آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۵۰ ق.ظ

استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود را با این 10 نکته و تکنیک پیشرفته سئو برای بهبود دید وب سایت خود در جستجو به روز کنید.

همانطور که گوگل به به روز رسانی الگوریتم خود برای ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن به جستجوگران ادامه می دهد، متخصصان سئو نیز باید تکنیک های خود را برای ماندن در رقابت به روز کنند.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، ابتدا باید راه خود را از طریق SEO برای مبتدیان: مقدمه ای بر مبانی SEO کار کنید .

سپس، با در دست داشتن اصول اولیه، می‌توانید به نکات و تکنیک‌های پیشرفته‌تر SEO بروید تا واقعاً سوزن را حرکت دهید.

در اینجا 10 موردی است که قطعاً دوست دارید بدانید.

1. سایت موبایل خود را برای نمایه سازی Mobile-First در اولویت قرار دهید

امیدواریم با انتقال Google به فهرست‌سازی اولین موبایل همراه بوده باشید .

و امیدواریم که شما نیز از بسیاری از تصورات نادرست در مورد اینکه نمایه سازی اول موبایل به چه معناست و چگونه بر رتبه بندی تأثیر می گذارد، دوری کرده اید.

بیایید واضح بگوییم: وقتی نوبت به فهرست‌سازی اولین موبایل می‌رسد، برای ادعای جایگاه خود به عنوان پادشاه تپه (یا SERP) نیازی به یک سایت تلفن همراه بی‌عیب ندارید.

و مطمئناً نباید سئو سایت دسکتاپ خود را صرفاً به این دلیل که نمایه سازی اولین موبایل در اینجا وجود دارد، رها کنید.

در اینجا چیزی است که باید در مورد این تغییر به خاطر بسپارید:

نمایه سازی موبایل اول اینجاست.

این بدان معناست که اگر شما یک نسخه دسکتاپ و یک نسخه موبایل از سایت خود دارید، نسخه موبایل ایندکس می شود و به نسخه دسکتاپ شما رتبه بندی می شود. اگر هنوز برای شما اتفاق نیفتاده است، به زودی این اتفاق خواهد افتاد. راهی برای "انصراف" وجود ندارد.

هرگز زمان بهتری برای ساخت یک سایت واکنش گرا وجود نداشته است .

اگر می‌دانید که مخاطبان شما از موبایل استفاده می‌کنند، وقت آن است که جهش کنید!

از بینابینی های مزاحم استفاده نکنید.

فقط نکن. آنها کاربر پسند نیستند، و حتی اگر گوگل هنوز به شدت آنها را سرکوب نکرده است، این تغییر ممکن است به زودی رخ دهد.

محتوا را با در نظر گرفتن موبایل (بدون فدا کردن ارزش) ایجاد کنید.

این بدان معناست که از هر قالبی که در بارگیری در دستگاه های تلفن همراه مشکل دارد اجتناب کنید و تمام محتوای سایت دسکتاپ خود را که به رتبه بندی آن کمک می کند حفظ کنید (سایت های موبایل کوتاهتر ممکن است از نظر زیبایی شناختی بهتر باشند اما اغلب آنها نیز رتبه بندی نمی کنند).

یک سایت واکنش گرا ایجاد کنید. 

اگر سایت شما هنوز مهاجرت نکرده است و به این فکر کرده اید که ریسپانسیو شوید، بهترین زمان برای انجام این کار است.

از روش‌های «مقاومت بیش از حد» به خوبی استفاده کنید.

منوهای همبرگر و آکاردئون مانع ایندکس شدن نمی شوند و اغلب تجربه کاربر را بهبود می بخشند (به ویژه در دستگاه های تلفن همراه).

به یاد داشته باشید، هر چه سایت موبایل شما موانع کمتری برای Googlebot داشته باشد، بهتر است.

فقط برای ایمن بودن، باید به طور مرتب فایل های گزارش سرور خود را برای خطاهای خزیدن بررسی کنید.

2. بهینه سازی برای سرعت

سرعت صفحه موبایل یک عامل رتبه بندی است .

اما واقعاً چه تأثیری بر صنعت سئو دارد؟

برای فهمیدن این موضوع، تیم من آزمایشی را قبل و بعد از به‌روزرسانی بدنام صفحه سرعت انجام داد تا بفهمد چه عواملی بر رتبه‌بندی واقعی گوگل تأثیر می‌گذارند.

یافته ها نشان داد که سرعت صفحه واقعاً به هیچ وجه بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد - اما سطح بهینه سازی تأثیری دارد.

با استفاده از ابزار PageSpeed ​​Insights می توانید سرعت صفحه و بهینه سازی وب سایت خود را بررسی کنید .

این ابزار اکنون سایت ها را بر اساس هر دو مورد اندازه گیری می کند:

برای C3 در نیویورک در 11 مه به ما بپیوندید
در کنفرانس سالانه سئو و بازاریابی محتوا Conductor شرکت کنید. این هفته فقط 50 درصد تخفیف برای بلیط های مجازی حضوری یا رایگان با کد تبلیغاتی SEJ-C3 کسب کنید.

هم اکنون ثبت نام کنید

تبلیغات

  • کیفیت بهینه سازی ("داده های آزمایشگاهی" با پشتیبانی ابزار Lighthouse).
  • زمان بارگیری کاربران واقعی («داده های میدانی» برگرفته از معیارهای کاربر واقعی کاربران Chrome برگرفته از داده های گزارش CrUX).

PageSpeed ​​Insightsاسکرین شات توسط نویسنده، نوامبر 2021

من مطمئن هستم که گوگل به شدت در حال آزمایش همه عوامل است و به زودی شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود.

در حال حاضر، مطمئن شوید که سایت شما به شدت بهینه شده است:

  • ممیزی های فنی سایت را به طور منظم اجرا کنید و مشکلات را برطرف کنید.
  • توصیه های گوگل را برای بهینه سازی های احتمالی دنبال کنید. می‌توانید آن‌ها را درست در ابزار PageSpeed ​​Insights دریافت کنید.

فرصت های بهینه سازیاسکرین شات توسط نویسنده، نوامبر 2021

3. از گزارش CrUX گوگل استفاده کنید

گزارش تجربه کاربر Google Chrome معیارهای تجربه کاربر در دنیای واقعی را ارائه می‌کند و داده‌ها را هنگام مرور وب‌سایت‌های محبوب جمع‌آوری می‌کند. داده ها از طریق PageSpeed ​​Insights، پروژه عمومی Google BigQuery و داشبورد CrUX در Data Studio در دسترس هستند.

در حالی که هنوز نقش مهمی در SERP ها ایفا نمی کند، من تعجب نمی کنم اگر ببینم گوگل بیشتر به این "داده های میدانی" به جای "داده های آزمایشگاهی" تکیه می کند.

داده های فیلد برای اولین رنگ محتوایی و تاخیر ورودی اولاسکرین شات توسط نویسنده، نوامبر 2021

چیزی که این داده ها را برای متخصصان سئو چالش برانگیز می کند این است که اگر شاهد تغییر صنعت به سمت RUM ها باشیم، استفاده از تست های محلی برای کشف این داده ها تقریبا غیرممکن است – که بهینه سازی آن را چالش برانگیز می کند.

با این حال، خبر خوب این است که گزارش CrUX به صورت عمومی در دسترس است و شما می توانید تمام داده های مورد نیاز را بررسی کنید: دستگاه و نوع اتصال، زمان بارگذاری این یا آن صفحه و غیره.

تنها چیزی که نیاز دارید یک پروژه در  Google Cloud Platform است که در آن به صفحه پروژه عمومی CrUX دسترسی داشته باشید .

با دانش اولیه SQL، می توانید داده های خام جمع آوری شده توسط گوگل را برای سایت خود دریافت کنید و استراتژی خود را بر اساس این اطلاعات تغییر دهید:

Google BigQueryاسکرین شات توسط نویسنده، نوامبر 2021

4. فضای SERP بیشتری دریافت کنید

صفحه اول گوگل در طول سال‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده است، بنابراین چه کسی می‌داند که چه آینده‌ای برای قطعات اصلی SERP مانند بسته‌های محلی، تبلیغات، پانل‌های دانش، جعبه‌های پاسخ و غیره در انتظار خواهد بود.

تنها چیزی که می توانیم روی آن سرمایه گذاری کنیم این است که نتایج جستجوی ارگانیک دائما در حال تغییر هستند.

به عنوان مثال، بسته هتل اخیراً تغییرات زیادی کرده است و به جای سه نتیجه، یک سیستم فیلتر متفاوت و چهار نتیجه به دست آورده است:

هتل ها در جستجوی گوگلاسکرین شات توسط نویسنده، نوامبر 2021

پس چگونه جای پای خود را در این چشم انداز جستجوی پرتلاطم ایمن می کنید؟

از اینجا شروع می کنید:

قطعه های ویژه زمین

من می دانم که قطعه های برجسته مدت زیادی است که وجود دارد اما از ارزش آنها کاسته نشده است.

قطعه‌های ویژه همچنان در بالای نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند (و متأسفانه، هنوز به سختی به دست می‌آیند و حتی نگهداری طولانی‌مدت آنها سخت‌تر است).

بنابراین چگونه می توانید یک قطعه برجسته دریافت کنید؟

  • شما با رتبه بندی کلمات کلیدی پیرامون سوالات (سوالاتی که می دانید مخاطب شما می خواهد به آنها پاسخ داده شود) محتوا ایجاد می کنید.
  • شما محتوای خود را به صورت تکه‌ای (در پاراگراف‌ها، جداول، فهرست‌ها و غیره) قالب‌بندی می‌کنید.

همچنین ارزش بررسی این مطالعه معبد سنگی را دارد که نشان می‌دهد تکنیک‌های قالب‌بندی مختلف بسته به بازار، میزان موفقیت متفاوتی دارند:

تکنیک های کدنویسیاسکرین شات توسط نویسنده، نوامبر 2021

با استفاده از پاراگراف های کوچک متن (40-60 کلمه - به اندازه یک قطعه برجسته معمولی) به سؤالات متداول در مورد موضوعات داغ در طاقچه خود پاسخ دهید.

در حالی که یک بلیط تضمین شده برای موقعیت صفر نیست، به نظر می رسد برای انواع مختلف تعاریف واقعاً خوب کار می کند (فقط مراقب جعبه های پاسخ در سؤالاتی باشید که تعاریف فرهنگ لغت واقعی را ارائه می دهند).

از Schema استفاده کنید

در حالی که نشانه گذاری طرحواره به شما یک قطعه برجسته نمی دهد، می تواند یک (یا چند) ویژگی SERP را برای شما به ارمغان بیاورد.

در اینجا، علاوه بر اجرای واقعی طرحواره، به Google بروید و پرس و جوهایی را که می خواهید رتبه بندی کنید، آزمایش کنید.

  • مطالعه کنید که کدام نوع SERP با این کوئری ها کشیده می شود.
  • دریابید که چه فضاهایی با محتوای شما اشغال شده است و از خود بپرسید که آیا از ویژگی های آنها راضی هستید یا خیر.
  • همچنین (و شاید مهمتر از همه)، به دنبال شکاف هایی باشید که محتوای شما می تواند پر کند.

5. به ویدیوها به عنوان پادشاه محتوا فکر کنید

ویدیو ممکن است ستاره رادیو را کشته باشد و اکنون به نظر می رسد که به عنوان قربانی بعدی خود به کلمه نوشته شده چشم دوخته است.

این یک شوخی است - لطفاً نوشتن محتوا را به طور کامل متوقف نکنید!

با این حال، ما آموختیم:

  • مردم هر روز میلیاردها ویدیو را در YouTube تماشا می کنند .
  • یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است.
  • 96 درصد از مصرف کنندگان از سال 2020 زمان خود را برای تماشای ویدیوهای آنلاین افزایش داده اند.

و، مبادا فراموش کنیم، ویدیوها راهی فوق العاده برای افزایش تعامل هستند.

در اینجا بهترین مکان برای شروع ساختن و بهینه سازی ویدیوها برای مخاطبانتان است:

  • ویدیوهای کوتاه برند و دمو محصول بسازید.
  • ویدیوهای آموزشی در مورد نحوه استفاده از محصولات یا خدمات خود بسازید.
  • پخش زنده مانند وبینار یا مصاحبه را اجرا کنید.
  • ابرداده‌های مرتبط (عناوین کوتاه‌تر، توضیحات غنی) و رونوشت‌هایی را برای ویدیوها اضافه کنید تا Google به طور کامل هدف(های) آنها را درک کند.
  • به دنبال تطبیق دقیق کلمات کلیدی باشید (این هنوز در YouTube وجود دارد).
  • برچسب های کلمه کلیدی را پر کنید، زیرا برای ویدیوهای توصیه شده استفاده می شود.
  • آپلود ویدیوها در پلتفرم های مختلف محبوب : YouTube، Wistia، Facebook، Vimeo، Instagram و غیره.
  • یک نقشه سایت ویدئویی به موتورهای جستجو ارسال کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که تقاضا برای ویدیوهای چگونه در یوتیوب هر سال 70 درصد در حال افزایش است.

6. فهرست کسب و کار من در گوگل را به روز کنید

Google در جستجوی توسعه جستجوی محلی، ویژگی‌هایی را به Google My Business (GMB) اضافه می‌کند.

به گفته گوگل، GMB می تواند بر رتبه شما در نتایج جستجوی محلی تاثیر بگذارد.

مولفه هایی مانند Google Posts، تصاویر، پرسش و پاسخ گوگل و نظرات، برخی از عوامل اصلی رتبه بندی GMB در نظر گرفته می شوند.

با وجود آن، تعداد کمی از کسب‌وکارها برای بهینه‌سازی سیگنال‌های GMB زحمت می‌کشند، بنابراین این فرصتی است که ممکن است به شما نسبت به رقبای خود برتری دهد.

در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

از Google Posts استفاده کنید

من مطمئن هستم که شما در فیس بوک و توییتر منتشر می کنید. همین کار را برای Google Posts انجام دهید .

به یاد داشته باشید که از تماس‌های جذاب برای ایجاد جرقه در مکالمات استفاده کنید.

سوالات و پاسخ های خود را به پرسش و پاسخ گوگل اضافه کنید

به این ترتیب، این بخش دارای محتوای برندی خواهد بود که به تجارت شما مرتبط است.

تصاویر را در فهرست GMB خود آپلود و به طور مرتب به روز کنید

و به یاد داشته باشید، اکنون می توانید ویدیوها را نیز در آنجا اضافه کنید!

تمام دسته بندی ها را در لیست خود پر کنید

GMB به طور مداوم با دسته بندی های جدید به روز می شود.

اگر مدتی است که وارد پروفایل خود نشده اید، ممکن است با دیدن تعدادی فیلد خالی تعجب کنید.

اطمینان حاصل کنید که به طور منظم اطلاعات نمایه خود را نیز به روز کنید.

بررسی های اهرمی

بررسی‌ها همیشه یک عامل مهم برای اعتبار و ارتباط تجاری بوده‌اند و این موضوع به این زودی‌ها تغییر نمی‌کند.

از هر مشتری بخواهید که یک نظر بنویسد و یک سرویس یا محصول خاصی را که دوست دارد ذکر کند و همیشه به آنها پاسخ دهد.

7. واجد شرایط بودن پیوندهای خروجی

آیا پیوندهای خروجی در محتوای تولید شده توسط کاربر وب سایت خود، مانند نظرات وبلاگ یا پست های انجمن دارید؟

آیا وب سایت شما فرصت های پیوند حمایتی را برای ایجاد درآمد تبلیغاتی ارائه می دهد؟

اگر پیوندهایی در صفحات وب خود دارید که ترجیح می دهید Google با دامنه شما مرتبط نباشد، می توانید از ویژگی   rel="nofollow" فراتر بروید  . گوگل به شما اجازه می دهد تا لینک های خروجی خود را با موارد زیر واجد شرایط کنید.

  • برای پیوندهای پولی که برای ایجاد درآمد تبلیغاتی استفاده  می شوند، از rel=“sponsored”  استفاده کنید.
  • از  rel="ugc"  برای پیوندهای موجود در محتوای تولید شده توسط کاربر از جمله نظرات وبلاگ، پست های انجمن، نظرات و غیره استفاده کنید.

8. نحوه استفاده از کنسول جستجوی گوگل را بیاموزید

کنسول جستجوی گوگل  همچنان به اضافه کردن بسیاری از ویژگی های مفید ادامه می دهد و آن را به یکی از ضروری ترین ابزارهای SEO در بازار تبدیل می کند.

حتی اگر ابزارهای دیگر را ترجیح می دهید، ارزش دیدن را دارد.

در اینجا برخی از مفیدترین ویژگی ها آورده شده است:

بازرسی URL

پیوندها را در زمان واقعی آزمایش کنید و مشکلاتی را که Google تشخیص داده است برطرف کنید. پس از رفع آنها، می توان آنها را درست در این ابزار اعتبارسنجی کرد و درخواست خزیدن مجدد کرد.

گزارش پوشش شاخص

این گزارش همه URL ها را به چهار سطل - Errors, Valid, Valid With Warnings, Excluded- تقسیم می کند و دلایل پیوست شدن آن وضعیت ها و راه هایی برای رفع مشکلات را ارائه می دهد.

گزارش عملکرد

کم و بیش همان گزارش تحلیلی جستجوی قدیمی که به آن عادت داشتید، اما اکنون محدوده تاریخ به طور قابل توجهی افزایش یافته است - به جای 3، 16 ماه.

گزارش عملکرد اشتراک گذاری

این به کاربران GSC امکان می‌دهد گزارش‌های خود را با هر کسی به اشتراک بگذارند، حتی اگر حسابی نداشته باشند. برای مثال زمانی که نیاز دارید برخی از گزارش ها را با توسعه دهندگان خود به اشتراک بگذارید، مفید است.

فیلترهای گزارش

اینها بسیار پیچیده تر شدند. حالا آنها مانند اکسل احساس می کنند.

9. محصولات خود را در آمازون فهرست کنید (مخصوصا اگر B2C هستید)

آمازون اساساً گوگل تجارت الکترونیک است.

بنابراین، اگر چیزی را می فروشید و هنوز در آمازون نیستید، فکر کنید که چگونه دلتان برای تمام آن 56 درصد مشتریانی که از جستجوی گوگل گذشته اند، تنگ شده است.

اگر آماده استفاده از این فرصت هستید، توجه داشته باشید که آمازون از الگوریتم جستجوی خود به نام A9 استفاده می کند.

در اینجا تفاوت های اصلی بین الگوریتم های گوگل و آمازون آمده است:

الگوریتم جستجوی گوگل در مقابل. الگوریتم جستجوی آمازون
هدف تحقیقاتی بالاتری را دنبال  می کند (یعنی سعی می کند به سؤال کاربر پاسخ دهد)   قصد  خرید بالاتری را دنبال می‌کند (یعنی تلاش می‌کند محصولی را بفروشد)
ارتباط را با رفتار تعامل (CTR، نرخ پرش، زمان ماندن و غیره) تعریف می کند.   ارتباط را با رفتار خرید (تبدیل‌ها پس از جستجو) تعریف می‌کند

هنگام بهینه سازی برای الگوریتم آمازون، به یاد داشته باشید:

  • سرعت فروش به عنوان یک عامل کلیدی در نظر گرفته می شود.
  • اگر می خواهید کاربران شما را پیدا کنند، تبلیغات پولی ضروری است.
  • محتوای عالی ایجاد کنید تا کاربران را وادار به تبدیل کنید (از تصاویر، توضیحات منحصر به فرد، نظرات، تبلیغات و غیره استفاده کنید).

10. از ایجاد لینک خلاق استفاده کنید

لینک بیلدینگ هنوز زنده است و در حال حرکت است.

ممکن است یک تبلیغ داغ جمعه سیاه هجوم سریع نتایج را به همراه نداشته باشد ، اما ایجاد یک شبکه سالم از پیوندهای سنتی هنوز یکی از مطمئن ترین روش ها برای ایجاد رشد طولانی مدت و پایدار برای کسب و کار شما است.

گفته شد، گاهی اوقات ایجاد لینک خلاق می تواند شما را در مسیر سریع موفقیت قرار دهد.

روش‌هایی مانند ساختن عبارتی که به یک عنصر اصلی در جایگاه شما تبدیل می‌شود، می‌تواند به سرعت پیشرفت کند و ارزش لینک ارزشمندی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به عنوان مثال، چند سال پیش، هیچ کس در مورد "موقعیت صفر" نشنیده بود. اکنون یک جستجوی سریع در گوگل تقریباً 1 میلیارد نتیجه منحصر به فرد برای آن عبارت کلیدی پیدا می کند.

یکی دیگر از روش های لینک سازی، دریافت لینک از سایت هایی است که از محتوای بصری شما بدون مرجع استفاده می کنند.

اگر دارایی های بصری مفیدی مانند اینفوگرافیک ایجاد کرده اید ، برای این تصویر در گوگل جستجو کنید. به احتمال زیاد، تعدادی سایت را خواهید دید که از یافتن و استفاده از اینفوگرافیک شما خوشحال شدند.

اکنون می توانید با آنها تماس بگیرید و از سایت خود به عنوان منبع تصویر درخواست کنید.

وایلا! لینک های رایگان!

همچنین می‌توانید لینک‌هایی را از رویدادهای اسپیکینگ خود دریافت کنید.

پیوندی از خود رویداد دریافت خواهید کرد. اما می‌توانید رویداد را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و برای برخی از لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها در پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

همچنین (امیدواریم) پس از رویداد خود پیوندهایی به دست آورید، زیرا افراد بینش سخنرانی شما را وبلاگ می نویسند و بازتوییت می کنند.

15 دقیقه شهرت خود را برای همه پیوندهایی که می توانید دریافت کنید، شیر کنید!

اینها تنها چند روش خلاقانه هستند که می توانید پیوندهایی را به دست آورید که به سرعت جذب می شوند، اما مطمئن باشید که تعداد بیشتری از آنها در خارج وجود دارد (و بسیاری از آنها فقط منتظر هستند تا توسط شخصی مانند شما کشف شوند).

افکار نهایی

من مشتاقانه منتظر سال آینده هستم. من فکر می‌کنم سال بزرگ‌تری برای محتوای ویدیویی و ریز اینفلوئنسرها خواهد بود، و ما شاهد افزایش شنیدن اجتماعی مهم‌تر از همیشه خواهیم بود.

اما آینده هر چه باشد، اصول اولیه را فراموش نکنید. روش‌های آزمایش شده و واقعی سئو هنوز منسوخ نشده‌اند، بنابراین از بهترین شیوه‌های صنعت در پیگیری آخرین مد سئو غافل نشوید.

در عین حال، از برخورد با مشکلات از زاویه ای جدید و منحصر به فرد نترسید – چه کسی می داند، شاید شما باشید که روندهای سئوی سال 2022 را تعیین می کنید!

منابع بیشتر:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی