آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۵۱ ق.ظ

برای یک استراتژی جستجوی ارگانیک به سه نوع سئو نیاز دارید: سئوی درون صفحه، سئوی فنی و سئوی خارج از صفحه.

با تجزیه استراتژی خود و فکر کردن به سئو به عنوان این سه دسته، سازماندهی و اجرای برنامه های بهینه سازی شما بسیار آسان تر خواهد بود.

در این پست، هر نوع سئو و اهمیت آنها برای استراتژی بازاریابی کلی شما را بررسی خواهیم کرد. به علاوه، ما انواع مختلفی از ابزارهای SEO را به شما نشان خواهیم داد که می توانند به شما در بهبود عملکرد خود در هر دسته کمک کنند.

3 نوع سئو

سئو روی صفحه

سئو داخلی به محتوای وب سایت شما مربوط می شود.

این شامل استراتژی هایی برای بهینه سازی یک صفحه فردی در یک وب سایت است. این عوامل (همه آنها در این چک لیست سئوی درون صفحه بیان شده اند ) به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع محتوا را درک کنند و ببینند که وب سایت منبع ارزشمندی است که مردم می خواهند آن را پیدا کنند.

این نوع سئو شامل:

الکسا ابزارهایی برای کمک به تمام جنبه های سئوی درون صفحه دارد. برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و ایجاد محتوا، از ابزار دشواری کلمه کلیدی ما برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط، محبوب و کم رقابت برای هدف گذاری در سایت خود استفاده کنید.

تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی صفحه

برای بهینه سازی کلمات کلیدی، از جستجوگر سئوی درون صفحه ما برای بررسی کامل صفحات تکی در سایت خود استفاده کنید و ببینید آیا آنها کاملاً برای کلمه کلیدی مورد نظر شما بهینه شده اند یا خیر. کلمه کلیدی و URL مورد نظر را وارد کنید تا گزارشی با فرصت های بهینه سازی از دست رفته و نکاتی برای بهبود دریافت کنید.

انواع ابزارهای سئو برای سئو در صفحه

سئو فنی

سئو فنی به عناصر غیر محتوایی وب سایت شما مربوط می شود.

این شامل استراتژی هایی برای بهبود ساختار و پایه یک سایت است. سئوی فنی خوانایی سایت را بهبود می بخشد (که خزیدن و درک سایت را برای موتورهای جستجو آسان می کند) و تجربه کاربری خوبی را فراهم می کند که به موتورهای جستجو کمک می کند تا کیفیت سایت را ببینند. یک تجربه کاربری خوب نیز برای خوانندگان مهم است و می تواند بر ترافیک کلی و نرخ تعامل تأثیر بگذارد.

انواع سئوی موجود در این دسته به موارد زیر مربوط می شود:

  • سرعت سایت
  • سازگاری با موبایل
  • نمایه سازی
  • قابلیت خزیدن
  • معماری سایت
  • داده های ساخت یافته
  • امنیت

یک راه آسان برای بررسی وضعیت سئوی فنی خود استفاده از ابزار حسابرسی SEO الکسا است . وارد سایت خود شوید تا گزارشی از وضعیت چندین عنصر فنی به همراه دستورالعمل هایی برای نحوه حل مشکلات در صورت وجود دریافت کنید.

انواع فنی سئو

با استفاده از تکنیک های اثبات شده، عملکرد جستجوی خود را افزایش دهید. کتاب الکترونیکی رایگان ما را دانلود کنید تکنیک های سئو کلاه سفید: این درباره بازی گوگل نیست.

سئوی خارج از سایت

تکنیک های سئو خارج از صفحه به تقویت نفوذ و رابطه وب سایت شما با وب سایت های دیگر کمک می کند.

این شامل استراتژی هایی برای ایجاد شهرت و اعتبار یک وب سایت است. این عوامل به موتورهای جستجو کمک می کند تا ببینند یک وب سایت یک نتیجه جستجوی ایده آل است زیرا از یک منبع معتبر، قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

بیشتر سئوی خارج از سایت به بک لینک های با کیفیت بالا مربوط می شود. حجم زیادی از لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر و مرتبط به سایت شما اشاره می‌کنند به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که سایت شما ارزشمند و معتبر است.. شما می توانید این سیگنال های اعتماد را از طریق انواع تاکتیک های لینک سازی و ارسال مهمان به دست آورید.

برای ایجاد یک پلن لینک بیلدینگ، از جستجوگر بک لینک رقیب الکسا استفاده کنید . حداکثر 10 URL از سایت های رقیب را وارد کنید و گزارشی را دریافت کنید که همه لینک ها به رقبای شما اشاره دارند. از این تجزیه و تحلیل رقابتی برای به دست آوردن ایده هایی در مورد نحوه ایجاد پیوند به سایت های مشابه استفاده کنید.

بک لینک سئو خارج از سایت

برای ایجاد یک طرح پست مهمان، از ابزار همپوشانی مخاطب الکسا استفاده کنید . وارد وب سایت خود یا سایتی شوید که مخاطبی دارد که می خواهید جذب کنید و نقشه سایت های دیگری را دریافت کنید که مخاطبان مشابهی دارند. این گزارش از استراتژی‌های توسعه وبلاگ نویسی مهمان پشتیبانی می‌کند، زیرا فهرست بلندبالایی از سایت‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که فرصت‌های خوبی برای به دست آوردن لینک و دستیابی به مخاطبان هدف شما هستند.

همپوشانی مخاطبان انواع ابزارهای سئو

همچنین می توانید از اطلاعاتی که با جستجوگر بک لینک کشف کرده اید برای یافتن فرصت های وبلاگ نویسی مهمان استفاده کنید . به دنبال سایت هایی بگردید که رقبای شما پست مهمان ارسال کرده اند و سعی کنید همین کار را برای برند شما انجام دهید.

از هر 3 نوع سئو برای بهبود استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید

برای ایجاد یک برنامه سئو که منجر به نتایج واقعی می شود، نمی توانید فقط بر یک گروه از عوامل رتبه بندی تمرکز کنید. شما باید از انواع مختلف سئو به همراه یکدیگر استفاده کنید تا به سایت خود بهترین شانس را برای نمایش در جستجو بدهید.

بنابراین همانطور که استراتژی سئوی خود را تنظیم می کنید، از ابزارهایی استفاده کنید که هر سه جنبه سئو را برآورده می کند. طرح پیشرفته الکسا شامل چندین نوع ابزار سئو است که می تواند به شما در شکل گیری استراتژی کمک کند. خودتان آن را امتحان کنید. برای استفاده آزمایشی رایگان از طرح پیشرفته الکسا ثبت نام کنید تا به ابزارهایی که برای بهبود سئو داخلی، خارج از صفحه و سئوی فنی خود نیاز دارید دسترسی داشته باشید و یک طرح بهینه سازی جامع ایجاد کنید.

  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی