آموزش هک Hack

ایندکس

آموزش هک Hack

ایندکس

کلمات کلیدی

بهترین تکنیک های سئو در روند سئو

بهترین تکنیک های سئو در روش بهینه سازی موتور جستجو

بهترین تکنیک های سئو در انجام Search Engine Optimization

بهترین تکنیک های سئو در استراتژی سئو سایت

بهترین تکنیک های سئو شامل چه چیزی در SEO می شود

بهترین تکنیک های سئو شامل چه مواردی در سئو می شود

بهترین تکنیک های سئو در پیاده سازی بهینه سازی سایت

بهترین تکنیک های سئو در پروسه SEO

بهترین تکنیک های سئو در مراحل سئو وبسایت

بهترین تکنیک های سئو در سئو یعنی چی

کند. و با Divi به راح

مفید در هنگام تبلیغ

ور کنیم.

م تا قبل از 15 اکتبر در ساعت 12:0

ش داده شود. ما بخش جدیدی از محتوا را با شرایط نمایش تاریخ و زمان ایجا

تایمر شمار

افه کردیم تا قبل از

اعت 12:00 را نشان

00 را نشان می دهد.

م کرده اید

عنوان تعامل پیدا کنید . سپس

ط Divi استفاده کنید تا فقط

شرایطی که شما ان

ر بالای سایت خود

تواند به همان اندازه

بنابراین می توانید آن را فراموش

ای) خاص هفته را در

از اینکه روز هفته ر

چندین تغییر تعادل برا

خواهد بود

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

سئو فاکس | سئو سایت – سئو وب سایت – SEOFox.ir

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۴۰ ق.ظ

وقتی مردم در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) صحبت می کنند، معمولاً روی گوگل تمرکز می کنند. با این حال، ریختن تمام انرژی خود در آن یک موتور جستجو می تواند منجر به از دست دادن سایر منابع کلیدی ترافیک شود. اگرچه یاهو کاربران کمتری دارد، همچنان ارزش بهینه سازی محتوای خود را برای این پلتفرم نیز دارد. بیایید نگاهی به یاهو بیندازیم و چه چیزی آن را از سایر موتورهای جستجو متمایز می کند. سپس شش نکته برای سئوی موثر یاهو را بررسی خواهیم کرد. بیایید شروع کنیم!

جستجوی یاهو چیست؟

یاهو (اغلب به عنوان یاهو!) یک پلتفرم چند وجهی است که شامل ایمیل، مرکز خبری و قابلیت‌های موتور جستجو می‌شود. صفحه اصلی بسیار شلوغ به نظر می رسد، اما می توانید با تایپ درخواست خود در نوار بالا، و سپس زدن Enter یا کلیک کردن بر روی نماد ذره بین، از جستجوی یاهو استفاده کنید:

صفحه اصلی یاهو!  موتور جستجو

یاهو اولین بار در سال 1995 راه اندازی شد و در ابتدا از خدمات خزیدن وب و نگهداری داده های خود برای تقویت نتایج خود استفاده کرد. با این حال، از سال 2009، نتایج آن توسط Bing ارائه شده است. اگرچه این موتور جستجو به اندازه گوگل محبوب نیست، اما سهم بازار جهانی آن تقریباً 2.7 درصد است. یاهو همچنین در ژاپن و مکزیک به طور قابل توجهی محبوب تر از جاهای دیگر است و به ترتیب 55 درصد و 30 درصد از کاربران به طور منظم به این پلتفرم دسترسی دارند.

بنابراین، اگر قصد دارید مخاطبان را در آن کشورها هدف قرار دهید، سئو یاهو ممکن است ضروری باشد. بهینه سازی برای این موتور جستجو نیز می تواند مفید باشد، اگر می خواهید ترافیک وب را از منابع زیادی جذب کنید.

سئوی یاهو چگونه متفاوت است؟

یاهو با رقابت جهانی سختی از سوی دیگر موتورهای جستجو از جمله گوگل، بینگ، داک داک گو و یاندکس مواجه است. با این حال، یاهو مزیت خاصی با یک جمعیت شناسی دارد: کاربران موزیلا فایرفاکس .

مرورگر موزیلا فایرفاکس.

فایرفاکس از سال 2014 تا 2017 یاهو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض خود در ایالات متحده قرار داد. اگرچه این مرورگر از آن زمان به گوگل بازگشته است، بسیاری از کاربران آن اکنون به استفاده از یاهو عادت کرده اند. با توجه به اینکه تقریباً 6.7 درصد از آمریکایی ها از فایرفاکس استفاده می کنند ، این بازار کم اهمیت نیست.

علاوه بر این، بهینه سازی محتوای شما برای سئو یاهو نسبت به سایر موتورهای جستجوی محبوب ساده تر است. این پلتفرم مانند گوگل از الگوریتم هایی که اغلب به روز می شوند استفاده نمی کند. در واقع، دستورالعمل های بسیار ساده ای برای سایت هایی دارد که می خواهند رتبه بالایی کسب کنند.

همچنین تکرار این نکته مهم است که یاهو توسط Bing پشتیبانی می شود:

جستجو با استفاده از مایکروسافت بینگ.

بنابراین، اگر قصد دارید روی سئو یاهو تمرکز کنید، باید محتوای خود را برای Bing نیز بهینه کنید و به الگوریتم رتبه بندی آن توجه کنید .

در نهایت، یاهو نسبت به موتورهای جستجوی محبوب تر، رقابت کمتری برای SERP دارد و ارزش بیشتری برای اعتبار دامنه قائل است . اگر سایت معتبری دارید و سعی می کنید محتوای خود را با دقت بهینه سازی کنید، می توانید سریعتر در نتایج یاهو رتبه بندی کنید.

6 بهترین روش برای بهینه سازی محتوای خود برای یاهو

صرف نظر از اینکه می خواهید برای کدام موتور جستجو رتبه بندی کنید، توصیه می کنیم برخی از بهترین شیوه های اولیه سئو را دنبال کنید. این تکنیک ها می توانند به رتبه بهتر محتوای شما و متمایز شدن از رقبا کمک کنند. با این حال، اگر به طور خاص به سئو یاهو علاقه مند هستید، در اینجا شش مهم ترین قدمی که می توانید بردارید آورده شده است.

1. از کلمات کلیدی ماهرانه استفاده کنید

کلمات کلیدی برای استراتژی سئو یاهو شما ضروری هستند . این عبارات کاربران علاقه مند را قادر می سازد تا محتوای شما را در SERP ها پیدا کنند. شما باید به طور مکرر از کلمات کلیدی استفاده کنید تا در صفحات نتایج مرتبط یاهو رتبه خوبی برای آنها کسب کنید. به ویژه، توصیه می کنیم این عبارات را به توضیحات متا ، عنوان صفحه و متن جایگزین در سراسر پست های خود اضافه کنید.

با این حال، مراقب باشید که « چیزهای کلیدواژه » را مورد استفاده قرار ندهید ، زیرا اکثر موتورهای جستجو و خوانندگان انسانی به این عمل نگاه تحقیر آمیز دارند. در عوض، سعی کنید ابتدا محتوای خود را برای خوانندگان و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو بنویسید.

با استفاده از ابزار Search Assist موتور جستجو می توانید کلمات کلیدی مرتبط برای SEO Yahoo را پیدا کنید. هنگامی که شروع به تایپ یک عبارت در کادر جستجو می کنید، عبارات توصیه شده ای را می بینید که سایر کاربران به دنبال آن هستند:

کمک جستجوی یاهو می تواند به شما کمک کند محتوای خود را برای سئو یاهو بهینه کنید.

شما همچنین می توانید از مزایای Yahoo! بومی . این پلتفرم تبلیغاتی پولی به شما امکان می دهد محتوای خود را در موتور جستجو بازاریابی کنید و به ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی دسترسی پیدا کنید.

2. تصاویر خود را به درستی فرمت کنید

دستورالعمل های یاهو چند روش مختلف را برای سئوی تصویر مورد بحث قرار می دهد . به عنوان مثال، شما باید از قرار دادن متن در تصاویر خود اجتناب کنید. متن جاسازی شده می تواند مانع از فهرست بندی صحیح محتوای شما توسط موتور جستجو شود. در عوض، باید متن و URL های خود را در قالب HTML نگه دارید تا یاهو بتواند آنها را به درستی مشاهده کند.

مانند سایر موتورهای جستجو، گنجاندن متن جایگزین برای تصاویرتان نیز ضروری است:

نمونه ای از یک تصویر با متن جایگزین در وردپرس

این یک فرصت عالی دیگر برای گنجاندن کلمات کلیدی شماست. متن جایگزین نیز برای دسترسی بیشتر به محتوای شما ضروری است.

3. روی پیوندها تمرکز کنید

یاهو نسبت به گوگل اهمیت بیشتری برای بک لینک قائل است. اینها آدرس‌های وب‌سایت‌های خارجی هستند که به محتوای شما اشاره می‌کنند. داشتن بک لینک از وب سایت های معتبر و رهبران صنعت شما می تواند رتبه بندی محتوای شما را افزایش دهد. علاوه بر این، این URL ها می توانند ترافیک بیشتری را به سایت شما جذب کنند.

بنابراین، توصیه می کنیم یک رویکرد فعال برای درخواست بک لینک اتخاذ کنید. می توانید با استفاده از ابزاری مانند Moz's Link Explorer شروع کنید تا متوجه شوید چه سایت هایی به محبوب ترین مقالات برای کلمات کلیدی خاص پیوند می دهند:

یک نمونه جستجو در Moz Link Explorer.

سپس، می‌توانید با آن سایت‌ها تماس بگیرید و درخواست کنید که در عوض به محتوای شما پیوند داده شوند. از طرف دیگر، می توانید از پست مهمان برای ایجاد بک لینک بیشتر استفاده کنید.

4. نقشه سایت خود را به بینگ ارسال کنید

نقشه سایت تمام URL های موجود در وب سایت شما را فهرست می کند که می خواهید موتورهای جستجو آن ها را بخزند و فهرست کنند. همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه ارتباط صفحات در سایت شما و همچنین جزئیات اضافی برای هر صفحه (مانند تعداد دفعات تغییر و آخرین به روز رسانی آن) ارائه می دهد.

برای اهداف سئو یاهو، توصیه می کنیم نقشه سایت خود را به بینگ ارسال کنید. از آنجایی که Bing به نتایج یاهو قدرت می‌دهد، این مرحله می‌تواند رتبه‌بندی Bing و Yahoo شما را به طور همزمان بهبود بخشد، با اطمینان از اینکه هر دو پلتفرم تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارند. خوشبختانه، روند ارسال نقشه سایت شما به بینگ نسبتا ساده است. (اگر قبلاً از کنسول جستجوی گوگل استفاده می کنید، بینگ حتی فرآیندی برای وارد کردن داده های پایه برای سایت شما دارد، بنابراین دلیلی برای عدم انجام این کار وجود ندارد.)

5. جاوا اسکریپت خود را در دسترس قرار دهید

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی مفید برای وب سایت های وردپرسی است. این برای تقویت انواع بسیاری از فرآیندهای پویا در سایت شما استفاده می شود، مانند نمایش انیمیشن ها، به روز رسانی محتوای شما در زمان واقعی، و سایر عملکردهای تعاملی.

با این حال، یاهو به طور خاص توصیه می کند که عناصر خاصی را فقط از طریق جاوا اسکریپت ارائه نکنید. برخی از خزنده‌های موتور جستجو (یا ربات‌ها) ممکن است نتوانند محتوا را در این زبان برنامه‌نویسی درک کرده و به درستی فهرست‌بندی کنند. در عوض، باید از عناصر HTML "noscript" نیز استفاده کنید تا محتوای خود را برای همه کاربران و موتورهای جستجو در دسترس قرار دهید.

6. روی استراتژی رسانه های اجتماعی خود کار کنید

در نهایت، مانند بینگ، رسانه های اجتماعی می توانند به طور قابل توجهی بر SEO یاهو شما تأثیر بگذارند. برخلاف گوگل، هر دوی این موتورهای جستجو حضور شما را در شبکه های آنلاین در نظر می گیرند. به عنوان مثال، اگر تعداد فالوورهای زیادی دارید، محتوای شما به احتمال زیاد رتبه بالاتری دارد. اگر مردم پست های شما را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند، همین اصل اعمال می شود.

به این ترتیب، توصیه می‌کنیم روی استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود زمان بگذارید . احتمالاً می خواهید تلاش خود را بر روی پلتفرم های پیشرو مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام متمرکز کنید.

با این اوصاف، توصیه می کنیم از پلتفرم هایی استفاده کنید که به بهترین وجه با علایق منحصر به فرد و جمعیت مخاطبان شما سازگار است. به عنوان مثال، اگر خوانندگان شما 18 تا 34 سال سن داشته باشند، اینستاگرام می تواند موثرتر باشد . با بررسی معیارهای جمعیت شناختی خود در Google Analytics می توانید این داده ها را به راحتی پیدا کنید :

داده های جمعیتی در گوگل آنالیتیکس

شما همچنین می خواهید یک رویکرد ثابت برای بازاریابی رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید تا بتوانید استراتژی خود را در طول زمان حفظ کنید. برای انجام این کار، ایجاد یک تقویم محتوا و خودکارسازی وظایف کلیدی با افزونه های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

نتیجه

اگر می خواهید ترافیک ارگانیک را به سایت خود بکشید، استفاده از تکنیک های اثبات شده SEO ضروری است. با این حال، تمرکز صرف بر روی گوگل می تواند به معنای از دست دادن تعداد قابل توجهی از بازدیدکنندگان بالقوه باشد. منابع کوچکتر مانند یاهو هنوز هم ارزش بررسی دارند، به خصوص اگر به ترافیک بین المللی (بیش از همه از مکزیک و ژاپن) نگاه می کنید.

برای جمع بندی، می توانید با رعایت نکات زیر، محتوای خود را برای سئو یاهو بهینه کنید:

  1. کلمات کلیدی را در عنوان، برچسب ها و محتوای صفحه خود بگنجانید.
  2. تصاویر خود را با متن جایگزین فرمت کنید .
  3. روی استراتژی پیوند خود تمرکز کنید .
  4. نقشه سایت خود را به بینگ ارسال کنید .
  5. اطمینان حاصل کنید که محتوای جاوا اسکریپت شما برای کاربران HTML نیز در دسترس است.
  6. روی استراتژی رسانه های اجتماعی خود کار کنید .

آیا در مورد بهینه سازی محتوای خود برای سئو یاهو سوالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی