آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۵۸ ق.ظ

اگر کنجکاو هستید، متداول‌ترین روش‌های سئو کلاه سیاه که امروزه برای دستکاری گوگل استفاده می‌شود این است که به خواندن ادامه دهید، من قصد دارم آنها را در این مقاله فاش کنم در دنیای سئو، ما باید سیاست‌های روشنی را دنبال کنیم. قوانین برای ارائه یک محیط مفید، مرتبط و ایمن و برای اطمینان از کیفیت تجربه کاربر ایجاد شده است. کسب رتبه بالا مستلزم همگام شدن با روندهای فعلی و در حال تغییر سئو و تنظیم مداوم رویکرد خود برای مطابقت با هر به روز رسانی الگوریتم جدید است. از طرف دیگر، افرادی (اسپمرها) هستند که سعی می کنند موتورهای جستجو را پیشی بگیرند و ترافیک ارگانیک را بدون رعایت هیچ قانونی به وب سایت خود بیاورند، اما در عوض آنها را زیر پا بگذارند.

این قسمت تاریک سئو است.

8 تکنیک خطرناک سئو کلاه سیاه

1. لینک های پولی

مت کاتز آن را به وضوح توضیح می دهد:

در اکثر مواقع همه چیز به طرز باورنکردنی روشن است: مردم برای پیوندهایی که بر اساس رتبه صفحه هستند پول می پردازند، رتبه صفحه را جریان می دهند، و سعی می کنند رتبه های بالایی کسب کنند.

او همچنین اضافه می کند که:

نود و نه درصد مواقع کاملاً واضح است که اینها پیوندهایی هستند که خرید و پرداخت و فروخته می شوند و همه چیزهایی از این دست.

در این ویدیو، مت 4 روشی را که گوگل لینک های پولی را ارزیابی می کند توضیح می دهد :

خرید لینک برای سئو مزایای غیرقابل انکاری برای خریدار دارد. اول از همه، آسان است. پس از انجام تراکنش، دیگر نیازی به زحمت با کیفیت محتوا نیست. ثانیاً، متن لنگر، یک فاکتور قوی رتبه بندی گوگل، نیز با توجه به ترجیحات مشتری انتخاب می شود. این دو دلیل برای دستکاری موثر در رتبه بندی موتورهای جستجو کافی است، به همین دلیل است که این تکنیک سئو به عنوان یک کلاه سیاه جدی طبقه بندی می شود.

masa_your_seo_performance_start_14_days_free_trial_leaderboard_728

 

2. نظرات اسپم

آیا تا به حال شاهد وضعیتی بوده اید که یک نظر تازه ارسال شده در وب سایت شما با پیام بی ارزش و لینک تبلیغاتی غیر مرتبط، یک ... هرزنامه باشد؟

نظرات اسپم

دقیقاً، اینها اقداماتی است که ما به آنها اشاره می کنیم.

نظرات اسپم برای ایجاد بک لینک رایگان در نظر گرفته شده است. لینک‌هایی که از این طریق به دست می‌آیند 100% "nofollow" هستند و بدون آب سئو هستند، که این تکنیک را به اتلاف وقت واقعی تبدیل می‌کند.
با این وجود، در حال حاضر یکی از محبوب ترین روش های کلاه سیاه است. علاوه بر این، این کار همیشه به صورت دستی انجام نمی شود، حتی ابزارهای مختلفی برای پخش خودکار نظرات هرزنامه در سراسر وب وجود دارد.

اگر وبلاگ شما برای نظر دادن باز است بدون اینکه کسی کیفیت آن را کنترل کند، دیر یا زود نظرات اسپم دریافت خواهید کرد که تأثیر منفی بر روی کاربران می گذارد و کیفیت تجربه کاربری آنها را پایین می آورد. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه کامنت های اسپم باعث ناراحتی خوانندگان شما شوند و آنها را از گذاشتن هر گونه نظر ارزشمند منصرف کنند، از آن جلوگیری کنید.

به یاد داشته باشید، نظرات هرزنامه نیز با نادیده گرفته شدن و غیرحرفه ای به نظر رسیدن وبلاگ شما به آن آسیب می رساند. به همین دلیل است که باید منتظر بمانید و پس از فیلتر کردن هرزنامه ها با استفاده از پلاگین های مسدود کننده، نظرات را تأیید کنید.

3. محتوای تکراری

همانطور که از نام آن پیداست، محتوای تکراری به شیوه شناخته شده ایجاد محتوا "کپی و چسباندن" در دامنه ها اشاره دارد و به این معنی است که بلوک های محتوای کپی شده از منابع مختلف دقیقاً با یکدیگر مطابقت دارند یا بسیار شبیه به هم هستند. موتورهای جستجو محتوای منحصر به فرد را ترجیح می دهند، به همین دلیل است که محتوای تکراری عمدا در دامنه های مختلف به عنوان یکی از بدترین تکنیک های کلاه سیاه تلقی می شود. هنگامی که نتایج مشابهی در لیست گوگل یافت می شود، نشانه واضحی از دستکاری رتبه بندی موتورهای جستجو است و معمولاً منجر به تجربه کاربری ضعیف می شود.

محتوای تکراری نه تنها به دامنه های مختلف بلکه به یک دامنه نیز مربوط می شود. با این حال، مورد دوم چندان جدی نیست زیرا معمولاً نشانه عدم آگاهی یا غفلت است. بنابراین، اجرای یک برچسب متعارف برای نشان دادن نسخه اصلی مقاله شما بسیار مهم است. به این ترتیب، کپی های دیگر را برای Googlebots نامرئی می کنید.

4. نخ ریسی مقاله

چرخش مقاله تکنیکی شبیه به موضوع محتوای تکراری (بالا) است و به طور مداوم محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این سرقت ادبی سطح بعدی است و شامل استفاده از نرم‌افزار ویژه‌ای است که منبع کپی شده را می‌گیرد و آن را برای استفاده بعدی به عنوان یک پست «جدید» و «محصول» بازنویسی می‌کند. اصلاح به طور موثر خطر شناسایی توسط هر ابزار سرقت ادبی را کاهش می دهد.

5. پنهان کاری

چه اتفاقی می‌افتد هنگامی که عبارت “cloaking” را در نوار جستجوی گوگل وارد می‌کنید؟ یک نتیجه Google Knowledge به شما داده می شود که ابتدا "پوشش" را به عنوان یک تکنیک موتور جستجو توضیح می دهد که محتوای یا URL کاملاً متفاوتی را نسبت به عنکبوت موتور جستجو به کاربر ارائه می دهد.
در واقع این روش سئو فریبنده تلقی می شود زیرا موتورهای جستجو را فریب می دهد تا رتبه های مورد نظر را برای کلمات کلیدی هدف به دست آورند. علاوه بر این، نقض دستورالعمل‌های گوگل وبمستر است، زیرا در بیشتر موارد، به افرادی با نتایج نامربوط خدمت می‌کند.

راهنمای کنسول جستجو  رایج ترین نمونه های پنهان کاری را در اختیار ما قرار می دهد: 

ارائه صفحه ای از متن HTML به موتورهای جستجو در حالی که صفحه ای از تصاویر یا فلش را به کاربران نشان می دهد.
درج متن یا کلمات کلیدی در یک صفحه تنها زمانی که عامل کاربر درخواست کننده صفحه یک موتور جستجو باشد، نه یک بازدیدکننده انسانی. 

مت کاتز این تکنیک سئو کلاه سیاه را بهتر می داند:

هنگامی که فاکتورهای منفی رتبه بندی مانند محتوای پنهان جاوا اسکریپت، لنگرهای لینک خالی یا تغییر مسیرهای متا/جاوا اسکریپت توسط گوگل مشاهده شود، ممکن است با دریافت جریمه های پنهان کاری انجام شود که می تواند عملکرد طولانی مدت وب سایت شما را تخریب کند.

6. صفحات درگاه

به عبارت دیگر، صفحات دروازه، صفحات پرش یا صفحات پل که به طور خاص برای کلمات کلیدی هدفمند بهینه شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که برای پرس و جوهای خاص رتبه بالایی داشته باشند. این صفحات فرود ارزش بسیار کمی دارند و صرفا برای فریب موتورهای جستجو و انتقال بازدیدکننده از یک نتیجه انتخابی به مقصد نامرتبط دیگر استفاده می شوند.

7. کلید واژه پر کردن

این تکنیک معروف سئو کلاه سیاه دیگر مانند گذشته قابل اجرا نیست.
اکنون، موتورهای جستجو آنقدر باهوش هستند که با این ترفند ساده طفره می روند.

طبق تعریف، پر کردن کلمات کلیدی شامل استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یکسان در یک صفحه به منظور به حداکثر رساندن دید و ترافیک ارگانیک آن است. محتوای مملو از کلمات کلیدی طبیعی به نظر نمی رسد و به همین دلیل کاربر پسند نیست.

Grader بهینه سازی وب سایت Unamo  می تواند پر کردن کلمات کلیدی را در صفحه شما تشخیص دهد و در مورد عواقب آن به شما هشدار دهد.

اکنون آن را امتحان کنید !

8. متن نامرئی

برای قرار دادن این متن مستقیم و نامرئی به معنای پیاده سازی متن سفید، لیستی از کلمات کلیدی، در پس زمینه سفید است.

این روش کلمات کلیدی را برای بازدیدکننده کاملا نامرئی می کند، اما موتورهای جستجو همچنان می توانند آنها را شناسایی و فهرست بندی کنند.

عواقب

تمرین تکنیک های کلاه سیاه بسیار خطرناک است زیرا معمولا دیر یا زود تشخیص داده می شوند.

در نتیجه، یک وب سایت می تواند ممنوع یا جریمه شود. ممنوع شدن نادر است زیرا به معنای حذف نهایی یک وب سایت خاص از SERP است. جریمه کردن عواقب بسیار رایج تری برای پرداخت سئو منفی است و شامل کاهش رتبه وب سایت می شود.

آیا تکنیک های سئو کلاه سیاه دیگری را می شناسید که محبوبیت بیشتری پیدا کند؟

کدام تکنیک بیشتر شما را ناامید می کند؟

نظرات و ایده های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

  • احسان اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی