سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir
ممکن است از آن استفاده نکنید، اما احتمالاً با Bing آشنا هستید . موتور جستجوی مایکروسافت به عنوان جایگزین گوگل در سال 2009 راه اندازی شد . بینگ از زمان راه اندازی، به آرامی اما مطمئناً سهم بازار خود را افزایش داده است. بنابراین، نادیده گرفتن Bing در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) می تواند راهی مطمئن برای از دست دادن ترافیک احتمالی باشد. هر چیزی که در ویندوز بهعنوان پیشفرض تنظیم شود، توسط شخصی استفاده میشود. و در این مقاله، بینگ چیست و چه چیزی آن را از سایر موتورهای جستجو متمایز می کند، بحث خواهیم کرد. در نهایت، به چندین نکته برای بهینه سازی محتوا برای سئوی بینگ می پردازیم. بیایید به آن برسیم!
بینگ چیست؟
بینگ متعلق به مایکروسافت و اداره می شود و دومین موتور جستجوی محبوب در جهان است. این در صنعتی که بازیگری به مسلط بودن گوگل دارد، کار کوچکی نیست. بینگ سهم بازار 2.88 درصد از جستجوهای آنلاین را در سراسر جهان دارد. ممکن است رقم کوچکی به نظر برسد، اما تقریباً یک میلیارد جستجو در ماه است.
با این نوع اعداد، می توانید بینگ را نادیده بگیرید، اما با انجام این کار خطر از دست دادن مخاطب قابل توجهی را دارید. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که بیشتر وبسایتها تمام تخمهای خود را در سبد Google قرار میدهند.
بینگ مدت زیادی است که وجود داشته است. این موتور جستجو در سال 2009 راه اندازی شد و جایگزین جستجوی زنده شد. در ابتدا، پاسخ ولرم بود و بینگ به دلیل تجربه کاربری ضعیف مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، این تجربه جستجو از زمان راهاندازی این پلتفرم با جهش و مرز بهبود یافته است.
در سال 2022، می توانید تمام محتوا، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را با استفاده از بینگ پیدا کنید. اگر از گوگل به بینگ سوئیچ کنید، ممکن است تفاوت زیادی را متوجه نشوید. (خارج از انتقال از گوگل به اکوسیستم مایکروسافت، که این روزها در واقع بسیار خوب است.) صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) آنها بسیار شبیه به هم هستند.
سئوی بینگ چگونه متفاوت است؟
به طور کلی، رتبه بندی در بینگ تقریباً مانند گوگل کار می کند. اگر می خواهید وب سایت شما در بین اولین نتایج جستجوهای مرتبط ظاهر شود، باید روی موارد زیر تمرکز کنید:
- ساخت بک لینک با کیفیت
- تولید محتوای جذاب و آموزنده
- بهبود سئوی درون صفحه
- ایجاد تعامل و دنبال کردن در رسانه های اجتماعی
- بهبود زمان بارگذاری صفحه
یک تفاوت بزرگ بین بینگ و گوگل این است که اولی در مورد عوامل رتبه بندی جستجوی خود بازتر است. اگر به دستورالعملهای وبمستر بینگ نگاهی بیندازید ، تمام سیگنالهای مربوطه را به تفکیک میبینید. فهمیدن اینکه چگونه در گوگل رتبه بندی کنید، اغلب شبیه حل یک معما است، بنابراین اینکه Bing بسیار ساده است، مایه طراوت است.
گوگل همچنین رسانه های اجتماعی را در رتبه بندی خود فاکتور نمی کند. با توجه به تأثیر عظیمی که شبکه های آنلاین می توانند بر محبوبیت یک وب سایت داشته باشند، تا حدودی تعجب آور است. با این حال، بینگ در نتایج جستجوی خود رسانه های اجتماعی را در نظر می گیرد. به تعداد فالوورهای شما و به اشتراک گذاری در الگوریتم آن وزن قابل توجهی می دهد.
علاوه بر این، Bing در مورد جستجوی تصویر برتری دارد. هنگام کلیک بر روی یک عکس، کاربران می توانند اطلاعاتی در مورد تاریخ ها پیدا کنند، ببینند فایل در کدام صفحات است و همان عکس را در اندازه های دیگر جستجو کنند:
علاوه بر نتایج بهتر تصویر، Bing در جستجوی ویدیو نیز برتری دارد. مسلماً، SERP های ویدیویی بینگ نسبت به سایر پلتفرم ها کاربرپسندتر هستند. باز هم، این شگفتآور است، زیرا گوگل متعلق به YouTube است، بنابراین میتوانید انتظار داشته باشید که جستجوی ویدیویی بالاترین سطح را در آنجا ادغام کنید.
بهعنوان مالک وبسایت با فایلهای رسانهای زیاد ، باید مطمئن شوید که برچسبهای alt را اضافه کردهاید و از نام فایلهای آموزنده استفاده میکنید. با این حال، اینها وظایف ضروری سئو هستند، بدون توجه به اینکه روی کدام موتور جستجو "تمرکز" می کنید.
4 بهترین روش برای بهینه سازی محتوای خود برای Bing
اگر در حال بهینه سازی وب سایت خود برای سایر موتورهای جستجو هستید، باید در Bing عملکرد خوبی داشته باشید. با این حال، چند روش خاص برای بهبود سئوی Bing شما وجود دارد. بیایید با صحبت در مورد ابزار وب مستر بینگ شروع کنیم .
1. از ابزار وب مستر بینگ استفاده کنید
اگر از Google استفاده میکنید، احتمالاً با Search Console آشنا هستید . Bing Webmaster Tools معادل مایکروسافت است. اگر می خواهید رتبه Bing خود را بهبود ببخشید، باید وب سایت خود را طوری تنظیم کنید که با Webmaster Tools کار کند.
Bing Webmaster Tools به شما امکان دسترسی به بک لینک و گزارش های کلمات کلیدی را می دهد. شما می توانید بیابید که کدام وب سایت ها به وب سایت شما پیوند دارند و کدام عبارت های جستجو کاربران را به سایت شما هدایت می کند. این رابط همچنین هر گونه "خطای سئو" را که در سایت شما پیدا می کند، ارائه می دهد:
همچنین می توانید از ابزارهای وب مستر بینگ برای ارسال نقشه سایت استفاده کنید. این فایل ها به شما امکان کنترل صفحاتی را که بینگ از سایت شما ایندکس می کند، می دهد. بهعلاوه، میتوانید از مشکلات احتمالی نمایهسازی (مانند خطاهای HTTP یا تغییر مسیرهای زیاد) مطلع شوید تا بتوانید فوراً آنها را برطرف کنید. Webmaster Tools همچنین یک افزونه وردپرس را ارائه می دهد. افزونه رسمی بینگ به شما امکان می دهد URL ها را به صورت خودکار به موتور جستجو ارسال کنید:
اگر قبلاً وبسایت خود را با استفاده از کنسول جستجو راهاندازی کردهاید، Bing به شما امکان میدهد آن دادهها را به Webmaster Tools وارد کنید. ما استفاده از هر دو پلتفرم را توصیه می کنیم، زیرا آنها می توانند اطلاعات و پیشنهادات مختلفی را به موتورهای جستجوی مربوطه خود ارائه دهند.
2. کسب و کار خود را در Bing Places ثبت کنید
Bing Places معادل مایکروسافت Google My Business است. میتوانید به بینگ بگویید که آیا صاحب یک شرکت هستید و اطلاعاتی در مورد آن، از جمله مکان، زمان افتتاح، نمایههای رسانههای اجتماعی و موارد دیگر ارائه دهید. (به یاد داشته باشید که Bing چگونه پروفایل های اجتماعی را در نظر می گیرد؟ در اینجا یک راه عالی برای استفاده از آنها وجود دارد!)
اگر کسب و کار شما در Tripadvisor یا Foursquare فهرست شده است، به خاطر داشته باشید که می توانید آن نظرات را در Bing Places ادغام کنید.
این ادغامها میتوانند به کسبوکار شما برتری نسبت به فروشگاه جدیدی که در «Google برای کسبوکار من» راهاندازی شده است، بدهد. با استفاده از دومی، باید منتظر بمانید تا نظرات گوگل وارد شوند. با این حال، با Bing Places، می توانید کسب و کار خود را ادعا کنید و نظرات مثبت را بلافاصله از Tripadvisor و Foursquare نشان دهید.
3. با وبلاگ وب مستر بینگ همراه باشید
یکی از بزرگترین چالشها در سئو، همگام شدن با بهروزرسانیهای الگوریتم است، صرف نظر از اینکه برای کدام موتور جستجو بهینهسازی میکنید. در برخی موارد، یک تغییر در الگوریتم گوگل می تواند موقعیت یک وب سایت را مختل کند. اگر به دنبال اخبار سئو نیستید، این تغییرات می تواند شما را غافلگیر کند. اغراق آمیز نیست اگر بگوییم که کسب و کارها اساساً از لحظه ای که سوئیچ را روی یک به روز رسانی الگوریتم جدید تغییر داده اند، دچار مشکل شده اند.
بینگ یک مزیت جزئی ارائه میکند زیرا بهروزرسانیهای «فاجعهآمیز» را اغلب منتشر نمیکند. با این حال، اگر میخواهید در رتبهبندی Bing SEO باقی بمانید، خواندن وبلاگ مدیر وبسایت آن و تا حد امکان در جریان ماندن است.
وبلاگ مدیر وب سایت می تواند به شما در مورد هر گونه تغییر رتبه بندی هشدار دهد. همچنین با ویژگی های جدید Webmaster Tools آشنا خواهید شد. از آنجایی که کاربران کمتری به بهروزرسانیهای بینگ توجه میکنند، همراهی با این تغییرات میتواند به شما در سئوی Bing برتری دهد. (به یاد داشته باشید، اگرچه این بخش کوچکی از تسلط گوگل است، داشتن یک بخش بزرگتر از 1 میلیارد جستجو در هر ماه قابل توجه است.)
4. حضور خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید
شاید مهم ترین تفاوت برای Bing SEO این باشد که موتور جستجو از رسانه های اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. اگر وب سایت شما دارای حساب های رسانه های اجتماعی است، بینگ به تعداد فالوورهای شما و تعداد اشتراک گذاری محتوای شما نگاه می کند. در عمل، اگر وبسایتی دارید که تعداد فالوورهای رسانههای اجتماعی قابل توجهی دارد، میتوانید از این تعامل برای رتبهبندی بالاتر Bing استفاده کنید. در مقابل، این فالوورها در SERP های گوگل اهمیتی ندارند.
اگر وب سایت شما در رسانه های اجتماعی حضور ندارد ، اکنون زمان آن است که شروع به انتخاب پلتفرم های مورد نظر و انتشار محتوایی کنید که فالوور جذب کند. مانند رشد یک وب سایت، جمع آوری فالوور در رسانه های اجتماعی زمان می برد. با این حال، بینگ به این تلاشها با بخش بزرگتری از پای ترافیک جستجو پاداش میدهد.
نتیجه
اگر در حال حاضر روی سئو موتورهای جستجوی دیگر تمرکز کرده اید، احتمالاً وب سایت شما در رتبه بندی بینگ عالی عمل خواهد کرد. بینگ در هسته خود همان سیگنالهایی را که سایر پلتفرمها انجام میدهند، مانند محتوای عالی، بهینهسازی روی صفحه و بک لینکها ارزش میدهد. علاوه بر این، حضور شما در رسانه های اجتماعی برای سئو Bing ضروری است.
اگر از قبل با اصول سئو آشنا هستید ، میتوانید برای بهبود رتبهبندی Bing روی نکات زیر تمرکز کنید:
- از ابزار وب مستر بینگ استفاده کنید .
- کسب و کار خود را در Bing Places ثبت کنید.
- با وبلاگ وب مستر بینگ همراه باشید .
- حضور خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید.
آیا در مورد بهینه سازی محتوای خود برای Bing SEO سوالی دارید؟ بیایید در بخش نظرات زیر در مورد آنها صحبت کنیم!
- ۰۱/۰۲/۰۷