آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۳۴ ق.ظ

اگر می خواهید مشتریان بالقوه وب سایت شما را پیدا کنند، اولویت بندی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ضروری است. با این حال، برای جلوگیری از جریمه شدن یا حتی ممنوع شدن سایت شما از نتایج جستجو، لازم است به آنچه به عنوان روش های سئو کلاه سفید معروف است پایبند باشید. این پست سئو کلاه سفید را توضیح می دهد و اینکه کدام تاکتیک ها در مقابل کلاه سیاه بد هستند، خوب در نظر گرفته می شوند. سپس، لیستی از بهترین تکنیک های سئو کلاه سفید را در اختیار شما قرار می دهیم و در مورد اینکه چرا آنها کار می کنند و نحوه پیاده سازی آنها صحبت می کنیم. بیایید بپریم داخل!

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید شامل بهترین روش های تایید شده برای افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو می شود. این اصطلاح به سایت‌هایی اطلاق می‌شود که در نتایج ارگانیک (1 در تصویر زیر) رتبه‌بندی می‌شوند نه از طریق پیوندها و تبلیغات پولی و حمایت‌شده (2) :

تبلیغات و نتایج ارگانیک در نتایج موتور جستجو.

تکنیک های سئو کلاه سفید از اصطلاحاتی پیروی می کند که توسط موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل ، بینگ و یاهو ایجاد شده است. آنها در تضاد با سئو کلاه سیاه هستند که بر روش های فریبنده و غیراخلاقی متکی است. برخی از نمونه‌های سئو کلاه سیاه عبارتند از پر کردن کلمات کلیدی ، پنهان‌سازی لینک و خرید لینک.

در حالی که برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه ممکن است در واقع دید موتورهای جستجو را بهبود بخشند، آنها معمولاً فقط مزایای موقتی دارند. در نهایت، گوگل این اقدامات مضر را تشخیص داده و سایت هایی را که از آنها استفاده می کنند جریمه می کند.

بنابراین، پیروی از تکنیک های سئو کلاه سفید برای حفظ موقعیت شما در SERP ها، جلوگیری از جریمه کردن وب سایت شما توسط موتورهای جستجو، بسیار مهم است. اگر سایت شما از رتبه خارج شود، می تواند بر ترافیک، شهرت و فروش شما تأثیر منفی بگذارد. و اگر سایت شما در لیست سیاه قرار گرفت، خوب، بیرون رفتن از آن سوراخ سختی است.

6 بهترین تکنیک سئو کلاه سفید

اکنون که درباره سئو کلاه سفید و چرایی اهمیت آن بیشتر می دانیم، اجازه دهید به استفاده از آن نگاهی بیندازیم. در زیر شش بهترین تکنیک سئو کلاه سفید که می توانید در وب سایت خود پیاده سازی کنید آورده شده است!

1. با دستورالعمل های وب مستر آشنا شوید

برای اطمینان از اینکه به تاکتیک‌های سئو کلاه سفید پایبند هستید و وارد بخش «خاکستری» سئو کلاه سیاه نمی‌شوید، توصیه می‌کنیم دستورالعمل‌های وبمستر Google را بخوانید .

راهنمای گوگل وبمستر می تواند به شما در سئو کلاه سفید کمک کند.

این دستورالعمل ها نحوه یافتن، نمایه سازی و رتبه بندی سایت شما توسط گوگل را شرح می دهد. یادگیری در مورد آنها می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید کدام روش ها می توانند سایت شما را به روشی ایمن و تایید شده بهینه کنند. این دستورالعمل ها همچنین اقدامات غیرقانونی را که می تواند منجر به لیست سیاه یا ممنوع شدن دائمی وب سایت شما شود، تشریح می کند.

همچنین ممکن است به انجام ممیزی SEO از وب سایت خود فکر کنید . این فرآیند می تواند به شما کمک کند تا اثربخشی استراتژی سئو فعلی خود را بهتر درک کنید و به شما یک خط مقدم ارائه دهد.

گوگل نیز تنها سایتی نیست که این دستورالعمل ها را منتشر می کند. حتماً فهرست بینگ را بررسی کنید (که در مورد موتورهای دیگر مانند Yandex و Ecosia نیز صدق می کند) تا بتوانید در آنجا نیز به روز بمانید.

2. محتوای منحصر به فرد، مرتبط و با کیفیت را منتشر کنید

جزء اصلی سئو کلاه سفید به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا تولید می کند. با این حال، همچنین ضروری است که مقالات شما اصلی باشند و با هدف جستجو مطابقت داشته باشند. در مقابل، سئو کلاه سیاه اغلب بر روی محتوای کم کیفیت و تکراری تمرکز می کند که فقط برای جلب توجه به صفحه برای تبلیغات (یا حتی تلاش برای نصب بدافزار) در نظر گرفته شده است.

هنگام ایجاد محتوای خود، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مشکلی را برای کاربران خود حل کنید. آنها چه سوالات و نگرانی هایی دارند که محتوا و خدمات شما می تواند به آنها کمک کند؟ آنها به دنبال دلیلی هستند، بنابراین شما باید کسی باشید که آن دانش را ارائه می دهد.

ما همچنین پیشنهاد می کنیم تعداد کلمات خود را در نظر بگیرید . در حالی که گوگل طول پست خاصی را توصیه نمی کند، موتور جستجو محتوای طولانی را در مقابل پست های کوتاه تر ترجیح می دهد. به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است حداقل 1000 کلمه را برای پست های وبلاگ هدف قرار دهید.

همچنین برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود، افزونه ای مانند Yoast SEO را نصب کنید .

افزونه Yoast SEO وردپرس می تواند به سئو کلاه سفید کمک کند.

این ابزار freemium می تواند به شما کمک کند تا پست ها و صفحات خود را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید:

ماژول Yoast SEO در وردپرس.

Yoast SEO پیشنهاداتی را برای رعایت بهتر دستورالعمل های SEO گوگل ارائه می دهد. به عنوان مثال، چگالی کلمه کلیدی شما را ارزیابی می کند، مشخص می کند که آیا محتوا قابل خواندن است یا خیر، و توصیه هایی برای بهینه سازی تصاویر و لینک های شما ارائه می دهد.

علاوه بر این، Yoast SEO می تواند تشخیص دهد که چه زمانی از کلمه کلیدی خود بیش از حد استفاده می کنید. به این ترتیب، می تواند به شما کمک کند از تکنیک های سئو کلاه سیاه مانند پر کردن کلمات کلیدی اجتناب کنید.

Yoast نیز تنها افزونه SEO در اطراف نیست. برخی از موارد دیگر مانند Rank Math یا Squirrly را بررسی کنید تا ببینید کدام ویژگی برای سایت شما بهتر عمل می کند.

3. از ابزارهای کلیدواژه استفاده کنید و کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک و ارگانیک قرار دهید

کلمات کلیدی برای سئو بسیار مهم هستند. با این حال، استفاده استراتژیک از این عبارات ضروری است. ابزارهای کلیدواژه مانند Google Keyword Planner می توانند به این فرآیند کمک کنند:

وب سایت Google Keyword Planner.

انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند از کلمات کلیدی بیش از حد رقابتی دوری کنید. تحقیقات همچنین می تواند کلمات کلیدی کوتاه و بلند را شناسایی کند . کلمات کلیدی دم دراز معمولاً خاص تر هستند. این ویژگی می‌تواند تطابق با هدف کاربر را آسان‌تر کند (که بعداً در این پست به آن خواهیم پرداخت).

همچنین می توانید با استفاده از Google Suggest، کلمات کلیدی دم بلند را طوفان فکری کنید:

نتایج Google Suggest

شروع به تایپ کلماتی کنید که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید و عباراتی را که گوگل پیشنهاد می کند یادداشت کنید. این کلمات کلیدی تمایل به رقابت کمتری دارند. علاوه بر این، چون گوگل آنها را تولید می کند، می دانید که کاربران به طور فعال این عبارات را جستجو می کنند.

همچنین مهم است که از کلمات کلیدی خود به صورت ارگانیک در صفحه خود استفاده کنید. عاقلانه است که از آنها در عنوان صفحه ، توضیحات متا و متن جایگزین تصویر استفاده کنید . علاوه بر این، به یاد داشته باشید که  لازم نیست از کلمه کلیدی مطابقت دقیق در محتوای خود استفاده کنید .

اگر کلمه کلیدی دم دراز شما «دستور پخت ماکارونی وگان بدون گوجه فرنگی» باشد، برای داشتن یک جمله طبیعی و معتبر با آن نحو به سختی فشار خواهید آورد. اگر جمله شما چیزی شبیه به "اینها بهترین دستور العمل های ماکارونی وگان بدون گوجه فرنگی هستند که من تا به حال امتحان کرده ام" باشد، گوگل و سایر موتورهای جستجو آن را تشخیص خواهند داد.

برای جلوگیری از تاکتیک های سئو کلاه سیاه مانند پر کردن کلمات کلیدی، باید از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی خود اجتناب کنید. در حالی که افزودن این عبارات در عناوین، سرصفحه‌ها و ابرداده‌های خود می‌تواند به سئو کمک کند، اما اگر بیش از حد آن را انجام دهید می‌تواند به شما آسیب برساند. بهتر است آنها را به طور طبیعی ترکیب کنید و قرار دادن آنها را مجبور نکنید. باز هم، افزونه‌های سئو که در بالا ذکر شد می‌توانند در حجم مناسب کلمات کلیدی به شما کمک کنند.

4. هدف کاربر را در نظر بگیرید

انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی می تواند به شما در ایجاد لیستی از عبارات برای بهینه سازی سایت کمک کند. با این حال، انتخاب کلمات کلیدی و ایجاد محتوایی که هدف کاربر را برآورده کند، مهم است.

هدف کاربر زمانی که یک کلمه یا عبارت خاص را در موتور جستجو تایپ می کند به هدف کاربر اشاره دارد. به عنوان مثال، اگر کسی به دنبال "غذاهای ماکارونی وگان" باشد، احتمالاً انتظار دارد لیستی از دستور العمل های گیاهی را بیابد - نه مجموعه ای از ظروف آشپزخانه که با ماکارونی وگان مزین شده است.

شما می توانید از چندین استراتژی برای ارضای نیت کاربر استفاده کنید. یکی از آنها این است که مطمئن شوید که عنوان صفحه شما دقیقاً محتوای شما را منعکس می کند. عناوین صفحات سئو می توانند به گوگل کمک کنند تا سایت شما را ایندکس کند، محتوای آن را درک کند و آن را در نتایج جستجوی مرتبط نمایش دهد.

همچنین با تقسیم کردن محتوا به بخش‌های کوچک‌تر و ساده‌تر، به اسکن شدن محتوای شما کمک می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید مقالات خود را با استفاده از عنوان‌های فرعی ، فضای خالی و ویدیوها و تصاویر قالب‌بندی کنید:

نمونه ای از یک پست وبلاگ قابل اسکن.

این رویکرد می تواند صفحات شما را جذاب تر و هضم تر کند. این می تواند ارزش محتوای شما و در نتیجه سئوی شما را افزایش دهد. اگر خواندن و اسکن محتوا برای شخص آسان‌تر باشد، برای خزنده موتور جستجو نیز راحت‌تر حرکت می‌کند.

5. ارائه یک تجربه کاربری مثبت (UX)

UX وب سایت شما یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل است. بخشی از ارائه یک تجربه کاربری مثبت، اطمینان از داشتن یک سایت سریع است . زمان بارگذاری کند می تواند نرخ پرش را افزایش دهد و باعث برداشت منفی از سایت و کسب و کار شما شود.

شما می توانید سرعت صفحه فعلی و عملکرد سایت وردپرس خود را با استفاده از ابزاری مانند Google PageSpeed ​​Insights ارزیابی کنید.

ابزار PageSpeed ​​Insights.

پس از وارد کردن URL شما، این ابزار سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و آن را در مقیاس 1 تا 100 نمره می دهد. همچنین لیستی از توصیه های خاص برای بهبود ارائه می دهد.

یک صفحه نتایج PageSpeed ​​Insights.

برای اینکه واقعاً از سرعت و UX برای سئو استفاده کنید، باید به Core Web Vitals Google توجه کنید . اینها فاکتورهای رتبه بندی خاصی هستند که گوگل ارائه کرده است و بر SEO در مورد UX و قابلیت استفاده تأثیر می گذارد.

یکی دیگر از جنبه های UX جامد این است که مطمئن شوید سایت شما برای پیمایش آسان است. بازدیدکنندگان باید بتوانند به سرعت و به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند. داشتن منوهای ناوبری سطح بالا و ساده می تواند به این امر کمک کند، همانطور که ویجت های نوار کناری که محبوب ترین محتوای شما را نمایش می دهند.

6. لینک های خود را بهینه کنید

لینک سازی یکی دیگر از جنبه های مهم سئو کلاه سفید است. ایجاد بک لینک با کیفیت بالا ، بهینه سازی پیوندهای دائمی و استفاده از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی می تواند رتبه شما را افزایش دهد. برخی از خدمات لینک سازی می توانند به ایجاد و مدیریت URL های سایت شما کمک کنند. با این حال، انتخاب یک سرویس معتبر و معتبر بسیار مهم است. شما می خواهید از هر پلتفرمی که شامل لینک های فروش یا کشاورزی است، که تاکتیک های سئو کلاه سیاه هستند، اجتناب کنید.

یک مزرعه پیوند از مجموعه ای از صفحات وب به هم پیوسته برای افزایش رتبه هر صفحه استفاده می کند. در حالی که این مزارع ممکن است بی ضرر به نظر برسند، موتورهای جستجویی که طرح های پیوند را شناسایی می کنند، آنها و همچنین تمام صفحاتی را که به آنها پیوند می دهند پرچم گذاری می کنند.

در مقابل، برخی از استراتژی های پیشنهادی سئو کلاه سفید می توانند URL های خارجی شما را بهینه کنند. به عنوان مثال، برای کمک به ایجاد بک لینک ، ممکن است پست مهمان را در نظر بگیرید . این روش می تواند به شما کمک کند تا روابط حرفه ای خود را توسعه دهید و مخاطبان خود را گسترش دهید در حالی که به طور ارگانیک به وب سایت خود پیوند می زنید. گوگل به بک لینک های مرتبط و متنی اهمیت زیادی می دهد، به همین دلیل است که مزرعه ها و دایرکتوری های لینک با کیفیت پایین و حتی کلاه سیاه در نظر گرفته می شوند.

با این حال، ما توصیه نمی کنیم پیوندی به وب سایت خود در بخش نظرات وبلاگ های دیگر بگذارید. تنها استثنای این قانون این است که ورودی شما بسیار مرتبط با محتوای پست باشد.

همچنین ایده خوبی است که به طور منظم سایت خود را از نظر لینک های شکسته رصد کنید ، زیرا این موارد می توانند به UX و در نتیجه به سئوی شما آسیب بزنند. برای آسان‌تر کردن این کار، می‌توانید از ابزاری مانند Broken Link Checker استفاده کنید :

افزونه Broken Link Checker می تواند در سئو کلاه سفید به شما کمک کند.

در نهایت پیشنهاد می کنیم از تکنیک Skyscraper برای ایجاد بک لینک استفاده کنید. به طور خلاصه، این روش شامل یافتن محتوای ارزشمند و ایجاد یک پست آموزنده تر و عمیق تر در مورد همان موضوع است. سپس، می‌توانید به وب‌سایت‌های دیگر دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید به جای آن به مقاله شما پیوند دهند.

نتیجه

سئو برای دستیابی به دید موتورهای جستجو و قرارگیری بالا در SERP ها بسیار مهم است. با این حال، شما باید به تاکتیک های سئو کلاه سفید پایبند باشید تا از قرار گرفتن سایت خود در لیست سیاه جلوگیری کنید. استفاده از روش های بهینه سازی تایید شده یکپارچگی وب سایت شما را تضمین می کند و می تواند رتبه شما را در نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک افزایش دهد.

همانطور که در این پست بحث کردیم، در اینجا شش تکنیک سئو کلاه سفید وجود دارد که می توانید در وب سایت خود پیاده سازی کنید:

  1. با دستورالعمل‌های Google Webmaster آشنا شوید .
  2. محتوای اصلی، مرتبط و با کیفیت را به طور مداوم منتشر کنید.
  3. از ابزارهای کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner استفاده کنید.
  4. نیت کاربر را در نظر بگیرید.
  5. یک UX مثبت ارائه دهید.
  6. لینک های خود را بهینه کنید

آیا در مورد تکنیک های سئو کلاه سفید سوالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی