آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۵۹ ق.ظ

اگر یک وب سایت دارید، احتمالاً از اهمیت بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آگاه هستید . سئو عملی است برای ساختاردهی و سازماندهی وب سایت و محتوای آن برای بهترین دید ممکن در موتورهای جستجوی اصلی. برای اینکه بدانید سایت شما عملکرد خوبی دارد و در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) قرار می گیرد یا خیر، باید یک ممیزی SEO انجام دهید.

آیا نمی دانید که چگونه می توانید یک ممیزی سئو وب سایت خود را انجام دهید؟

بیایید شیرجه بزنیم!

چرا سئوی وب سایت خود را ممیزی کنید؟

ممیزی SEO یک کار جامع با چندین مرحله است که به شما کمک می کند تا نگاه دقیق تری به نحوه بهینه سازی سایت وردپرس خود داشته باشید. انجام ممیزی SEO به شما ایده خوبی در مورد اینکه آیا استراتژی سئوی شما نیاز به بازنگری دارد یا خیر می دهد. هنگامی که به عملکرد سایت خود نگاهی عمیق می اندازید، متوجه خواهید شد که چه چیزی در حال حاضر کار می کند و چه چیزی نیست. علاوه بر این، پاسخ هایی را که برای اصلاح استراتژی خود نیاز دارید، دریافت خواهید کرد.

به احتمال زیاد افرادی که وب سایت هایی مانند سایت شما را جستجو می کنند از صفحه اول رتبه بندی جستجوی گوگل عبور نمی کنند. بر اساس داده های Backlinko ، تنها 0.78٪ از افرادی که از جستجوی گوگل استفاده می کنند، در واقع روی هر چیزی که در صفحه دو ظاهر می شود کلیک می کنند. این بدان معناست که رقابت، و فشار برای قرار گرفتن در صفحه یک، فوق‌العاده بالاست. همچنین به این معنی است که سایت ها از صفحه دو به بعد در بخش ترافیک آسیب می بینند.

وقتی بتوانید مسائل مربوط به سئو را با وب سایت خود برطرف کنید، به احتمال زیاد به مرور زمان ترافیک سایت خود را افزایش می دهید و در این فرآیند مخاطبان بیشتری را به دست خواهید آورد. اگر کسب‌وکاری دارید، ممکن است در نتیجه تغییرات افزایش درآمد را مشاهده کنید. به هر حال، هدف داشتن یک وب سایت، جذب ترافیک است، درست است؟ چرا تا حد امکان موانع ورود را حذف نکنید؟

اگر آماده انجام ممیزی SEO در وب سایت وردپرس خود هستید، زمینه های مهم زیادی برای پوشش دادن وجود دارد. بیایید شروع کنیم.

یک افزونه سئو جامع وردپرس را انتخاب کنید

سئوی خوب به معنای رتبه صفحه بهتر است ، که در نهایت به معنای دیده شدن بیشتر برای وب سایت شما است. چه به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید و چه در حال بررسی عملکرد و استراتژی سئوی خود هستید، استفاده از افزونه سئو وردپرس می تواند به افزایش شانس شما برای رتبه بالاتر در SERP کمک کند. تعدادی پلاگین عالی وجود دارد که برخی از آنها شامل ابزارهای عمیقی هستند که به شما کمک می کنند سئوی خود را به درستی از بالا به پایین تنظیم کنید.

در اینجا برخی از پلاگین های دارای رتبه برتر برای SEO آورده شده است:

  • Yoast SEO ، که شامل ابزارهایی برای کمک به صاحبان سایت وردپرسی برای بهینه سازی محتوا در سراسر سایت خود است
  • رتبه سئو ریاضی ، یک ابزار سئو مبتنی بر هوش مصنوعی برای وردپرس – که با Divi ادغام می شود، به عنوان یک امتیاز اضافی
  • All in One SEO ، ابزاری است که علاوه بر امتیاز دهی و نمایش عملکرد سئو، به تنظیم کامل سئو کمک می کند تا بدانید سایت شما در کجا قرار دارد.

از آنجایی که بهینه سازی سئو برای کل وب سایت شما فرآیندی زمان بر و زمان بر است، یک افزونه قوی می تواند در صرفه جویی در زمان و هزینه شما کمک کند.

خزیدن سایت انجام دهید

آیا باید بررسی کنید که صفحات سایت شما چگونه کار می کنند؟ می‌توانید بخشی از ممیزی SEO خود را با استفاده از سرویسی که خزیدن سایت را انجام می‌دهد، مانند Ahrefs ، SEMRush یا Beam Us Up (ابزار رایگان) خودکار کنید. برای اهداف این مقاله، من از SEMRush برای اجرای ممیزی وب سایت استفاده کردم تا بتوانید ببینید که چگونه کار می کند و ابزار به دنبال چه چیزی است.

نحوه اجرای سریع حسابرسی سایت در SEMRush

آیا نمی دانید چگونه می توان یک ممیزی سایت در SEMRush انجام داد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

1. از داشبورد خود، روی Site Audit در منوی پیمایش سمت چپ کلیک کنید.

2. URL خود را در کادر جستجو وارد کنید، سپس روی Start Audit کلیک کنید.

3. یک منوی بازشو خواهید دید که از شما می‌خواهد تعداد صفحات سایتی را که می‌خواهید خزیده شوند و از چه منبعی انتخاب کنید. گزینه های خود را انتخاب کنید، سپس روی Start Site Audit کلیک کنید.

4. SEMRush یک صفحه پروژه را با نتایج حسابرسی اولیه شما که در یک ردیف صفحه گسترده فهرست شده است نمایش می دهد. برای مشاهده کامل داشبورد ممیزی سایت، روی آدرس آبی سایت کلیک کنید.

5. اکنون، می‌توانید نمای کلی حسابرسی خود را در اینجا در داشبورد ببینید. می‌توانید خطاها، هشدارها و اعلان‌ها را مشاهده کنید (که اصلاحات ضروری نیستند، اما به شدت توصیه می‌شوند). علاوه بر این، می توانید سلامت کلی سایت، صفحات خزیده شده، مشکلات برتر، قابلیت خزیدن، HTTPS، موارد حیاتی وب اصلی، عملکرد سایت، پیوند داخلی و نشانه گذاری را مشاهده کنید. از منوی بالای داشبورد ممیزی استفاده کنید تا بیشتر در جزئیات خزیدن سایت غوطه ور شوید.

می توانید به آمارهای دقیق دسترسی داشته باشید و لیستی از عملکرد سئو صفحات خود را مشاهده کنید، به علاوه مشکلاتی که باید برطرف کنید. یک ابزار سئو قوی به شما ایده ای از نحوه بهینه سازی سایت شما می دهد. همچنین به شما کمک می کند تا از تمام جنبه های سخت سئو فنی عبور کنید.

بررسی کنید تا ببینید آیا همه صفحات شما در جستجو فهرست بندی شده اند یا خیر

گاهی اوقات و به دلایل مختلف، گوگل تمام صفحات وب سایت شما را ایندکس نمی کند. اگر محتوای سایت شما در جستجو نمایش داده نشود، کاربران اینترنت نمی توانند محتوای سایت شما را پیدا کنند. در حالی که این معمولا فقط در مقیاس کوچک اتفاق می افتد، هر صفحه از دست رفته می تواند منجر به از دست رفتن قابل توجهی برای وب سایت شما شود.

آیا می خواهید بدانید که آیا صفحات شما به درستی ایندکس می شوند؟ یک پنجره مرورگر جدید باز کنید و موارد زیر را در نوار جستجو (البته با URL وب سایت خود) وارد کنید:

site:yoursiteURL.com/blog

من وارد شدم:

site:elegantthemes.com/blog

در بالای صفحه، تعداد تقریبی نتایج را می‌بینید که درست در زیر نوار جستجو نمایش داده می‌شوند. توجه کنید، در زمانی که جستجوی خود را انجام دادم، سایت Elegant Themes دارای 5570 نتیجه نمایه شده بود.

صفحات منتشر شده خود را در وردپرس جستجو کنید

برای بررسی اینکه آیا گوگل همه صفحات شما را ایندکس می کند، به داشبورد وردپرس خود بروید. همانطور که می بینید، 4711 پست منتشر شده در اینجا لیست شده است. این بدان معناست که گوگل صفحات زنده بیشتری را نسبت به آنچه که ما منتشر کرده‌ایم تشخیص می‌دهد – که چیز خوبی است. مشکل زمانی ایجاد می شود که صفحات زنده بیشتری در سایت خود دارید که گوگل بتواند پیدا کند.

برای رفع این مشکل، باید مطمئن شوید که گوگل واقعاً سایت شما را ایندکس می کند. SEMRush یک آموزش جامع در مورد نحوه نمایش بیشتر صفحات سایت خود در گوگل دارد. در اینجا می توانید نگاهی به آن بیندازید . اگر می‌خواهید نگاهی عمیق‌تر به اینکه چرا گوگل برخی از صفحات شما را از دست داده است بیندازید، Google راهنمایی‌هایی را برای کمک به شما منتشر کرده است .

به عنوان جایگزینی برای استفاده از عبارت جستجوی گوگل، می توانید از کنسول جستجوی گوگل برای مشاهده تعداد صفحات شما در حال حاضر ایندکس شده استفاده کنید. ما یک راهنمای برای کمک به شما از طریق آن ابزار در اینجا ایجاد کرده ایم .

توجه: داشتن یک نقشه سایت قوی می تواند به شما در نمایه سازی مناسب کمک کند. اگر برای ایجاد پلاگین نیاز به کمک دارید، ما لیستی از افزونه های نقشه سایت وردپرس را گردآوری کرده ایم که کار را آسان می کند.

تحقیق کنید برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید

اگر به هر طریقی با مفاهیم سئو آشنا هستید، می‌دانید که کلمات کلیدی در قلب هر استراتژی سئو قابل دوام قرار دارند. هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب و ایجاد محتوای درجه یک، دو مورد از مهم ترین مراحل برای رتبه بندی بالاتر در SERP ها هستند. اگرچه ممکن است در زمان ساخت (یا آخرین به روز رسانی) سایت خود تحقیقات کلمات کلیدی را انجام داده باشید، باید هر از چند گاهی آن کلمات کلیدی را مرور کنید.

Google Analytics یک راه عالی برای بررسی نحوه عملکرد کلمات کلیدی شما است. از داشبورد خود، به سادگی روی Acquisition در منوی ناوبری سمت چپ، سپس All Traffic، به دنبال کانال ها و در نهایت، Organic Search کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی جستجوی ارگانیک، لیست کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد کدام عبارات جستجو بازدیدکنندگان سایت را به سمت شما هدایت می کنند. می‌توانید ترافیک را تا روز، هفته، ماه یا سال مشاهده کنید یا در محدوده تاریخ سفارشی شماره‌گیری کنید. امکان جابه‌جایی بین محدوده‌های تاریخ به شما کمک می‌کند تا تصویری بزرگ از نحوه تغییر کلمات کلیدی شما از زمانی که سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید تا کنون داشته باشید.

کلمات کلیدی با رتبه بالا را به کار بگیرید

فهرستی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر را از کنسول Google Analytics خود تهیه کنید. اکنون زمان آن است که آنها را به کار بگیرید. لیست کلمات کلیدی خود را در نظر بگیرید و:

  • اگر آن را در دسترس دارید، آنها را با لیست اولیه کلمات کلیدی خود بررسی کنید. آیا از برخی کلمات کلیدی که عملکرد خوبی نداشتند بیش از حد استفاده کردید، و آیا می توانید برخی از آنها را با افراد با عملکرد بالاتر تعویض کنید؟
  • با افزودن کلمات کلیدی و برچسب‌ها در صورت لزوم، شکاف‌های SEO را در محتوای موجود پر کنید. این بخش از فرآیند را بیش از حد به خود فشار ندهید. اگر دیده‌اید که چند کلمه کلیدی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، به این نگاه کنید که چگونه ممکن است بتوانید کمی بیشتر از آنها استفاده کنید.
  • محتوای قدیمی را بازخوانی و اصلاح کنید، یا محتوای جدیدی را ایجاد کنید که از کلمه(های کلیدی) محبوب جدید استفاده می کند.

اگر قبلاً یک حساب Google Analytics راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید یک افزونه وردپرس را نصب کنید تا به شما کمک کند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. افزونه های گوگل آنالیتیکس برای وردپرس یک راه فوق العاده برای مشاهده آسان تجزیه و تحلیل خود از داشبورد وب سایت شما هستند. ما در این پست وبلاگ چند افزونه عالی برای Google Analytics را پوشش می دهیم ، بنابراین نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

URL کانونی خود را بررسی کنید و تغییر مسیرهای مناسب را تنظیم کنید

وقتی کاربران وب سایت شما را جستجو می کنند، می خواهید موتورهای جستجو بدانند که بر اساس نسخه سایت شما چه چیزی را باید نمایش دهند. به آن URL متعارف می گویند. بیایید به یک مثال از معنای آن نگاه کنیم.

یک URL متعارف به گوگل می گوید که کدام URL برای سایت ما مناسب است. به عنوان مثال، URL متعارف برای وب سایت ما https://www.elegantthemes.com است . اگر یک URL متعارف تنظیم نشده باشد، ممکن است موتورهای جستجو گیج شوند. در نتیجه، وب سایت شما ممکن است در رتبه بندی جستجو جریمه شود.

یک راه آسان برای بررسی URL متعارف خود این است که به صفحه اصلی خود بروید، کلیک راست کنید و منبع را مشاهده کنید. URL متعارف شما در قسمت head HTML شما ظاهر می شود. در اینجا آنچه ما در کد منبع به نظر می رسد به شرح زیر است:

<link rel="canonical" href="https://www.elegantthemes.com/"

اولین کاری که باید به عنوان بخشی از ممیزی SEO خود انجام دهید این است که مطمئن شوید URL متعارف شما تنظیم شده است (اطلاعات بیشتر در مورد آن را می توانید در اینجا بیابید ). سپس می‌توانید نسخه‌های مختلف URL خود، مانند http://elegantthemes.com یا elegantthemes.com را برای تغییر مسیر به URL متعارف تنظیم کنید. از این مرحله غافل نشوید، زیرا می تواند تأثیر قابل توجهی بر SERP ها داشته باشد.

بک لینک های خود را بررسی کنید

بک لینک ها و دسترسی ارگانیک برای رتبه بندی سئو شما بسیار مهم هستند. ایجاد بک لینک قوی نیازمند زمان، ثبات و محتوای با کیفیت است. به این دلیل است که برای اینکه بتوانید وب سایت های معتبر را به محتوای خود پیوند دهید، باید اعتماد و علاقه خود را با آنها ایجاد کنید. بنابراین اگر در مورد ممیزی SEO جدی هستید، باید در مورد بک لینک های خود کنجکاو شوید.

توجه: تجزیه و تحلیل بک لینک ها تنها در صورتی مفید است که سایت شما برای مدت کوتاهی وجود داشته باشد. اگر این یک سایت جدید است، احتمالاً تعداد زیادی از آن را ندارید.

می توانید از Google Analytics برای بررسی بک لینک های خود استفاده کنید. برای انجام این کار، به داشبورد خود بروید و Acquisition را از منوی ناوبری سمت چپ انتخاب کنید. برای مشاهده بک لینک های خود روی All Traffic و سپس Referrals کلیک کنید. گوگل هر سایت را لیست می کند و شما می توانید منابع بک لینک ها را علاوه بر عملکرد آنها مشاهده کنید.

به عنوان جایگزینی برای Google Analytics، می توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs، Moz، SEMRush یا Majestic SEO برای بررسی بک لینک ها استفاده کنید. ما در اینجا بیشتر درباره آن ابزارها نوشته‌ایم ، بنابراین می‌توانید ببینید هر کدام چه چیزی را ارائه می‌دهند. صرف نظر از نتایج تحلیل بک لینک شما، باید مطمئن شوید که لینک سازی بخشی از استراتژی سئوی شما در آینده است.

اگر در طول دوره ممیزی SEO خود بک لینک های نامطلوبی پیدا کردید، نگران نباشید. راه هایی وجود دارد که می توانید آن پیوندها را رد کنید. ما در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه این کار را انجام دهید .

برچسب ها و دسته بندی های وردپرس خود را تجزیه و تحلیل کنید

طبقه بندی های وردپرس شما – یعنی برچسب ها و دسته ها – در نحوه نمایش سایت شما در نتایج جستجو نقش دارند. به عنوان مثال، پست های وبلاگ شما باید به درستی در دسته بندی های مناسب خود قرار گیرند. همچنین هر کدام باید حاوی برچسب های قابل اجرا و بهینه شده برای سئو باشد. پس از تکمیل تحقیقات کلمات کلیدی خود برای اصلاح استراتژی سئو، دسته ها و برچسب های خود را مجدداً بررسی کنید تا نه تنها مطمئن شوید که به درستی سازماندهی شده اند، بلکه از بهینه سازی آنها برای کلمات کلیدی مورد نظر خود نیز اطمینان حاصل کنید.

ما یک راهنمای عمیق در مورد بهترین شیوه ها برای وبلاگ نویسی و SEO در مورد دسته ها و برچسب های وردپرس نوشته ایم. می‌توانید در اینجا عمیق‌تر به آن بپردازید.

به توضیحات متا خود نگاهی بیندازید

توضیحات متا شما، تکه‌های متنی هستند که در زیر پیوندها در نتایج جستجوی Google ظاهر می‌شوند. هنگامی که عبارت کلیدی فوکوس خود را به توضیحات متا متصل می کنید و طول میانگین توضیحات خود را در محدوده 120-150 کاراکتر نگه می دارید. توضیحات متا که به خوبی نوشته شده اند می توانند کلیک های بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند و موتورهای جستجو از توضیحاتی که با کلمه کلیدی اصلی سئوی صفحه شما بهینه شده اند، استفاده می کنند.

به عنوان مثال، در اینجا توضیح متا این مقاله به نظر می رسد. به نوار سبز رنگ زیر کادر متن توجه کنید. به این ترتیب Yoast به من اطلاع می دهد که طول توضیحات در محدوده ایده آل برای بهینه سازی باشد.

اگر کاربر وردپرس هستید، افزونه Yoast SEO که در تصویر بالا نشان داده شده است یک انتخاب عالی است تا مطمئن شوید که می توانید به راحتی آن توضیحات متا را ویرایش کنید. Yoast به شما امکان می دهد توضیحات متا را در خود ویرایشگر وردپرس بنویسید و تغییر دهید، که دسترسی و تنظیم آنها را آسان می کند.

نادیده گرفتن توضیحات متا شما می تواند یک اشتباه گران قیمت باشد. اگر یک وبلاگ بزرگ با منابع مختلف ساخته اید اما هرگز توضیحات متا را بهینه نکرده اید، باید کمی زمان بگذارید تا مطمئن شوید کلمات کلیدی انتخابی شما در آنها ظاهر می شوند. در غیر این صورت، موتورهای جستجو متن توضیحات را از ابتدای پست های شما استخراج می کنند.

صفحه به صفحه، سایت خود را مرور کنید و توضیحات متا خود را برای هر کدام بررسی کنید. وقت خود را صرف بهینه سازی آنها در محدوده کاراکترهای مناسب کنید و همیشه کلیدواژه اصلی را که برای سئوی صفحه انتخاب کرده اید درج کنید. توضیحات را کوتاه و شیرین نگه دارید و کپی را به ایده اصلی مقاله یا صفحه تقلید کنید (یعنی آنچه بازدیدکنندگان سایت از آن دریافت خواهند کرد).

اضافه کردن Schema Markup برای Rich Snippets

نشانه گذاری طرحواره توضیحات متا بهینه شده شما را می گیرد و آنها را به چیزی به نام rich snippet تبدیل می کند . این باعث می‌شود وقتی در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند برای چشم جذاب‌تر شوند. به عنوان مثال، می توانید از نشانه گذاری طرحواره برای قالب بندی جزئیات رویداد درست در صفحه موتور جستجو استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که اطلاعات خاصی را از محتوای شما به جلوی توضیحات بکشد تا کاربران بتوانند ایده بهتری از آنچه ارائه می‌دهید داشته باشند.

افزونه های وردپرس مانند Rank Math، Yoast و All in One SEO شامل ابزارهای طرحواره ای هستند که این فرآیند را آسان تر می کنند. همچنین می توانید از فیلدهای سفارشی وردپرس برای انجام این کار به صورت دستی استفاده کنید. علاوه بر این، ما آموزشی در مورد نحوه افزودن نشانه‌گذاری طرحواره به پست‌های وبلاگ خود در اینجا نوشته‌ایم .

راه های بیشتر برای بهینه سازی وب سایت شما پس از بررسی سئو

هنگامی که ممیزی سئو خود را کامل کردید و متوجه شدید که وب سایت شما چه مشکلاتی دارد، زمان آن رسیده است که تغییرات را اعمال کنید. علاوه بر اصلاح استراتژی سئو بر اساس یافته‌هایتان، در اینجا راه‌های مهم دیگری برای جستجوی بیشتر وب‌سایت شما وجود دارد:

  • استراتژی وب‌سایت اول موبایل را اتخاذ کنید ، زیرا 54.8 درصد از کاربران اینترنت اکنون از طریق دستگاه تلفن همراه به وب دسترسی دارند. پلتفرم هایی مانند Divi ساخت یک سایت وردپرس را با در نظر گرفتن استفاده از تلفن همراه آسان می کند. رویکرد اول موبایل گوگل برای نمایه سازی جستجو به این معنی است که آنها تمایل به نمایش موبایل یک وب سایت دارند. برعکس، جستجوی گوگل وب سایت هایی را که به چندین دستگاه کوچکتر از صفحه دسکتاپ پاسخگو نیستند جریمه می کند.
  • به طور منظم عملکرد سایت خود را از طریق Google Analytics بررسی کنید ، از جمله دسترسی ارگانیک و سرعت بارگذاری سایت، تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی انجام می شود.
  • اطمینان حاصل کنید که هدرهای شما (مانند H1، H2 و H3) به درستی قالب بندی شده اند. در حالی که هدرها ممکن است چندان مهم به نظر نرسند، اما در واقع می توانند بر سئوی شما تأثیر بگذارند. ابزاری مانند Yoast می تواند به شما کمک کند تا آنها را به درستی در محتوای خود قرار دهید.
  • در نظر بگیرید که چگونه عوامل جستجوی صوتی در . افزودن کلمات کلیدی هم برای جستجوهای مبتنی بر متن و هم برای جستجوهای صوتی به استراتژی خود، که ممکن است شامل کلمات کلیدی طولانی تر باشد . کاربرانی که از جستجوی صوتی استفاده می کنند تمایل دارند عبارات جستجوی خود را به روش های متفاوتی نسبت به تایپ کردن آنها بیان کنند، بنابراین داشتن ترکیبی سالم از کلمات کلیدی و عبارات مهم است.

نتیجه

اگر می‌خواهید وب‌سایت وردپرس شما در SERP رتبه‌بندی شود، انجام ممیزی SEO یک مرحله عمیق، اما ضروری است. رتبه بندی یک شبه اتفاق نمی افتد. ممکن است زمان ببرد، و طبق گفته Ahrefs، تقریباً 60٪ از رتبه بندی های جستجو در صفحه اول گوگل در واقع سه سال یا بیشتر است. شما باید هر چه زودتر خود را برای موفقیت در سئو آماده کنید تا از منحنی جلوتر بمانید.

توصیه می‌کنیم ابزارهای قوی و افزونه‌های وردپرس را راه‌اندازی کنید تا به شما کمک کند پایه‌های خود را پوشش دهید. این ابزارها می توانند به موقعیت سایت شما برای موفقیت در آینده کمک کنند، زیرا باید یک ممیزی منظم سئو انجام دهید تا مطمئن شوید سایت شما همچنان بهترین عملکرد خود را دارد. اکنون این فرآیند را تا حد امکان برای خود آسان کنید، بنابراین به زودی بازرسی مجدد آسان تر خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی