سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir
DuckDuckGo به دلایل بسیار دیگری غیر از نام سرگرم کننده و نام تجاری خود از رقبای خود متمایز است. در حالی که آنها بازاریابی فوق العاده ای دارند، DuckDuckGo سطحی از حریم خصوصی را برای شما فراهم می کند که اکثر موتورهای جستجوی دیگر آن را ندارند، نمی توانند یا تمایلی به آن ندارند. علاوه بر این، درک DuckDuckGo بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما را قادر می سازد تا از مخاطبان بیشتری بهره ببرید. اگر به نظر چیزی است که به آن علاقه دارید، بیایید در مورد آنچه DuckDuckGo را منحصر به فرد می کند و چگونه می توانید وب سایت خود را بهینه کنید تا در نتایج جستجوی آن ظاهر شود صحبت کنیم!
DuckDuckGo چیست؟
DuckDuckGo اولین موتور جستجوی حریم خصوصی است، به این معنی که این سرویس هیچ اطلاعات شخصی را در حین استفاده از آن جمع آوری نمی کند. از آنجایی که DuckDuckGo به داده های خصوصی دسترسی ندارد، نمی تواند آن را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارد.
DuckDuckGo از سال 2008 وجود داشته است، بنابراین بیش از یک دهه فرصت دارد تا به وعده های خود به کاربران عمل کند. در آن دوره رشد کرده و سهم بازار جهانی 0.66 درصد را به خود اختصاص داده است. شاید زیاد به نظر نرسد، اما DuckDuckGo به ویژه در ایالات متحده محبوب است، جایی که دومین موتور جستجوی پرکاربرد است (با 2.45 درصد سهم بازار).
با توجه به اهمیت اهمیت حریم خصوصی اینترنت ، احتمالاً جای تعجب نخواهد بود که سهم بازار DuckDuckGo در طی دو سال گذشته به سرعت رشد کرده است. در بالای موتور جستجو، DuckDuckGo همچنین برنامه های تلفن همراه و یک برنامه افزودنی Chrome را ارائه می دهد . این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا در وب حرکت کنید و از موتورهای جستجو استفاده کنید و در عین حال داده های خود را خصوصی نگه دارید.
سئوی DuckDuckGo چگونه متفاوت است؟
اکثر کاربران DuckDuckGo را به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی انتخاب می کنند. بر کسی پوشیده نیست که اکثر موتورهای جستجو داده های کاربران را جمع آوری می کنند و سپس از آن برای ترغیب مشاغل برای خرید تبلیغات در پلتفرم های خود استفاده می کنند. با این حال، همه کاربران با این سیاست موافق نیستند.
DuckDuckGo از طریق فروش تبلیغات از پلتفرم خود درآمد کسب می کند . با این حال، پلت فرم تبلیغاتی آن کاملاً مبتنی بر کلمات کلیدی است و نه بر اساس داده های شخصی جمع آوری شده از کاربران. اکثر جستجوهای DuckDuckGo بسته به کلمات کلیدی که استفاده می کنید ، یک یا دو آگهی را برمی گرداند .
به عنوان یک کاربر، مورد DuckDuckGo ساده است - شما کنترل بیشتری بر روی داده های آنلاین خود خواهید داشت. موتور جستجو سابقه جستجو را نیز ذخیره نمی کند. اگر از برنامهها یا افزونه مرورگر آن استفاده میکنید، DuckDuckGo همچنین میتواند به شما کمک کند ردیابهای تبلیغاتی را در سراسر وب مسدود کنید. این بدان معناست که هنگام اجرای جستجوها و به طور کلی هنگام مرور وب، حریم خصوصی بیشتری دریافت می کنید.
تجربه جستجو خود با آنچه موتورهای دیگر ارائه می دهند مطابقت دارد. صفحات نتایج موتور جستجو DuckDuckGo (SERP) شامل تمام عناصری است که شما به آنها عادت دارید، مانند تصاویر، ویدیوها، اخبار و حتی نقشه ها:
DuckDuckGo از یک الگوریتم سفارشی برای نتایج جستجو استفاده می کند. همچنین اطلاعات را از منابع شخص ثالث، از جمله Bing (راهنمای ما برای Bing SEO را بررسی کنید )، Yahoo! (و آغازگر ما در SEO! یاهو در حالی که در آن هستید)، و Yandex .
جستجوی DuckDuckGo را اجرا کنید و آن را با همان پرس و جو در گوگل مقایسه کنید. نتایج مشابه اما نه یکسان دریافت خواهید کرد. برخلاف گوگل، DuckDuckGo نتایج غنی مانند بخشهای «افراد نیز سؤال میکنند» یا پاسخهای مستقیم به پرسشها را در SERPهای خود نشان نمیدهد. این یک موتور جستجوی قدیمی تر است، اما کیفیت نتایج آن می تواند به خوبی سایر موتورها باشد.
در نهایت، نقطه فروش اصلی DuckDuckGo این است که حریم خصوصی را بیشتر از هر موتور جستجوی دیگری جدی می گیرد. اگر نگران حریم خصوصی اینترنت خود هستید و مخالف خروج از Google نیستید، DuckDuckGo می تواند انتخاب منطقی باشد.
3 بهترین روش برای بهینه سازی محتوای خود برای DuckDuckGo SEO
بیشتر موتورهای جستجو از سیگنال های مشابه برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کنند. الگوریتمهای جستجو معمولاً اختصاصی هستند، بنابراین ما معمولاً نمیدانیم که وزن هر عامل چگونه است. با این حال، ما برخی از مهمترین عوامل رتبهبندی ، مانند استفاده خوب از کلمات کلیدی ، بک لینکها ، استفاده مناسب از ابرداده و موارد دیگر را میشناسیم.
شما باید در اکثر موتورهای جستجو با رعایت اصول سئو رتبه مناسبی کسب کنید . با این حال، برخی از روشهای سئوی خاص برای جلب محبت بیشتر از DuckDuckGo وجود دارد. بیایید در مورد آنچه هستند صحبت کنیم!
1. داده های مکان را به وب سایت خود اضافه کنید
موتورهای جستجو مانند گوگل می توانند تشخیص دهند که کاربران از کجا جستجو می کنند. این بدان معناست که اگر به دنبال نتایج محلی هستید، Google میتواند پیشنهادات را با دقت بسیار بیشتری ارائه دهد.
از آنجایی که DuckDuckGo دادههای مکان را جمعآوری نمیکند، سئوی محلی ممکن است مشکل باشد. موتور جستجو از شما می پرسد که آیا می خواهید موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید و نتایج را از نقشه های اپل بکشید . اگر موافقت نکنید، جستجوهایی مانند «رستورانهای نزدیک من» نتایج دقیقی را نشان نمیدهند:
هنگام اجرای یک وب سایت، باید فرض کنید که کاربران DuckDuckGo ممکن است نخواهند داده های مکان را به اشتراک بگذارند. پس از همه، اگر از این به عنوان موتور جستجوی معمولی خود استفاده می کنید، احتمالاً به حفظ حریم خصوصی خود اهمیت می دهید.
بهترین راه برای دور زدن این مشکل استفاده از کلمات کلیدی محلی در وب سایت شما است (که قبلاً باید انجام می دادید). بهینه سازی سئوی محلی به کاربران DuckDuckGo این امکان را می دهد تا در صورت جستجوی کلمات کلیدی مناسب، کسب و کار شما را پیدا کنند. افزونه های SEO مانند Yoast و Rank Math نیز می توانند به گزینه های SEO محلی در مقالات وردپرس شما کمک کنند.
2. نقشه سایت خود را به چندین موتور جستجو ارسال کنید
برخلاف سایر موتورهای جستجو، DuckDuckGo به شما امکان نمی دهد نقشه سایت خود را مستقیماً به پلتفرم ارسال کنید. Google و Bing از طریق Search Console و Bing Webmaster Tools از این ویژگی پشتیبانی می کنند .
DuckDuckGo از خزنده خود (به نام DuckDuckBot ) برای فهرست بندی وب سایت ها در سراسر وب استفاده می کند. با این حال، داده ها را از سایر موتورهای جستجو از جمله بینگ و یاهو نیز جمع آوری می کند . ارسال نقشه سایت خود به آن موتورهای جستجو می تواند به DuckDuckGo کمک کند وب سایت شما را به درستی فهرست کند. این فرآیند با افزونه های نقشه سایت وردپرس حتی ساده تر است.
به عنوان یک قاعده کلی، شما نمی خواهید برای تمام ترافیک خود به یک موتور جستجو وابسته باشید. ارسال نقشه سایت به چندین سرویس باعث می شود که وب سایت شما در SERP ظاهر شود. به این ترتیب، شما کاملاً به Google وابسته نیستید و زمانی که بهروزرسانیهای الگوریتم جستجوی تغییردهنده بازی اتفاق میافتد، تحت تأثیر آن قرار نخواهید گرفت.
3. لیست های نقشه های اپل را ادعا کنید
اگر کسبوکاری با مکان فیزیکی دارید، باید مطمئن شوید که در نتایج جستجوی DuckDuckGo نشان داده میشود. این نتایج برای کاربرانی که جستجوهای مبتنی بر مکان را فعال میکنند و کسانی که مستقیماً کسبوکار شما را جستجو میکنند نشان داده میشود.
DuckDuckGo اطلاعات کسب و کار و نقشه ها را از نقشه های اپل استخراج می کند. برای اینکه کسب و کار شما در میان آن نتایج ظاهر شود، باید آن را از طریق نقشه های اپل «ادعا کنید» :
در حالی که در آن هستید، توصیه میکنیم با استفاده از Bing Places برای کسبوکار و Google My Business ، کسبوکار خود را ادعا کنید . به این ترتیب، کاربران می توانند بدون توجه به اینکه از کدام موتور جستجو استفاده می کنند، اطلاعاتی درباره شما و خدمات شما پیدا کنند.
نتیجه
توصیه های سنتی سئو به شما می گوید که تمام تلاش خود را روی گوگل متمرکز کنید. این رویکرد می تواند پاداش های بزرگی را به همراه داشته باشد زیرا گوگل بر جستجو در بسیاری از نقاط جهان تسلط دارد. با این حال، بهینهسازی محتوای خود برای موتورهای جستجوی «کوچکتر» مانند DuckDuckGo میتواند نتایج زیادی را به همراه داشته باشد. ممکن است به اندازه گوگل ترافیک نداشته باشید، اما به این ترتیب، به یک موتور جستجو تکیه نخواهید کرد.
اگر می خواهید روی سئوی DuckDuckGo وب سایت خود کار کنید، توصیه می کنیم روی اصول اولیه تمرکز کنید. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که به شما کمک می کند ترافیک بیشتری را از DuckDuckGo دریافت کنید:
- داده های موقعیت مکانی را به وب سایت خود اضافه کنید.
- نقشه سایت خود را به چندین موتور جستجو ارسال کنید.
- فهرست Apple Maps کسب و کارتان را ادعا کنید .
آیا در مورد DuckDuckGo SEO سوالی دارید؟ بیایید در بخش نظرات زیر در مورد آنها صحبت کنیم!
- ۰۱/۰۲/۰۷