.

4. نظرات مشتریان را تشویق کنید

ایجاد نظرات بسیار از مشتریان مزایای زیادی دارد . علاوه بر ارائه مدارک اجتماعی به مشتریان جدید و افزایش اعتماد، بررسی ها می توانند سئوی خارج از صفحه شما را بهبود بخشند:

نمونه ای از بررسی گوگل.

به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم مشتریان خود را تشویق کنید تا در سایت‌هایی مانند Yelp ، Trustpilot و Google My Business نظر بدهند. می توانید با دادن یک جایزه، مانند کوپن یا تخفیف، آنها را تشویق کنید.

توجه داشته باشید که اینها هنوز باید اصیل باشند. کاربران می‌توانند یک بررسی جعلی را از یک مایل دورتر تشخیص دهند، و حتی می‌تواند گوگل را نشان دهد که شما در حال بازی کردن با سیستم هستید، اگر تعداد زیادی از آنها نادرست خوانده شوند.

5. حضور قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

وقتی صحبت از ایجاد بک لینک و نام تجاری می شود، که هر دو برای سئوی خارج از صفحه عالی هستند، پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند فوق العاده مفید باشند. در این مرحله، بسیاری از مردم اکنون از سایت های رسانه های اجتماعی به عنوان نسخه های کوچکتر موتورهای جستجو استفاده می کنند.

در این پلتفرم‌ها، کاربران می‌توانند محصولات یا خدمات مورد علاقه خود را جستجو کنند، پاسخ سؤالات را بیابند و غیره. البته، آنها همچنین پلتفرم های محبوبی برای اشتراک گذاری و لینک دادن به محتوای جالب هستند. تعامل با مشتریان در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی حتی می‌تواند به عنوان کانالی برای خدمات و پشتیبانی مشتری باشد.

توصیه می کنیم محتوای خود را مرتباً در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . این می تواند به هدایت ترافیک به وب سایت شما و همچنین ایجاد آگاهی و اعتبار برند کمک کند.

6. اینفلوئنسر مارکتینگ را امتحان کنید

قبلاً اشاره کردیم که اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند به شما در ایجاد بک لینک کمک کند. با این حال، این تنها دلیل برای نگاه دقیق به این تکنیک نیست.

همکاری با اینفلوئنسرهایی که فالوورهای زیادی دارند می تواند راهی موثر برای گسترش آگاهی از برند و تبلیغ محتوای شما در مقیاس بزرگتر برای دستیابی به مخاطبان جدید باشد. می تواند به ایجاد اعتبار و تقویت حضور شما در رسانه های اجتماعی کمک کند.

برای استفاده حداکثری از اینفلوئنسر مارکتینگ، پیشنهاد می کنیم با افراد محبوب در حوزه کاری خود یا مشتریان فعلی که از قبل با برند شما آشنا هستند تماس بگیرید. هرچه قدردانی آنها از محصولات یا خدمات شما معتبرتر باشد، ایجاد محتوای واقعی و با کیفیت که در بین کاربران طنین انداز می شود برای آنها آسان تر خواهد بود.

برای یافتن اینفلوئنسرهای بالقوه در جایگاه خود، می توانید از پلتفرمی مانند BuzzSumo استفاده کنید :

وب سایت BuzzSumo.

ابزار Content Analyzer می تواند به شما کمک کند تأثیرگذارانی را پیدا کنید که احتمالاً محتوای شما را به اشتراک می گذارند. می‌توانید کلمات کلیدی و موضوعات مرتبط با نام تجاری یا کمپین خود را مرور کنید و سپس اشتراک‌گذاران برتر پست‌های مرتبط را مشاهده کنید.

7. علائم و نام تجاری خود را نظارت کنید

Google از سیگنال‌های برند برای تأیید اینکه آیا شما یک شرکت قانونی هستید یا خیر استفاده می‌کند. همچنین ذکر نام تجاری (اشاره به شرکت، محصولات یا خدمات شما) را هم مرتبط و هم بدون پیوند در نظر می گیرد.

بنابراین، توصیه می‌کنیم سیگنال‌های برند خود را بررسی کنید تا ببینید در حال حاضر چند نفر در حال جستجو برای کسب و کار شما هستند. می توانید این اطلاعات را با استفاده از گزارش عملکرد کنسول جستجوی گوگل بیابید . به سادگی به عملکرد (1) بروید و سپس برگه جستجوی ظاهر (2) را انتخاب کنید:

تب ظاهر جستجو در گزارش عملکرد کنسول جستجوی گوگل.

همچنین می‌توانید ردیابی برند را با استفاده از پلتفرمی مانند Mention تنظیم کنید :

وب سایت Mention.com

این ابزار ردیابی تعداد افرادی که در مورد سایت شما در پلتفرم های شخص ثالث مانند سایت های خبری و کانال های رسانه های اجتماعی صحبت می کنند را برای شما آسان تر می کند. استفاده مداوم از آن می تواند به شما در شناسایی روندها در طول زمان کمک کند و ببینید چه چیزی بیشترین علاقه و تعامل را ایجاد می کند.

نتیجه

بهینه سازی سایت وردپرس می تواند به افزایش ترافیک و افزایش درآمد کمک کند. با این حال، برای بهبود شانس خود برای رتبه بندی خوب، بسیار مهم است که روی سئو داخلی و خارج از صفحه تمرکز کنید.

همانطور که در این پست به آن پرداختیم، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای پیاده سازی سئوی خارج از صفحه برای وب سایت خود استفاده کنید. این شامل همه چیز از وبلاگ نویسی مهمان و بازاریابی محتوا تا افزایش حضور شما در رسانه های اجتماعی و مشارکت با اینفلوئنسرها است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی