آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۵۵ ق.ظ

به طور کلی، سئو هر فعالیتی است که به شما کمک می کند رتبه خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و سایرین بهبود بخشد. با 3.9 میلیارد کاربر اینترنت و بیش از 3.3 میلیارد جستجو در روز، کسب رتبه خوب آسان نیست. و دقیقاً به همین دلیل است که تکنیک های سئو برای مشاغل بسیار مهم است.

 

10 اشتباه سئوی محدود کننده کسب و کار

دانلود منبع رایگان – 10 اشتباه سئوی محدود کننده کسب و کار

اشتباهات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) که باید از آنها اجتناب کرد و به جای آن چه باید کرد. مهندسان گوگل گفته اند حداقل 200 "سیگنال رتبه بندی" وجود دارد که بر این موضوع تاثیر می گذارد که آیا می توانید در جستجوهایی که کسب و کار جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید یا نه. برای چالش برانگیزتر کردن سئو، بسیاری از آنها به طور مکرر در به روز رسانی الگوریتم گوگل تغییر می کنند. بنابراین، دانستن اینکه چه چیزی در سئو مهم است و چه چیزی مهم نیست، می تواند واقعا سخت باشد.

به 10 اشتباه سئو محدود کننده کسب و کار دسترسی پیدا کنید

 

یک استراتژی سئو خوب برای اکثر مشاغل کاملاً حیاتی است. این حتی برای مشاغل محلی که لزوماً خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه نمی کنند نیز صادق است. طبق یک مطالعه، جستجوهای محلی 35٪ از کل جستجوها را تشکیل می دهند. عملکردهای جستجوی محلی مانند "نزدیک من" گوگل در طول سال ها افزایش چشمگیری داشته است.

Google Trends

موتورهای جستجو همیشه الگوریتم های جستجوی خود را تغییر می دهند و ارزشی را که به جنبه های خاصی از وب سایت شما می دهند تغییر می دهند. این یک لایه پیچیدگی اضافی را به کار چالش برانگیزی که مدیران سئو با آن روبرو هستند اضافه می کند.

به همین دلیل است که ما این راهنما را گردآوری کرده‌ایم که شامل تاکتیک‌های مؤثر سئو و بهترین روش‌ها برای سال 2018 می‌شود. با تمرکز تلاش‌های سئوی خود بر روی این موارد، وب‌سایت شما می‌تواند رقابتی باقی بماند و رتبه قوی‌ای را حفظ کند. پس بیایید درست به آن بپردازیم.

1. تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید

یکی از موثرترین تاکتیک‌های سئو که می‌تواند به رتبه‌بندی شما کمک کند، تحقیق و تحلیل گسترده رقبا است. اولین قدم این است که رقبای کلیدی خود را با توجه به صنعت، جغرافیا، کلمات کلیدی یا هر عامل مرتبط دیگر شناسایی کنید.

تجزیه و تحلیل کامل به شما کمک می کند تا مناطقی را که رقیب شما در آن موفق است کشف کنید و احتمالاً نقاط ضعفی را که می توانید از آنها بهره مند شوید کشف کنید.

هر تحلیل رقیب که انجام می دهید باید شامل این فعالیت های اولیه باشد:

 

 

  • تجزیه و تحلیل لینک سازی : یکی دیگر از عوامل کلیدی سئو، لینک سازی برای بهبود رتبه بندی SERP سایت بسیار مهم است. به دنبال مبدأ، اعداد و متنی که برای کمک به تعیین عملکرد رقابت شما در این جبهه استفاده می کنند، بگردید. ممکن است ارزش آن را داشته باشد که با آن سایت ها تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند به سایت شما نیز بک لینک ارائه دهند.

 

  • تجزیه و تحلیل محتوا : نگاهی به محتوای سایت های رقبای خود بیندازید. هر چند وقت یک بار محتوای جدید ارسال می کنند؟ طول پست های وبلاگ آنها چقدر است؟ ساختار محتوای آنها چگونه است؟ اگر رقیب شما در رتبه‌بندی جستجو بهتر عمل می‌کند، شاید ارزش تقلید از روش‌هایی را داشته باشد که با ارزش‌تر به نظر می‌رسند.

 

من قویاً توصیه می کنم از ابزارهای تخصصی موجود برای انجام تجزیه و تحلیل رقبا استفاده کنید. ابزارهایی مانند SEMrush، Ahrefs یا SpyFu به کارهای خسته کننده مورد نیاز در بهینه سازی سایت شما برای جستجو کمک می کنند.

2. بک لینک های خود را تجزیه و تحلیل کنید

در حالی که بک لینک ها بخش ارزشمندی از یک استراتژی خوب سئو هستند، همه بک لینک ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. برخی به طور طبیعی تمایل به عملکرد بهتر از دیگران دارند، بنابراین نظارت بر عملکرد آنها بسیار مهم است. این به شما کمک می‌کند تا از انواع بک لینک‌هایی که بیشترین ارزش را دارند، استفاده نکنید. یا درک کنید که کدام سایت‌ها تمایل به جذب بالاترین کیفیت ترافیک دارند.

ممکن است بخواهید برخی از پیوندها را حذف کنید یا به طور یکجانبه آنها را رد کنید، اگر ارزشی ایجاد نمی کنند یا رتبه بندی جستجوی شما را جریمه می کنند. ابزارهایی مانند Majestic ، Ahrefs ، یا Moz Open Site Explorer می توانند به شما کمک کنند تا تجزیه و تحلیل بک لینک کامل وب سایت خود را انجام دهید.

3. بهینه سازی برای موبایل

بازار جستجوی موبایل به سرعت در حال رشد بوده است و ما همیشه پیش‌بینی می‌کردیم که موبایل ممکن است در نهایت تأثیرگذارتر از رایانه‌های رومیزی شود. در سال 2017 موبایل‌ها بالاخره پیشتاز شدند و اکنون بیش از نیمی از کل ترافیک وب در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند.

استانداردهای مختلفی برای توسعه موبایل وجود دارد - از سایت‌های تلفن همراه بی‌حجم (و اکنون عمدتاً از بین رفته) گرفته تا « طراحی واکنش‌گرا» بسیار مدرن‌تر، از نظر فنی و بصری زیباتر .

طراحی تعاملی

با این حال، فقط خوب به نظر رسیدن کافی نیست. سایت ها همچنین باید سریع بارگذاری شوند وگرنه بازدیدکنندگان شما ناامید می شوند و می روند. با در نظر گرفتن این اهداف عملکرد، گوگل، همراه با تعدادی از شرکت های فناوری دیگر، AMP را معرفی کرد - یک پروژه منبع باز برای ارائه صفحات موبایل شتاب دهنده.

گوگل با استفاده از یک فرم حذف شده از HTML ادعا می کند که صفحات بهینه سازی شده AMP تا 85 درصد سریعتر بارگذاری می شوند . بنابراین، اگر هنوز صفحات وب خود را برای موبایل بهینه نکرده اید، اکنون زمان اقدام فرا رسیده است.

4. از HTTP امن استفاده کنید

حرکت به پروتکل انتقال ابرمتن امن (HTTPS) برای رمزگذاری، چندین مزیت دارد:

 

  • امنیت و حریم خصوصی : با ایمن کردن ارتباط بین کاربران و سرورهای شما، احتمال تداخل یا آسیب توسط اشخاص ثالث به شدت کاهش می یابد. این منجر به سطح اعتماد بیشتری هم از سوی کاربران شما و هم از مرورگرهای وب می شود - که اکنون بسیاری از آنها هشدارهایی را هنگام رفتن کاربران به سایت های غیر HTTPS نشان می دهند.

 

  • رتبه‌بندی بهبودیافته : به‌دلیل افزایش اعتماد شما، اکثر سایت‌هایی که به HTTPS تغییر می‌دهند، می‌توانند انتظار داشته باشند که در رتبه‌بندی جستجوی خود افزایش کمی داشته باشند. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که تعداد ارجاع‌ها و ترافیک بیشتری را در طول زمان مشاهده کنید، زیرا گوگل احتمالاً سایت‌های امن را در نتایج جستجو توصیه می‌کند.

 

از اواسط سال 2017، حدود 31 درصد از دامنه های وب انتقال به HTTPS را تکمیل کرده اند. این تعداد فقط از اینجا افزایش می یابد زیرا پروتکل های ارتباطی ایمن به طور فزاینده ای در سرتاسر وب عادی می شوند.

بلافاصله پس از تغییر به HTTPS، می توانید انتظار کاهش رتبه وب سایت و عملکرد نتایج جستجو را داشته باشید. این به دلیل تغییری است که در URL اصلی خود ایجاد می کنید. با این حال، این نزول کوتاه مدت خواهد بود و باید در کوتاه مدت شاهد بهبود یا حتی بهبود رتبه خود باشید.

5. بهینه سازی سرعت صفحه

با افزایش سرعت اینترنت، انتظارات از عملکرد وب سایت از کاربران اصلی نیز افزایش یافته است. طبق مطالعه ای که توسط Adobe انجام شده است، تقریباً 40 درصد از کاربران یک وب سایت را در صورتی که بارگذاری بیش از حد طول بکشد ، ترک می کنند.

خوشبختانه کارهای زیادی می توانید برای کمک به افزایش زمان بارگذاری انجام دهید ، که بیشتر آنها به راحتی قابل پیاده سازی هستند. از فشرده سازی بالا برای تصاویر استفاده کنید تا زمان بارگذاری شما به میزان قابل توجهی کاهش یابد. شما حتی می توانید از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای کمک به کاربران جهانی برای دسترسی به محتوای شما بدون نیاز به پینگ سرور داخلی خود استفاده کنید.

6. برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید

به عنوان بخشی از تلاش شما برای بهینه سازی برای دستگاه های تلفن همراه، ادغام عملکرد جستجوی صوتی بهتر ایده خوبی است. هدف نهایی تمرکز بر جستجوی صوتی این است که به عنوان منبعی برای " قطعه ویژه " در نظر گرفته شود - زیرا دستیار گوگل، سیری و الکسا اطلاعات را از این منابع می خوانند و اغلب منبع را نیز ذکر می کنند.

7. از داده های ساخت یافته استفاده کنید

خزنده های وب سایت در طول سال ها بسیار پیشرفته تر و توانمندتر شده اند. با این حال، گاهی اوقات آنچه برای یک کاربر انسانی آشکار است برای یک ماشین کاملاً مبهم است. نتیجه این است که گاهی اوقات، خزنده‌های سایت ممکن است هنگام نمایه‌سازی سایت شما خطا داشته باشند یا داده‌ها را حذف کنند. راه حل، البته، استفاده از داده های ساخت یافته است .

استفاده از داده های ساخت یافته چیزی نیست جز قالب بندی کد وب سایت شما در یک طرح بندی یکنواخت. هنگامی که خزنده های موتورهای جستجو سایت شما را ایندکس می کنند، می توانند حجم بیشتری از داده ها را از آنجایی که در قالب "مورد انتظار" تنظیم شده است، دریافت کنند.

جستجوی گوگل

برای کمک به مدیران وب سایت ها در بهینه سازی داده های خود، موتورهای جستجو Schema.org منبع باز را ایجاد کرده اند . این همه قوانین و استانداردهای کد را دارد تا به ساختار سایت شما کمک کند و آن را "خزنده پسندتر" کند.

برخی از بهترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل سئو

اکنون که کارهایی را که باید انجام دهید پوشش دادیم، اجازه دهید کمی در مورد اینکه چگونه می‌توانید آن را انجام دهید، صحبت کنیم. در اینجا چند ابزار وجود دارد که می تواند تلاش های سئوی شما را در جهت درست نشان دهد:

1. SEMrush

SEMrush: یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازاریابی و سئو موجود است. این مجموعه ابزارها و خدمات قابل توجهی برای ارائه یک دید گسترده و جامع از عملکرد وب سایت شما دارد.

SEMrush فراتر از ارائه راه حل های SEO است. این برنامه از تعدادی عملیات کلیدی بازاریابی مانند گزارش های استراتژی تبلیغات، رسانه های اجتماعی، ابزارهای روابط عمومی و حتی خدمات پیشنهادی و نظارت محتوا پشتیبانی می کند.

SEMrush

2. Spyfu

SpyFu : این ابزار تخصصی، فروشگاه شما برای دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد رقابت شما است. از تحقیقات دقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل بک لینک گرفته تا تجزیه و تحلیل ترافیک جستجوی ارگانیک در مقابل پولی، SpyFu شما را پوشش می دهد.

استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبای ممتاز یک راه عالی برای جلوگیری از زمان و کارهای سختی است که برای تحقیق در مورد رقبای شما انجام می شود - برای شناسایی فرصت ها و نقاط ضعفی که می توانید از آنها سوء استفاده کنید.

3. Pro Rank Tracker

مسیر رتبه‌بندی حرفه‌ای : دانستن جایگاه شما در رتبه‌بندی جستجو برای کمک به شما برای برنامه‌ریزی مؤثر تلاش‌های سئو بسیار مهم است. Pro Rank Tracker نه تنها به شما کمک می کند تا رتبه بندی جهانی خود را پیگیری کنید، بلکه رتبه بندی جستجوی محلی و تلفن همراه خود را نیز دنبال کنید.

این می تواند برای تجزیه و تحلیل اثربخشی تلاش های SEO شما واقعا مفید باشد. همچنین می توانید ببینید کجا اشتباه می کنید و چه کاری می توانید برای بهبود عملکرد جستجوی خود انجام دهید.

حتی می‌توانید رتبه‌بندی خود را در مناطق مختلف جغرافیایی از رتبه‌بندی‌های منطقه‌ای، درست تا یک شهر جداگانه دنبال کنید. این فوق العاده برای مشاغل محلی مفید است که فقط می خواهند بر SEO برای منطقه محلی خود تمرکز کنند.

ردیاب رتبه حرفه ای

4. احرف

Ahrefs : دارای مجموعه بزرگی از ابزارها است که به پر کردن شکاف در مجموعه ابزار سئو فعلی شما کمک می کند. متخصص در تجزیه و تحلیل رقبا و تحقیق کلمات کلیدی، Ahrefs همچنین به شما در تحقیقات محتوای لینک سازی کمک می کند. این می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید چه چیزی ترند است و چگونه کلمات کلیدی با عملکرد بالا را با موفقیت در محتوای خود ادغام کنید.

اهرفس

5. ابزار تست داده های ساخت یافته گوگل

ابزار تست داده های ساختاریافته گوگل : بهبود ساختار داده سایت شما احتمالاً فرآیندی زمان بر است. به خصوص اگر سایت بزرگی دارید که سال‌ها در اطراف آن وجود داشته است و افراد زیادی روی آن کار می‌کنند.

این ابزار رایگان می تواند به شما در تجزیه و تحلیل سریع کدهای سایت و شناسایی خطاها یا نقاط نگرانی کمک کند. داشتن یک ساختار داده یکنواخت و شهودی در بک‌اند شما به خزنده‌های سایت کمک می‌کند تا به راحتی سایت شما را پیمایش و فهرست‌بندی کنند.

ابزار تست داده های گوگل

افکار نهایی

اکنون که در مورد بهترین تاکتیک ها و ابزارهای سئو اطلاعاتی دارید، روی ایجاد یک استراتژی سئو بلند مدت قوی کار کنید. و قبل از اینکه ماشه یک استراتژی جدید سئو را انتخاب کنید، به این چک لیست جامع ممیزی سئو نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید هیچ چیز مهمی را از دست ندهید.

شین بارکر مشاور بازاریابی دیجیتال به مدت 15 سال با تاکید بر اینفلوئنسر مارکتینگ در 5 سال گذشته است. او در قیف های فروش، ترافیک هدفمند و تبدیل وب سایت تخصص دارد. او با شرکت های Fortune 500، اینفلوئنسرهای محصولات دیجیتال و تعدادی از افراد مشهور A-List مشورت کرده است. می توانید او را در توییتر دنبال کنید یا در لینکدین وصل شوید .

  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی