آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۵۴ ق.ظ

سئو پیچیده است. می‌توانید همه‌چیز بروید و سعی کنید الگوریتم‌های جستجو را برای نتایج سریع بازی کنید، یا می‌توانید مناطق خاکستری را هدف بگیرید که در اطراف مرزهای اخلاقیات بهترین شیوه‌ها قرار دارند. روش جایگزین این است که زمان زیادی را صرف بهینه سازی محتوای خود کنید و صبورانه منتظر نتایج باشید. در این مقاله، مفاهیم سئو کلاه سفید، خاکستری و سیاه را تجزیه می کنیم. ما در مورد تکنیک های سئو فردی برای هر دسته و اینکه چه چیزی آنها را به ایده های خوب یا بد تبدیل می کند، بحث خواهیم کرد. بیایید به آن برسیم!

خوب: سئو کلاه سفید

سئو "کلاه سفید" شامل تمام اقداماتی است که شما را با موتورهای جستجو دچار مشکل نمی کند. گوگل توصیه ها و دستورالعمل های اولیه سئو را در دستورالعمل های وب مستر خود بیان می کند :

راهنمای گوگل وبمستر.

به طور کلی سئو کلاه سفید یک تلاش طولانی مدت است. شما محتوایی ایجاد می کنید که بر کلمات کلیدی خاص تمرکز می کند، آن را بهینه می کنید و آنچه رقبای شما انجام می دهند بهبود می بخشد. سئو کلاه سفید یک استراتژی پولدار شدن سریع نیست. قطعاً این یک استراتژی ماندن در بازی است که وقتی به درستی انجام شود سود سهام را به همراه دارد.

در اینجا یک مرور کلی از تکنیک های معمولی سئو کلاه سفید آورده شده است:

  • تحقیق کلمات کلیدی این شامل استفاده از ابزارهای سئو برای تعیین اینکه کاربران به دنبال کدام عبارات هستند. شما می توانید از این اطلاعات برای شکل دادن به استراتژی محتوای خود استفاده کنید.
  • تولید و بهینه سازی محتوا. اگر می خواهید کاربران شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند، باید پست ها و صفحاتی را با کلمات کلیدی مناسب ایجاد کنید. این به معنای ایجاد، انتشار و بهینه سازی محتوا در وب سایت شما است.
  • لینک بیلدینگ ارگانیک دریافت لینک به وب سایت شما می تواند مدت زیادی طول بکشد زیرا سایت های دیگر معمولاً به منابعی که شناخته شده نیستند پیوند نمی دهند. هنگامی که وب‌سایت‌های دیگر شروع به پیوند به وب‌سایت شما می‌کنند، موتورهای جستجو متوجه می‌شوند که شما محتوای باکیفیت منتشر می‌کنید.
  • بهبود تجربه کاربر این روزها، موتورهای جستجو همچنین بررسی می‌کنند که آیا سایت شما تجربه کاربری خوبی ارائه می‌دهد یا نه (این جایی است که Core Web Vitals وارد می‌شود). اگر وب سایت شما تجربه ضعیفی ارائه می دهد، این روی رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.
  • ممیزی SEO اگر وب سایت شما خطاهایی مانند کدهای HTTP ، اطلاعات متا از دست رفته یا فقدان هدر را نشان می دهد، ممکن است سایت شما رتبه خوبی نداشته باشد. ممیزی وب سایت شما برای خطاهای سئو به این معنی است که کار سخت شما شانس بیشتری برای بازدهی دارد.

سئو کلاه سفید معمولا به نتایج سریع منجر نمی شود. با این حال، پیروی از بهترین شیوه ها تضمین می کند که موتورهای جستجو وب سایت شما را جریمه نمی کنند:

 

علاوه بر این، سایت شما در برابر به روز رسانی الگوریتم موتورهای جستجو آسیب پذیرتر است. این به این دلیل است که اغلب، این به‌روزرسانی‌ها بر وصله‌سازی اکسپلویت‌ها و سایر راه‌حل‌هایی که متخصصان سئو کلاه سیاه یا خاکستری استفاده می‌کنند، تمرکز می‌کنند. در برخی موارد، اگر رقبای شما به روش‌های سایه‌تر برای به دست آوردن جایگاه در SERP ها متکی هستند، این به‌روزرسانی‌های الگوریتم می‌توانند به شما کمک کنند .

درباره سئو کلاه سفید بیشتر بیاموزید: ما راهنمای کاملی در مورد تکنیک های سئو کلاه سفید داریم تا اطمینان حاصل کنیم که تلاش شما بالاتر از حد مجاز است.

بد: سئو کلاه سیاه

سئو "کلاه سیاه" به تکنیک های رتبه بندی اشاره دارد که کاملاً برخلاف قوانین است. یک مثال واضح کپی کردن مطالب از وب سایت های دیگر و ارائه آن به عنوان متعلق به خودتان است. همانطور که انتظار دارید، موتورهای جستجو به تکنیک های کلاه سیاه نگاه نمی کنند.

اگرچه سئو یک علم دقیق نیست، اما ما می دانیم که برای بهبود موقعیت سایت خود چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید  انجام دهید. در اینجا برخی از برجسته ترین نمونه های تکنیک های سئو کلاه سیاه وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

  • پر کردن  کلمه کلیدی پر کردن یک صفحه یا پست با کلمات کلیدی کار نمی کند. اگر موتورهای جستجو ببینند که شما بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده می کنید، تصور می کنند که شما در حال تلاش برای بازی با الگوریتم هستید.
  • محتوای تکراری کپی کردن محتوا بر خلاف بهترین شیوه های سئو است. علاوه بر این، موتورهای جستجو می توانند به راحتی آن را شناسایی کنند و بر رتبه سایت شما تأثیر بگذارند.
  • طرح های پیوند و پرداخت برای پیوندها. پرداخت برای لینک ها نمونه بارز تلاش برای بازی الگوریتم های موتورهای جستجو است. همین امر در مورد هر "طرح" مانند تجارت پیوند یا افزودن بک لینک از شبکه ای از سایت های متعلق به شما صدق می کند.
  • تغییر مسیرهای فریبنده دلایل معتبر زیادی برای اجرای تغییر مسیرها وجود دارد ، مانند خطاهای HTTP. با این حال، اگر از تغییر مسیرها برای قیف کردن ترافیک به وب‌سایت دیگری که مالک آن هستید استفاده می‌کنید، می‌توانید با موتورهای جستجو دچار مشکل شوید.

مشکل بزرگ سئو کلاه سیاه این است که برخلاف دستورالعمل ها عمل می کند و بازدیدکنندگان را فریب می دهد. با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه، روی به دست آوردن سریع نتایج مثبت سئو تمرکز می کنید. با این حال، این نتایج به قیمت انتشار محتوای جذاب و ارائه یک تجربه کاربری مثبت است. (و این  برای موتورهای جستجو بسیار مهم است.)

موتورهای جستجو نمی خواهند وب سایت هایی را که ارزش خوبی برای کاربران خود ارائه نمی دهند برجسته کنند. اگر گوگل یا سایر موتورهای جستجو مشکوک باشند که در تلاش برای زیر پا گذاشتن قوانین برای بهبود رتبه بندی خود هستید، می توانند جریمه هایی را صادر کنند . این جریمه ها می تواند شامل کاهش رتبه یا حذف کامل وب سایت شما از فهرست باشد. به دست آوردن مجدد اعتماد از دست رفته زمانی که این اتفاق می افتد، می تواند سخت (گاهی غیرممکن) باشد. هم از موتورهای جستجو و هم از کاربران شما.

درباره سئو کلاه سیاه بیشتر بدانید: می توانید راهنمای کامل ما در مورد تکنیک های سئو کلاه سیاه را بخوانید تا دقیقاً بدانید که چه کارهایی  را با وب سایت خود انجام ندهید.

سئوی زشت: کلاه خاکستری

درک مفاهیم سئو کلاه سفید و سیاه نسبتا آسان است. با این حال، سئو کلاه خاکستری کمی پیچیده تر است. تکنیک‌های «خاکستری» سئو کاملاً قوانین موتورهای جستجو را زیر پا نمی‌گذارند، اما مطمئناً آنها را نادیده می‌گیرند.

به طور معمول، سئوی کلاه خاکستری بر تکنیک‌هایی تمرکز می‌کند که از خلأهای موجود در دستورالعمل‌ها سوء استفاده می‌کنند. یک مثال عالی شامل محتوای "چرخش" است . به این معنی است که مقالات موجود را بردارید و آنها را مجدداً بنویسید تا در نهایت با یک نسخه تکراری مواجه نشوید.

کپی کردن محتوا یک تکنیک کلاه سیاه است. با این حال، "چرخش" در یک منطقه خاکستری قرار می گیرد. هرچند این فقط یک مثال است.

در اینجا سایر تکنیک های محبوب کلاه خاکستری آورده شده است:

  • خرید دامنه های منقضی شده این روش شامل خرید دامنه های منقضی شده (با اعتبار بالا ) برای احیای محتوای قدیمی، استفاده از آنها برای پیوند دادن به وب سایت دیگر، یا استفاده از تغییر مسیر 301 برای انتقال آب پیوند به دامنه دیگری است.
  • پیوندهای تجاری مبادلات پیوند ممکن است شامل پول نباشد، اما تحت طرح‌بندی پیوند قرار می‌گیرند. گوگل و سایر موتورها برای لینک ها ارزش قائل هستند زیرا آنها رای اعتماد بین سایت ها هستند، اما پرداخت هزینه برای آنها بدون افشای خرید آنها به عنوان یک چیز بد تلقی می شود. اثبات معاملات لینک می تواند سخت باشد و باعث می شود که در یک منطقه خاکستری قرار بگیرد.
  • پرداخت برای نظرات مثبت موتورهای جستجو برای سئوی محلی به گواهینامه ها اهمیت زیادی می دهند . پرداخت برای بررسی ممکن است به افزایش رتبه محلی شما کمک کند. با این حال، رتبه‌بندی‌های جعلی هم برای موتورهای جستجو و هم برای خوانندگان آسان است.
  • استفاده از چندین اکانت رسانه های اجتماعی شما می‌توانید تعداد زیادی حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف را برای پیوند دادن به وب‌سایت خود ایجاد کرده و از آنها استفاده کنید، و به موتورهای جستجو سیگنال‌های مثبت می‌دهید (مخصوصاً Bing که آن را برای رتبه‌بندی در نظر می‌گیرد) – با این حال، این عمل دستورالعمل‌های SEO را زیر سوال می‌برد، زیرا این پیوندها باید به صورت ارگانیک از طریق به دست آیند. نامزدی.

اگرچه سئو کلاه خاکستری از نظر فنی هیچ قانونی را زیر پا نمی گذارد، اما شامل موتورهای جستجوی بازی می شود. از آنجایی که شما به طور مصنوعی رتبه بندی می کنید، این می تواند به این معنی باشد که ارزش کافی برای خوانندگان خود ارائه نمی کنید.

در حالت ایده آل، تمام تمرکز شما باید روی سئو کلاه سفید باشد. با این حال، اگر بتوانید راهی هوشمندانه برای ارتقای رتبه سایت خود بدون نقض قوانین یا فریب کاربران پیدا کنید، در مورد استفاده یا عدم استفاده از آن آزاد هستید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که تاکتیک های کلاه خاکستری را می توان به عنوان کلاه سیاه به میل هر موتور جستجو طبقه بندی کرد. این بدان معناست که اگر از هر یک از این موارد استفاده می کنید، ممکن است در آینده جریمه شوید، حتی اگر در حال حاضر هیچ قانونی را زیر پا نگذارید.

درباره سئو کلاه خاکستری بیشتر بدانید: می توانید راهنمای کامل ما در مورد تکنیک های سئو کلاه خاکستری را بخوانید تا در مورد منطقه بین روش های سیاه و سفید بیشتر بدانید.

سوالات متداول در مورد تکنیک های سئو

برای تعیین روش های سئو قابل قبول نیاز به تحقیقات زیادی است. اگر هنوز در مورد تکنیک های سئو سوالی دارید، این بخش به آنها پاسخ خواهد داد.

چه کسی تعیین می کند که سئو کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه چیست؟

اگر با اخبار و راهنماهای سئو همراه باشید، باید ایده خوبی از بهترین شیوه ها داشته باشید. موتورهای جستجو نیز به طور مرتب دستورالعمل هایی را منتشر می کنند که به صاحبان وب سایت می گویند چگونه وب سایت های خود را بهینه کنند و چه کارهایی را نباید  انجام دهند.

سند راهنمای Google Webmaster یک مثال فوق العاده است. اگر دستورالعمل‌ها را بخوانید، دقیقاً متوجه می‌شوید که گوگل (و اکثر موتورهای جستجوی دیگر) با چه روش‌هایی مخالف هستند.

آیا تکنیک های سئو کلاه سفید می تواند به کلاه سیاه تبدیل شود؟

تفاوت واضحی بین تکنیک های سئو کلاه سفید و سیاه وجود دارد. سئو کلاه سیاه شامل شکستن قوانین جستجو یا الگوریتم های بازی برای بهبود رتبه شما است.

در برخی موارد، به روز رسانی الگوریتم های جستجو می تواند برخی از انواع بهینه سازی را منع کند. یکی از نمونه‌ها به‌روزرسانی «پاندا» در سال 2011 به Google است. پس از پاندا، موتور جستجو شروع به جریمه کردن محتوای تکراری و پر کردن کلمات کلیدی کرد. با این حال، هر دو تمرین قبلاً کلاه سیاه در نظر گرفته می شدند.

آیا همیشه باید از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده کنم؟

هیچ سناریویی وجود ندارد که بتوانیم استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه را توصیه کنیم. این نوع استراتژی سئو به وضوح مغایر با دستورالعمل های موتورهای جستجو است. این بدان معنی است که وب سایت شما بسته به شدت مورد می تواند جریمه یا حذف شود.

مورد استفاده از تکنیک های کلاه خاکستری بسیار بیشتر خاکستری است. بسته به روش، ممکن است در مرز شکستن قوانین باشد. به طور کلی، توصیه می کنیم تا جایی که می توانید مطمئن باشید که هرگز جریمه نمی شوند، از سئو کلاه سفید استفاده کنید.

اگر با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه/کلاه خاکستری گرفتار شوم چه اتفاقی می افتد؟

سئو کلاه سیاه نام خود را به این دلیل گرفته است که تکنیک های آن دستورالعمل های موتور جستجو را نقض می کند. موتورهای جستجو اغلب وب سایت هایی را که از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند را با رتبه های پایین تر مجازات می کنند. بسته به شدت مورد، وب سایت شما نیز ممکن است از فهرست حذف شود.

معمولاً با تکنیک های سئو کلاه خاکستری نباید نگران جریمه ها باشید. حداقل زمانی که آنها را اجرا می کنید. همانطور که در بالا گفتیم، این می تواند تغییر کند (و در گذشته نیز تغییر کرده است) و باعث از دست دادن رتبه بندی، اعتبار دامنه و موقعیت های شما در SERP شود.

با این حال، تصور کنید که از روش‌هایی استفاده می‌کنید که می‌توانند فعالانه بازدیدکنندگان را فریب دهند. در این صورت، شما در ناحیه کلاه سیاه خوب هستید و احتمالاً جریمه خواهید شد.

چگونه بفهمم که از تکنیک های کلاه سیاه/کلاه خاکستری در سایت خود استفاده می کنم؟

به طور کلی، اگر برای لینک ها یا محتوای تکراری هزینه می کنید، در دسته سئو کلاه سیاه قرار می گیرید.

با این حال، تشخیص اینکه آیا به طور تصادفی از پر کردن کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده می کنید، ممکن است سخت باشد. طبق تجربه ما، تا زمانی که مقالاتی می نویسید که طبیعی به نظر می رسند و به بازدیدکنندگان کمک می کنند، استفاده صحیح از کلمات کلیدی نباید نگران کننده باشد.

با استفاده از وردپرس، می توانید برای برجسته کردن استفاده از کلمه کلیدی خود به افزونه های SEO اعتماد کنید. به عنوان مثال، Yoast SEO به شما اشاره می کند که آیا از کلمات کلیدی استفاده نمی کنید یا بیش از حد استفاده می کنید:

گزارش چگالی کلمه کلیدی در Yoast

دانستن اینکه آیا از تکنیک های سئو کلاه خاکستری استفاده می کنید یا نه، می تواند کمی مشکل تر باشد. شناسایی این تکنیک ها مستلزم درک جامع سئو کلاه سفید و سیاه است. بنابراین، توصیه می کنیم هر دو موضوع را با راهنمای مفید SEO وردپرس مطالعه کنید.

نتیجه

راه های زیادی برای بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو وجود دارد. با این حال، بیشتر تلاش‌های سئو فورا نتیجه نمی‌دهند. با گذشت زمان شروع به دیدن نتایج مثبت می کنید. اگر با پیشرفت های سئو همگام باشید ، وب سایت شما شاهد یک جریان ترافیک ثابت خواهد بود.

سئوی کلاه سفید بر بهترین شیوه ها تمرکز می کند تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورد. با سئو کلاه سیاه، رتبه‌بندی وب‌سایت خود را برای دستیابی سریع‌تر به دست می‌آورید. از سوی دیگر، تکنیک‌های کلاه خاکستری اغلب با زیر پا گذاشتن قوانین پیش می‌روند. اگر از ما بپرسید، سئو کلاه سفید قطعا راه حلی است.

  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی